Epätoivoista, mutta kokeilen silti

Opiskelija_hädässä

21-vuotias opiskelija tarvitsee pikaisesti lainaan 1500€. Käyn opiskelujeni ohella kahdessa työssä, joten kykenen maksamaan summan takaisin. Teille, jotka kehotatte menemään pankkiin, kerron ettei minulla ole takaajaa lainalle ja vippeihin en koske. Joten kiitos jo etukäteen vittuilusta.

Jos haluat tietää lisää minusta ja tilanteestani, ota yhteyttä sähköpostiini [email protected]

Kiitos, toivottavasti joku tämän huomaa.

9

720

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jepssisi

Mihin opiskelija, joka käy kahdessä työssä tarvii 1500€. Et taida olla opiskelija, tai työpaikkaa vähään aikaan nähnykkään. Painaako huumevelat päälle, vai meniks sossun ruokarahat nettipokeriin?

• nomanners

no habits no manners
      sitä saa mitä tilaa

• Joskus opiskelija

Asiahan ratkeaa ajan mukana itsestään. Pari kolme kuukautta ahkeraa työntekoa niin tilillesi kertyy tarvittava summa Lisäksi säästät palstan kiskurien vaatimat korot ja kulut.

• ....

Loppuko asiakkaat vai?

• Issiikdiy

Ei taida tuo 21v ikä myöskään pitää paikkaansa. Oiskohan se "jani" taas liikenteessä?

• JK?

Veikkaan samaa..

• Mikä pantti?

Mitä sinulla on antaa lainalle vakuudeksi?

• Itse menisin pankkiin ainakin neuvoa kysymään, ja pikavipit saattavat tulla turkaisen kalliiksi, oletan.

• KakkdjdDj

Nohabits - aika selkee nisti. Menny huumehommat vituix, ja pitâs hilloo saada nopee

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      88
      2108
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1766
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1316
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      241
      784
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      67
      732
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      711
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      708
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      608
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      566
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      502
    Aihe