Hyvä hieroja Helsingin keskustassa?

aloittava hierottava

Olen ajatellut kokeilla hierontaa avuksi kipeän selkäni kanssa. Onko täällä kokemuksia hyvistä hierojista ydinkeskustassa (Ullanlinna, Eira, Kaartinkaupunki)? En kaipaa mitään ihmeellisyyksiä, mutten halua mihinkään kellarikomeroon vaan mieluusti viihtyisään paikkaan...

82

19110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oili ohikulkija

      En muista nimeä, mutta Ullanlinnassa Jääkärinkadulla (Maxillin kulmalla) näytti aloittaneen juuri jokin day spa. Ikkunasta päätellen näyttää ainakin oikein viihtyisältä. Ja tarjolla oli erilaisia hierontoja urheiluhieronnasta kuumakiviin...

      Pietarinkadulla on myös muistaakseni parikin, mutta ne näyttävät ehkä enemmän niiltä kellarikomeroilta.

    • j_oili

      Näin saman paikan, siis Jääkärinkadulla. Ei ollut auki, mutta varasin netistä ajan. Ihan kivat sivut ja ikkunasta näytti tosiaan mukavalta.

      www.dayspasatakieli.fi

      Voin kommentoida hierontaa kun olen käynyt.

      • Massge

        Jos haluat oikeasti paikat auki niin mene Mayorsille hierontaan.


    • Merihaka ei ole ydinkeskustaa,mutta täältä saa ainakin asiantuntevaa hierontaa. :)

      • Jeesi

        Mistäköhän sais tarkemmat yhteystiedot?


    • Pitkäaikainen kokemu

      Moi, voin lämpimästi suositella Tastiamoa. Monta vuotta olen asiakkaana käynyt ja Hannu jaksaa aina hieroa huolellisesti ja rauhallisesti. Hallussa on monet tekiikat, voit tutustua vaikka nettisivuihin.
      Heirojan toimipiste sijaitsi aiemmin Mechelininkadulla, nykyään Kampissa - vieläkin helpompi päästä.

      • mill5

        Olen viimeiset viisi vuotta käynyt Hannun hoidossa ja ollut erittäin tyytyväinen,uusien toimitilojen myötä, jos mahdollista, hoidot varmasti vain paranee.


      • minna

        Hyvää hierojaa kauan etsittyäni ja kehuista (löytyy muutamalta muultakin palstalta)innostuneena varasin ajan Hannulle,ensin puolihierontaan ja hoitoon tyytyväisenä seuraavaksi kokovartalohierontaanTäytyy todeta ettei tarvitse etsiä enää,Hannun hoito on todella miellyttävä ja kokonaisvaltainen, tarvittaessa otteet ovat voimakkaat,varmat ja napakat,vastaavasti aremmilla ja herkemmillä alueilla hellät ja rentouttavat.Hän on muutenkin symppis,empaattinen ja hyvä kuuntelia,tuli myös psyykettä hoidettua samalla.Hinnat ovat kohdallan ja edulliset,ainut ongelma oli yhteisen ajan löytämisessä,tuntuu olevan kalenteri täynnä,toisaalta sekin on osoitus hänen ammattitaidostaan.Voin suositella lämpimästi, mutta ajan varaus kannattaa tehdä ennakoiden,samalle päivälle,eikä aina samalle viikollekaan välttämättä onnistu.


      • Pekka

        Olen samaa mieltä Minnan kanssa Hannulla voimaa riittää myös isommankin miehen hieromiseen, mutta se ei ole mitään runnomista vaan hän löytää hyvin oikeat kipupisteet.Minnan kertoma ajanvaraus ongelma koskee ilmeisesti ilta-aikoja koska itselläni on mahdolisuus käydä päivällä ja olen saanut aina sopivan ajan lyhyelläkin varausajalla.Suosittelen,muutenkin ihan symppis tyyppi.


      • Anonyymi
        minna kirjoitti:

        Hyvää hierojaa kauan etsittyäni ja kehuista (löytyy muutamalta muultakin palstalta)innostuneena varasin ajan Hannulle,ensin puolihierontaan ja hoitoon tyytyväisenä seuraavaksi kokovartalohierontaanTäytyy todeta ettei tarvitse etsiä enää,Hannun hoito on todella miellyttävä ja kokonaisvaltainen, tarvittaessa otteet ovat voimakkaat,varmat ja napakat,vastaavasti aremmilla ja herkemmillä alueilla hellät ja rentouttavat.Hän on muutenkin symppis,empaattinen ja hyvä kuuntelia,tuli myös psyykettä hoidettua samalla.Hinnat ovat kohdallan ja edulliset,ainut ongelma oli yhteisen ajan löytämisessä,tuntuu olevan kalenteri täynnä,toisaalta sekin on osoitus hänen ammattitaidostaan.Voin suositella lämpimästi, mutta ajan varaus kannattaa tehdä ennakoiden,samalle päivälle,eikä aina samalle viikollekaan välttämättä onnistu.

