Kumpi voittaa? Kaksisuuntaisten puolella nämä katkerat bipojen eksät ovat sitä mieltä, että bipo on narsistia ja psykopaattia pahempia ihmisiä. Täällä varmaan narsistin eksät ovat sitä mieltä, että narsistia kamalampaa ihmistä saa hakea. Mitäs narsistit itse sanoo tähän? Voitammeko teidät kaikessa kauheudessamme?
Narsisti vs. bipo
bipot_voittoon
1
67
Vastaukset
Pyh...Samat heikkoudet kai biboilla on, kuin taviksillakin.
Että siinä mielessä heistä ei saisi kuspäitä tekemälläkään, vaikka käytös olisi mitä hyvänsä... ( Siis ainakin mitä täällä olen "oppinut" niin "pahan ja hyvän" ihmisen erottaa juuri tuo kyky katua tekojaan. )
Niin ja löytyyhän niitä biboja narsisteistakin...Taitaa olla itseasiassa heillä aika yleistä...tai sen kuvan olen joistain tarinoista saanut, mitä olen lukenut.
Että ei ihmekään, jos menee ihmisillä puurot ja vellit jatkuvasti sekaisin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh942294Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1741878- 1791446
- 243894
- 68816
- 62789
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11786- 55692
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako213643Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349611