Olemme jo kuulleet sen laulun aikoja sitten, mutta edelleen sanat pitää paikkaansa, lomalle ollaan menossa, me 2 isoa vaaleata, rinta täynnä iloa ja mieli täynnä nautintoa sanoin "aina loma koti olot voittaa". Siis joko Kanarian saaret tai Egypti,tammikkun viimeinen tai helmikuun eka vk, kumpi paikka varmempi sään suhteen johon pitäisi kuulua aurinkoa, ei sadetta, illat saavat olla vaikka viileitä, sillä silloin olemme joko jossain musikki baarissa viiniä siemaillen, tai peiton alla seuraavaa päivää silmällä pitäen,johon kuuluu kenties, jokin retki tai pitkä rannalla kävely, ja välillä meressä uinti.Olisimme iloisia jos samalla seuduilla lomailisi pari herrasmiesta, emme tarvitse maksumiehiä matkalla, emmekä itse keneenkä matkoja maksele, jokainen omillaan, mutta juttuseuraa kylläkin ja iloista illanviettoa kuppiloissa, sitä olisi mukava saada.joten , onko edem. herroilla matkaa ja minnepäin?
Tytöt tahtoo pitää hauskaa,menikö se laulussa näin?
zandra
3
296
Vastaukset
- Vv
Hei!
Tässä herrasmies lähdössä matkalle. Olen menossa 27.1. teneriffa-eteläiselle, tosin mieskaveria minulla ei ole seurana.
Jos satutte samalle paikalle, niin oishan se kiva vaikka treffata siellä. mikäli kysymyksiä, minulle voi laittaa postia: kivat.on ( at ) gmail.com- zandra
Kiitos Vv vastauksestasi, taitaa kuitenkin matkamme kallistua Egyptin puolelle, matka katsottu, ja toivottavasti valintamme oikea.Sinulle iloa ja nautinnollista matkaa.
- Vv
Hei zandra. Luulen että matkavalintanne on oikea. Hyvää matkaa myös teille!
t. Vv
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701