Kertokaa mitä tämä on?
Miehen ääni kuulostaa ihanalle, siis oikeasti ihanalle, taivaalliselle ja samalla niin tutulle, kuin olisin kuullut sen ennenkin. (todella outoa)
Hänellä on samanlaiset silmät kuin minulla.
Välillämme on valtava energia. Kerran kohdatessamme energia oli niin valtava, että jouduin huokaisemaan.
Hän on kiinnostunut samoista asioista kuin minä. Meillä on samanlainen maku monessa asiassa. Tämäkin outoa, koska olemme mies ja nainen.
Meillä on suuri ikäero.
Kaipaan häntä suuresti.
Mitä ihmettä tämä on?
11
457
Vastaukset
- some man
kerranko vaan kohtasitte ?
- 1234
Useasti kohdataan.
- netti deitti?
Jos kohtasitte kerran mistä tiedät että olette kiinnostuneet samoista asioista.
- 1234
On useasti kohdattu.
- Some one
jos nyt jo tunteet nousseet tolle tasolle. varo vaan kun ne orgut tulee voi aivos lähteä samaan syssyyn.
- voimatunne
silloin vasta välillä on valtava energia kun saat orgasmin..vain huokaisu, pyh
- YksAAA
Ja tämäkin on varattu ukko nimeltä Ari, vai olenko se minä?
- ap
Onko muilla kokemuksia siitä, että toisen ääni voi kuullostaa oikeasti TUTULLE? Siis sille, kuin olisin kuullut sen monesti aikaisemminkin. Samalla ääni kuulostaa aivan ihanalle, taivaalliselle. Hankala selittää, jos ei ole itse kokenut tällaista.
- googletaa
twin flame tai twin soul
- VINK:)
Olisiko se R-A-K-K-A-U-S?
- hyi isäs kanssako?
Ettei olisi isäsi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471197
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako190551- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462