Hei,
Minulla on tehty maksusuunnitelma Team Capitalin kanssa eräästä pikavipistä 6:een erään, jossa viimeinen erä erääntyy nyt.
Kysymykseni kuuluu, kun soitin heille joulukuussa ja pyysin, että voinko maksaa joulukuun eräni muutaman päivän myöhässä, joka heille kyllä sopi, mutta nyt en muista että siirsinkö myös tammikuun erää, joka siis erääntyy tänään 15.1. Olen kyllä maksusuunnitelmaani merkinnyt eräpäiväksi 21.1, mutta kun en ihan tarkkaan muista mitä on sovittu.
Luuletteko, että tuosta tulee ongelmia, jos jätän tänään maksamatta, ja soitan heille heti aamulla huomenna ja kysyn tilannetta, että oliko se eräpäivä 15. vai 21. päivä.
Voiko tosta siis pamahtaa maksuhäiriömerkintä samantien "muutaman tunnin" myöhästymisestä, jos maksan sen heti pois, jos eräpäivä olikin se 15.päivä.
Mielellään asiallisia vastauksia eikä veetuilua kiitos.
Pikaista apua! Kysymys Team Capital maksusuunnitelmasta
Kuinka on?
4
235
Vastaukset
- Suuri pamaus
Ei pamahda, mutta soita heti aamulla.
- Kuinka on?
En viitsinyt ottaa riskiä, kun eri yritysten toimintatavat voi olla erilaisia, joten maksoin pois.
- team capital
Team Capitalilla ei ole vieläkään perintälupaa
http://www.laaninhallitus.fi/lh/etela/oik/home.nsf/Pages/9C1993E475EA654AC225720B0046B370 - 5+20
Miten sait yhteyden koko puljuun? Oon nyt 2 pvää soitellu eikä kukaan koskaan vastaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462