Kertokaa ufoista

asiasta kiinnostunut

Voisitteko ufoharrastajat kertoa pääpiirteittäin, tai tarkemminkin, mitä ufoista tiedetään?

Siis: keitä ja minkälaisia ne ovat? Mistä niiden oletetaan tulleen, mitä he täällä maan päällä tekevät ja puuhailevat, sekä yleensäkin kaikkea, mikä nyt liittyy niihin?

17

163

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitä muuta haluat

      Niistä ei tiedetä juurikaan mitään noin yleisellä tasolla.
      Väittävät että niitä olisi yhdysvaltain hallituksella mutta selviä todisteita ei ole, vain huhupuheita.Kuulemma keräävät kattavaa DNA-kantaa
      maapallon väestöstä ja tässä hankkeessa on mukana monia eri rotuja. Pääkoordinaattoreina Greyt ja ns. Nordic-rotu, tekevät yhteistyötä ja operaatio alkaa olla loppusuoralla. Tarkoitusta voi vain arvailla.
      Pitävät maapallon väestöä lähes muurahaisten tasolla älyllisesti,
      siksi laajempi ja yleinen kontakti on poissuljettu. Myös ihmisten väkivaltainen ja sotainen luonne estää kontaktin syntymisen.
      Ihmisiä on joutunut mielisairaaloihin ja itsemurhiin kontaktien yhteydessä.

      • asiasta kiinnostunut

        Elikkä eläinkokeita harrastava ihmiskunta saa tässä nenilleen.
        Mitä itse teemme vähimmille veljillemme, saamme sen omalle kohdallemme.
        Tällaisen tietous pitäisi pistää viisastelevat tiedemiehet nöyriksi, mutta milläpä ylpeä nöyrtyisi. Jumalakin pitäsi heille ensin näyttää, silti eivät uskoisi.

        Eräs ufotutkija väitti minulle kauan sitten, että kuun pimeällä puolella olisi väkeä.
        Näin äkkiseltään ajatus voi hymyilyttää, mutta mikäli lähdetään oletuksesta, että nämä olennot ovat totta, niin mikseivät piileskelisi myöskin siellä?


      • kuoppamäki

        Kerro yksikin tapaus, jossa henkilö olisi joutunut mielisairaalaan tai tehnyt itsemurhan kun on ollut kontaktissa. Ei pidä lähteä pelottelemaan, kun ei tiedä asiasta mitään.


      • pientä korjausta

        >>Ihmisiä on joutunut mielisairaaloihin ja itsemurhiin kontaktien yhteydessä.


    • Ammuuuuuuu!

      "Kuulemma keräävät kattavaa DNA-kantaa
      maapallon väestöstä ja tässä hankkeessa on mukana monia eri rotuja. Pääkoordinaattoreina Greyt ja ns. Nordic-rotu, tekevät yhteistyötä ja operaatio alkaa olla loppusuoralla. Tarkoitusta voi vain arvailla."

      Pitäähän kaikki ottaa huomioon ja tarkistaa ennen kuin karjaa aletaan teurastamaan elintarvikkeiksi.

    • Tiedoksi

      Ufot ovat tuntemattomia lentäviä esineitä. Sitten kun niistä tiedetään jotain niin ne lakkaavat olemasta ufoja.

    • asiasta kiinnostunut

      Mistä sitten johtuu, että monet kertovat vaikka minkälaisia tarinoita ja esittävät tietoa niistä? En nyt tarkoita harhaisia, sairaita ihmisiä, vaan aivan "järkevinä" pidettäviä ihmisiä. Kuuntelin vuosia sitten R-L Luukasta televisiossa ja täytyy sanoa, että otin kyllä todesta hänen puheensa.

      Kysyn juuri tällaista asiallista tietoa.
      En kuitenkaan halua lähteä minnekään luennoille, vaan tutustun asiaan toistaiseksi näin netin kautta.

      Muutoinhan voisin pitää tällaisia juttuja aivan huuhaana, ellen itse, useiden muiden ihmisten kanssa, olisi kauan sitten todistanut tällaista outoa ilmiötä.