        Olen samaa mieltä todella hyvä.


    • Rikka78

      Suosittelen Teamo hyvinvointipalveluita Munkkiniemessä. Paikalle pääsee kätevästi ratikalla numero 4. Vastaanottoaikoja myös iltaisin ja lauantaisin.

      • Taina Maarit

        Kiitos Riikalle! Palvelu todella mielyttävää. Ratikalla on helppo kauempaakin tulla. Suosittelen. Rentouttava hoito.


      • Helmi Ki

        Moi! Kiitos Rikka78. Ihana paikka! Mielyttävä hieronta ja palvelu. Suosittelen ehdottomasti!


    • kesäpuutarhuri

      Kiitos Riikka viestistä! Sain akuutin ajan ja nyt hartiat ja selkä tuntuvat ihan toisilta. Mukavaa kesää sinulle! Suosittelen :)!

      • Tiinukkaliini

        Kiitos Riikka! Ihana paikka! Suosittelen :)!


      • i9++
        Tiinukkaliini kirjoitti:

        Kiitos Riikka! Ihana paikka! Suosittelen :)!

        miks nää viestit sit kerää miinuksia. nyt oikeesti äänestäkää vain jos oottekäyny . lisää paikkoja kehiin.


      • Anna Mari
        i9++ kirjoitti:

        miks nää viestit sit kerää miinuksia. nyt oikeesti äänestäkää vain jos oottekäyny . lisää paikkoja kehiin.

        Annan yleensä palautteen heti paikan päällä mutta haluaisin nyt kertoa muillekin kokemuksistani.Matkustelen paljon ja käyn myös matkoillani hieronnassa,olen nähnyt ja kokenut monenlaista hierojaa ja "hierojaa",hierontaa ja "hierontaa".Hierojilla jotka ovat kauan hoitoja tehneet tahtoo suorituksesta tulla mekaaninen ja huomaa miten siisä mietitään mitähän tänään ostaisi kaupasta ja mitähän söisi ja laittaisi ruokaa,eli ajatukset ovat ihan jossain muualla.Se on yksi syy miksi käyn Hannun hoidossa Tastiamossa,hoidon aikana aistii ja tuntee miten hän jaksaa monen vuoden jälkeenkin edelleen tehdä ajatuksella ja keskittyen hoitoonsa,samalla saa hyviä venytys-ja muitakin ohjeita kehonsa hoitamiseen.Kuten tuolla aikaisemmin jo todettiin jos haluaa kokonaisvaltaisen ja asiantuntevan hoidon kannattaa mennä kokeilemaan.


      • lenita1
        i9++ kirjoitti:

        miks nää viestit sit kerää miinuksia. nyt oikeesti äänestäkää vain jos oottekäyny . lisää paikkoja kehiin.

        Hannu on symppis ja vielä hyvän näköinenkin ja hyvä kroppainen,kuva nettisivuilla ei tee oikeutta,luonnossa paljon komeampi.


      • Eeva Riitta
        Anna Mari kirjoitti:

        Annan yleensä palautteen heti paikan päällä mutta haluaisin nyt kertoa muillekin kokemuksistani.Matkustelen paljon ja käyn myös matkoillani hieronnassa,olen nähnyt ja kokenut monenlaista hierojaa ja "hierojaa",hierontaa ja "hierontaa".Hierojilla jotka ovat kauan hoitoja tehneet tahtoo suorituksesta tulla mekaaninen ja huomaa miten siisä mietitään mitähän tänään ostaisi kaupasta ja mitähän söisi ja laittaisi ruokaa,eli ajatukset ovat ihan jossain muualla.Se on yksi syy miksi käyn Hannun hoidossa Tastiamossa,hoidon aikana aistii ja tuntee miten hän jaksaa monen vuoden jälkeenkin edelleen tehdä ajatuksella ja keskittyen hoitoonsa,samalla saa hyviä venytys-ja muitakin ohjeita kehonsa hoitamiseen.Kuten tuolla aikaisemmin jo todettiin jos haluaa kokonaisvaltaisen ja asiantuntevan hoidon kannattaa mennä kokeilemaan.

        Kävin ensimmäistä kertaa elämässäni hierojalla,olen jännittänyt jopa pelännyt hierojalle menoa kuulemistani hurjista jutuista johtuen. Antamienne palautteiden perusteella rohkenin mennä Hannun hoitoon ja kokemus oli kaikin puolin oikein miellyttävä ja mikä parasta sain avun vaivaani joka oli hankaloittanut elämääni jo pitkään. Yksi kertahan ei toki riitä koko vaivan poistamiseenjoten varasin,peloista päästyäni koko sarjan,Suosittelen kaikille ketä jännittää hierojalle meno,hänen hoidossaan ei tarvitse jännittää yhtään.


