21-vuotias opiskelija tarvitsee pikaisesti lainaan 1500€. Käyn opiskelujeni ohella kahdessa työssä, joten kykenen maksamaan summan takaisin. Teille, jotka kehotatte menemään pankkiin, kerron ettei minulla ole takaajaa lainalle ja vippeihin en koske. Joten kiitos jo etukäteen vittuilusta.
Jos haluat tietää lisää minusta ja tilanteestani, ota yhteyttä sähköpostiini [email protected]
Kiitos, toivottavasti joku tämän huomaa.
Epätoivoista, mutta kokeilen silti
9
720
Vastaukset
- Jepssisi
Mihin opiskelija, joka käy kahdessä työssä tarvii 1500€. Et taida olla opiskelija, tai työpaikkaa vähään aikaan nähnykkään. Painaako huumevelat päälle, vai meniks sossun ruokarahat nettipokeriin?
- nomanners
no habits no manners
sitä saa mitä tilaa - Joskus opiskelija
Asiahan ratkeaa ajan mukana itsestään. Pari kolme kuukautta ahkeraa työntekoa niin tilillesi kertyy tarvittava summa Lisäksi säästät palstan kiskurien vaatimat korot ja kulut.
- ....
Loppuko asiakkaat vai?
- Issiikdiy
Ei taida tuo 21v ikä myöskään pitää paikkaansa. Oiskohan se "jani" taas liikenteessä?
- JK?
Veikkaan samaa..
- Mikä pantti?
Mitä sinulla on antaa lainalle vakuudeksi?
Itse menisin pankkiin ainakin neuvoa kysymään, ja pikavipit saattavat tulla turkaisen kalliiksi, oletan.
- KakkdjdDj
Nohabits - aika selkee nisti. Menny huumehommat vituix, ja pitâs hilloo saada nopee
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882108Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801316
- 241784
- 67732
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337502