      • 64654647656546546

        >>En nyt tarkoita harhaisia, sairaita ihmisiä, vaan aivan "järkevinä" pidettäviä ihmisiä. Kuuntelin vuosia sitten R-L Luukasta televisiossa ja täytyy sanoa, että otin kyllä todesta hänen puheensa.


    • Teemu 2895892

      Ufoista ei tiedetä mitään. Tästä on merkkinä se, että niitä on osattu vain luokitella pintapuolisten ominaisuuksien mukaan (päiväkiekko, yövalo, lähituntumien asteet).

      • asiasta kiinnostunut

        Mikä on tämä päiväkiekko?
        Miten se toimii, mitä siitä tiedetään?
        Kerroin aiemmin parissa ketjussa kokemuksestani, meitä oli useita, jotka näimme ilmiön.


      • asiasta kiinnostunut
        asiasta kiinnostunut kirjoitti:

        Mikä on tämä päiväkiekko?
        Miten se toimii, mitä siitä tiedetään?
        Kerroin aiemmin parissa ketjussa kokemuksestani, meitä oli useita, jotka näimme ilmiön.

        Edelleen kysyn tätä samaa.
        Mikä on päiväkiekko?
        Olisiko näkemäni liikkuva valoilmiö voinut olla sellainen?


    • grandPa

      man... mikä trolli.

      ennemmin vois kertoo sun mutsista ja faijjasta, eh?



      Ja pököt.. .vastaatte tommoseen?

    • Ufoja uudestaan...

      Raamatun kirjoittaja Jesaja tuomitsi halun päästä Taistelvaan Taivaaseen. Kaikki meidät ihmiset kuitenkin pudottettaisiin sielläkin vain MAAN päälle, vaikka pääsisimme sinne, oli etäisyydet sitten mitä hyvänsä. Taivaaseen ei pääse, jos ei ensin ja aluksi tai sitten myöhemmin ole Hellvetissä, maan alla tulisessa magmassa.... Jumala on siellä alla tehnyt Saattanalle ja enkeleilleen paikkoja valmiiksi jo kohta triljardi aikaa.....

      • Ufomies

        En usko, että niitä oikeita ufoja lähettäineillä kansoilla on ollut erilainen kulttuuri kansansa keskuudessa siinä kuin meillä, että avaruudesta ei saa tavallinen kansa tietää koskaan yhtään mitään. Usakin lähetti Voygaerin ja se on ufona ilmaantunut johonkin lähimmän 12-tähden järjestelmään, varmaan se on alle valovuorokauden päässä täältä....


      • Uranus Fienassa?
        Ufomies kirjoitti:

        En usko, että niitä oikeita ufoja lähettäineillä kansoilla on ollut erilainen kulttuuri kansansa keskuudessa siinä kuin meillä, että avaruudesta ei saa tavallinen kansa tietää koskaan yhtään mitään. Usakin lähetti Voygaerin ja se on ufona ilmaantunut johonkin lähimmän 12-tähden järjestelmään, varmaan se on alle valovuorokauden päässä täältä....

        Neptunuksen ja sen jälkeisten kaukaisempien planeettojen on väitetty tulleen pöllityksi jotakin lähitähtijärjestelmältä, niin joku Jumalan Enkeli minulle on kertonut....


      • Uranus Fienassa? kirjoitti:

        Neptunuksen ja sen jälkeisten kaukaisempien planeettojen on väitetty tulleen pöllityksi jotakin lähitähtijärjestelmältä, niin joku Jumalan Enkeli minulle on kertonut....

        Lucifer Frääns osaisi laskea paremmin tämän kuin minä, ellei sen kieli olisi seonnut jo vähän liikaa....

        http://personal.inet.fi/koulu/karppi/omat_tekstit.html

        Tuolta siis se kolmas linkki. En myönnä että tahallisesti olisin tehnyt virheitä, joissakin asioissa hyväksyn nykyiset vakiot, mutta muutamat niiden avulla huonosti perustellut asiat olen hyljännyt ja laskenut uusix....

        Viides luku JOHDANTOA oli varmaan paras luku?


    • lsd:tä

      Sun pitää ottaa lsd:tä tai sieniä että pystyt havaitsee ufoja...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      233
      1980
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1218
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      89
      1024
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1022
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      837
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      113
      778
    7. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    8. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      94
      763
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      122
      698
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      681
    Aihe