Harry Potter oli tosi lapsellinen, kun hän viitsi mennä sinne Tylypahkan pellekouluun opettelemaan jotain ihme taikatemppuja. Jos minulle olisi joku ruma ja vammainen Hagrid-niminen jättiläinen tullut sanomaan minun 11-vuotis syntymäpäivänä että minä olen velho ja että minun pitäisi mennä jonnekin Tylypahkaan, niin olisin potkinut sitä jättiläistä perseelle ja sanonut sille, että "Mene kotiisi kuolemaan senkin pilipalipelle". Sitäpaitsi koska sen Tylypahkan rehtori Albus dumbledore oli homoseksuaalinen niin hän varmaan pakotti Harryn kanssaan peppuseksiin aina kun häntä halutti.
Harry Potter oli tosi lapsellinen.
7
236
Vastaukset
- HP-fani
Mielipiteensä kullakin... Mutta aika aiheetonta tuo.
- *piip*
11-vuotias saa olla lapsellinen. Sinäkin saat olla lapsellinen, mutta jossain kohtaa alat kyllä mennä rajan yli.
- Minäää:)
Päivän naurut taas... rakastan näitä wannabe-trolleja! No hei, pakottaako sun hetero-opettajas sut sukupuoliyhdyntään? Miks homot pakottais sen enempää kun heterotkaan?
- Flljap
Pakottaa ne
- POTTER-FAN
No VITTU nyt menit liian pitkälle. Saakeli lopeta Potterin parjaus.Helvetti.
- Järki? O.o
Hohhoijaa, miten joka peppuseksi liittyy tähän? O.o
- sössömama
Ymmärrän että et näköjään ole potter-fani, mutta miksi sitten haukut leffoja?
itsekkään en ole ollenkaan potterfanittaja, ei potterit edes kiinnosta, mutta enhän mä ainakaan menisi tollassia kirjottamaan vaikken siitä tykkääkkään :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882108Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801316
- 241784
- 67732
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337502