Saakohan mistään käytettyjä toimistokalusteita netistä tilaamalla, siis kotiinkuljetettuna? Sellaisia löysin, joissa on kiinteä myymälä, mutta itse kuljettaminen ei onnistu...
käytettyjä toimistokalusteita kotiinkuljetuksella?
7
198
Vastaukset
- Tsekkasitko hinnat
Käytetyistä konttorikalusteista pyydetään usein aika rasvaisia hintoja. Jotakin tavallisia kaapistoja menee kysyyn, niin kolhuiset kaapit maksavat enemmän kuin vastaavat uudet Ikealla.
Tietenkin ne väittävät että heillä on laadukkaat "vanhanajan" kaapit, ja Ikean kaapit ovat heikkoa lastulevyä. Mutta en oikein osta tuota, kyllä Ikean kaapit kestää samalla lailla.
Kiinnostaisi ihan kuulla rahamääränä, millaisen summan kaikkiaan olet laskeskellut voittavasi noilla käytetyillä kaapistoilla?- ...
Jos haet vaan muutamaa kalustetta niin Ikeasta saa halvemmalla, sen sijaan suuremman toimiston kalustaminen käytetyillä kalusteilla onnistuu usein tingittyyn hintaan.
- toimistoa
No esimerkiksi rulokaapit on mielestäni aika edullisia käytetyissä, jotain satasen kaappi Martelan tai muu "merkki", ei sillä rahalla oikein uutta vastaavanlaista saa. Eli ajattelin (tai kuvittelin) joitain satasia yhteensä säästäväni.
- klklölö
Onhan kuljetusliikkeitä, jotka kuljettaa kaappisi joka notkoon ja saarelmaan.
- nnjcxnjnx
Mulla olisi tiedossa kymmeniä pöytiäja tuoleja. Voisin varmaan antaa ilmaseksi jos joku on kiinnostunut?
Kirkkonummella..- Yrittäjä
Ainakin Tavara Trading http://www.tavaratrading.com kotiinkuljettaa pääkaupunkiseudulla ja Uudellamaalla.
- selkä kuntoon
Voithan ostaa kalusteet ja sitten tilata kuljetuksen niille. Onhan noita Kiitolinjaa, Kaukokiitoa jne, jotka kuljettavat rahtia ympäri Suomea. Ne voi kuljetuttaa kappaletavarana tai sitten lavatavarana (jos toimistokalusteliike pystyy ne pakkaamaan). Yksi vaihtoehto on muuttofirma, joilta myös voi kysyä hintaa.
Jos intoa riittää, niin sitten vaan itse vuokraamaan pakettiautoa (jos kyse vain yksittäisistä pöydistä). Kantoavuksi saa yleensä taskurahalla naapurin teinipojan tai vastaavan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1471217
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636- 54557
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462