      • tyytyväinen
        Eeva Riitta kirjoitti:

        Kävin ensimmäistä kertaa elämässäni hierojalla,olen jännittänyt jopa pelännyt hierojalle menoa kuulemistani hurjista jutuista johtuen. Antamienne palautteiden perusteella rohkenin mennä Hannun hoitoon ja kokemus oli kaikin puolin oikein miellyttävä ja mikä parasta sain avun vaivaani joka oli hankaloittanut elämääni jo pitkään. Yksi kertahan ei toki riitä koko vaivan poistamiseenjoten varasin,peloista päästyäni koko sarjan,Suosittelen kaikille ketä jännittää hierojalle meno,hänen hoidossaan ei tarvitse jännittää yhtään.

        Sain lahjakortin Hannulle ja se tuli todella tarpeeseen,hartiat olivat aivan jumissa.Olen nyt käynyt jo pari kertaa ja tilanne on paljon parempi. Hannulla on hyvät jämäkät ammattitaitoiset otteet, paljon liikuntaa harrastavana ja säännöllisesti hierojalla käyvänä tiedän mihin verrata.Hänellä on viihtyisät ja asialliset tilat kampissa hyvien liikenneyhteyksin päässä,sinne on helppo mennä.Sain mukaan myös venyttely -ja itsehoito-ohjeita,suosittelen kaikille hyvää hierontaa kaipaaville ja hyvää hierojaa etsiville.


      • heidip1
        tyytyväinen kirjoitti:

        Sain lahjakortin Hannulle ja se tuli todella tarpeeseen,hartiat olivat aivan jumissa.Olen nyt käynyt jo pari kertaa ja tilanne on paljon parempi. Hannulla on hyvät jämäkät ammattitaitoiset otteet, paljon liikuntaa harrastavana ja säännöllisesti hierojalla käyvänä tiedän mihin verrata.Hänellä on viihtyisät ja asialliset tilat kampissa hyvien liikenneyhteyksin päässä,sinne on helppo mennä.Sain mukaan myös venyttely -ja itsehoito-ohjeita,suosittelen kaikille hyvää hierontaa kaipaaville ja hyvää hierojaa etsiville.

        Hei.
        Mistä Hannun löytää? Nettisivuja en löytänyt vaikka kuinka etsin..help me :)! Kiitos.


      • vakkari asiakas
        heidip1 kirjoitti:

        Hei.
        Mistä Hannun löytää? Nettisivuja en löytänyt vaikka kuinka etsin..help me :)! Kiitos.

        Uudet nettisivut ovat kuulemma valmisteilla.Löytyvät aikanaan www.tastiamo.fi


      • Anna Bergman
        i9++ kirjoitti:

        miks nää viestit sit kerää miinuksia. nyt oikeesti äänestäkää vain jos oottekäyny . lisää paikkoja kehiin.

        Annoin eräälle täällä olevalle hierojalle miinuksen koska en pitänyt hänen hoidostaan,vastaavasti laitoin plussan jo paljon plussia ennestään saaneelle hierojalle hänen täydellisestä hoidostaan. Minusta on hyvä että ihmiset ovat laittaneet tänne kokemuksiaan sillä niiden perusteella menin hänen vastaanotolleen ja enää ei tarvitse hyvää hierojaa etsiä.Täällä on perään kuulutettu kokonaisvaltaista hoitoa ja se toteutui täydellisesti,kaikki osa-alueet napsahti just kohdalleen.Joku on epäillyt että hän on itse laittanut tänne kehuja itsestään,olen Pekan kanssa samaa mieltä ettei hänellä ole tarvetta sellaiseen,pikemminkin väite omista kehuista saattaisi olla kateellisen kilpailijan antamaa mustamaalamista.Hyvää kevättä kaikille,käykää nauttimassa hyvästä hoidosta.


      • Vakkari asiakas
        heidip1 kirjoitti:

        Hei.
        Mistä Hannun löytää? Nettisivuja en löytänyt vaikka kuinka etsin..help me :)! Kiitos.

        TASTIAMO.COM


      • vakkari asiakas
        vakkari asiakas kirjoitti:

        Uudet nettisivut ovat kuulemma valmisteilla.Löytyvät aikanaan www.tastiamo.fi

        www.tastiamo.com


    • Niskakipuinen

      Ei ihan keskustassa, mutta viihtyisä paikka: Liva Hyvinvointi @Pikku Huopalahti. Naisten hoitola, jonne pääsee mm. 10 ratikalla.

