Tässä olis yks vapaa tyttönen pääkaupinkiseudulta, etsimässä sinua.. ;)
Poikatytöt/androgyynit, jotka tykkää tyttömäisistä/femmeistä!
14
429
Vastaukset
- fefr3e
No minkä ikänen oot?
- fghdfhdfhdfhfg
Mie tykkään femmeistä :)
- kivi88
unohtu, jos aloittajalla on jossahin deitti-ilimoitus nii pistähän nikki tähän :) ite oon 23 v ja myös pk seudulta, tosin pohjoos-karjalassa viellä muutaman kuukauen :P
- Gina..
kivi88 kirjoitti:
unohtu, jos aloittajalla on jossahin deitti-ilimoitus nii pistähän nikki tähän :) ite oon 23 v ja myös pk seudulta, tosin pohjoos-karjalassa viellä muutaman kuukauen :P
Olenpa pöhkö kun en tajunnut ikääni laittaa! No siis, olen 22. :-) ja aikeissa olisi väsätä deitti profiili kunhan ehdin. Sitten laitan linkin tähän. Kiitos kun vastasitte!
- kivi88
Gina.. kirjoitti:
Olenpa pöhkö kun en tajunnut ikääni laittaa! No siis, olen 22. :-) ja aikeissa olisi väsätä deitti profiili kunhan ehdin. Sitten laitan linkin tähän. Kiitos kun vastasitte!
no käähän laettamassa viestiä ko oot tunnukset tehny, stone88 :P
- Gina..
kivi88 kirjoitti:
no käähän laettamassa viestiä ko oot tunnukset tehny, stone88 :P
... vaikka mieluummin kyllä antaisin kuvani yksityisesti, kun nuo deittisivustot on niin hämäriä paikkoja.
Voisin laittaa tähän sähköpostini, johon voivat kiinnostuneet laittaa viestiä:
[email protected] - Gina..
Gina.. kirjoitti:
... vaikka mieluummin kyllä antaisin kuvani yksityisesti, kun nuo deittisivustot on niin hämäriä paikkoja.
Voisin laittaa tähän sähköpostini, johon voivat kiinnostuneet laittaa viestiä:
[email protected]Qruiserissa voit myös nakata viestillä (nicki: Pixime), siellä on hieman enemmän tietoa. Kuvan annan yksityisesti. :)
- höpönpöppöö
Ai vinde.. minua? Nyt kyllä vähän punastuttaa... Otetaan nyt imarteluna kuitenkin.
Taidan olla liian maskuliininen makuusi sittenkin... Voi tätä hassua elämää...- Gina..
Kuinka niin? :D
- kivi88
juu en miekään ihan pysyn peräs :D
- hömps
kivi88 kirjoitti:
juu en miekään ihan pysyn peräs :D
Sori, Gina ja kivi88. Höpönpöppöinen runosuoni se vain kukki.
- Femme pk-seudulta
Stone88, laita sun mailios? Vaikutat söötiltä ja mielenkiintoiselta, mutta itseltä ei löydy profiilia, eikä kiinnostustakaan tehdä, joten jos suhun saisi tätä kautta yhteyden? ;)
- kivi88
Apuva! :D
[email protected]
juu tuonne vaan nakkaat viestiä :) - Gina..
No eikö kukaan nyt ala, vai mikä meni vikaan? :/ Hmm.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471197
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako190551- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462