    • Joonas7521

      Kannattaa käydä tsekkamaassa osoite www.hierojat.info sieltä ainakin itse löysin hyvän hierojan.

    • h.k.l

      Karppisen kuntoutus / Malmi sieltä löytyy apu hierontaan tai kivun alkuperään eli osaavat korjata kroppaa että on hyötyäkin hieronnasta sen jälkeen kivut häviävät .

    • uusi3

      www.kotihieronta.kotisivukone.com

    • Cookoo

      Erinomainen hierontapaikka: Relaxi-hierojat Kampissa. Kyseessä on ketju, joka on kasvamassa myös muualle pääkaupunkiseudulla. Kannattaa tsekata sivut: http://www.relaxi.fi/. Ja Rela-kortti on ihan ehdoton hankinta ja kaikille tarjolla hintaan 50 e per vuosi. Päivääkään en ole katunut sen ostoa, kun saa kortilla hieronnat puoleen hintaan joka käynnillä (muuten norm. hinta vastaava kuin muilla pks).

    • Riitu68

      Kävin aikoinaan relaxi-hierojilla kampissa, oli joku citydeal, niin se oli kyllä ihan hyvä, joku tyttö hieroi.
      Nyt olin diilillä taasen Relaxi-hierojien Kalasataman toimipisteessä, kun sellainen tähän naapuriin avattiin, ja voin sanoa, että olen hierojani löytänyt. Loistavat otteet, ja voimaakin todella löytyi, kun tarve oli.
      Hieronnasta annan täyden kympin! Toki ne musiikit vois joka paikassa vaihtaa :D Parhaiten silti mieleen jäi hierojan asiakaspalvelutaidot. En ole ikinä tavannut näin kohteliasta ja asiansaosaavaa hierojaa, aivan mahtava kokemus. Lisäksi tuo rela-kortti on parasta mitä hieronta-alalla on keksitty. Maksaako tunnista 25€ vai 50€? Ei ainakaan tällaiselle keskituloiselle ole epäselvyyttä ;) Suosittelen lämpimästi

    • Suositus

      Moni täällä kehunut Hannua. Samaiselta Abrahaminkadulta löytyy toinenkin hyvä Hannu. Olen käynyt monilla hierojilla ja nyt on hakeminen loppunut. Itse tykkään, ettei hieronnan aikana keskustella, mutta jos joku toinen tykkää keskustella, Hannu on asiallisen ja fiksun oloinen tyyppi. Hänellä on taito sormissa, eikä vain toista tiettyä kaavaa ja voimaakin riittää.
      http://www.beautysalonkikl.fi/lk.html

    • Ansku*

      Onko kellään tietoa että onko Joona Konga niminen urheiluhieroja vielä Helsingin seudulla hommissa?

    • Selkälenkki

      Hyvä hieroja löytyy Etelä-Haagasta, jollei ole liian pitkällä. www.kuntorelax.fi ja ajan voipi varata netissä, helppoa! Auki on saanut kaikki mun jumit ja selkäkivut on jääny jumppaohjeiden avulla.

    • Ulla8

      Oman kokemukseni pohjalta suosittelen hierontaan menoa juuri HIEROJAN, en pel-kän ketjun pohjalta. Monissa ketjuissa on hyviä ja huonoja hierojia, tarkkuutta siis tä-män kanssa. Omat suositukseni siis nimenomaan henkilötasolla. Itse arvostan hieron-nassa sitä, että ongelmaani löytyy apu ja sitä hoidetaan kokonaisvaltaisesti. Tässä koh-taa hierojan ammattitaito tulee aidosti esiin. Palveluun kuuluu olennaisesti hoito-ohjeet ja kivun perimmäisten syiden selvittely. Oman hierojani olen löytänyt Wieru-hierojilta, urheiluhieroja nimeltään Joonas. Voin suositella lämpimästi ihan kaikille. Sekä ammattitaito että henkilökemiat ovat osuneet kohdilleen. Joka kerta olen saanut vinkkejä ja hoito-ohjeita, jotka ovat auttaneet. Paikka on myös keskeinen, wieruhiero-jien toimipiste on keskustassa kaivopihalla, eli ainakin minulle helppo paikka mennä esim iltaisin. Omiin aikatauluihini töiden takia sopii nimenomaan arki-illat ja näihin ai-nakin Joonaksella on ollut aikoja.

      http://www.wieruhierojat.fi/epages/Kaupat.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/17092010-1146/Categories/"Wieru-center Helsinki"



      Tärkeintä on kuitenkin muistaa etsiä osaava kaveri käsiin, jotta hieronnasta on oikeasti hyötyä! Tsemppiä etsintöihin.

    • vasta

      Valitettavasti en osaa suositella yhtään hieroja, mutta Vantaallta Liveli Studio voin kyllä suositella huippuluokkan hierojan. Olen itse kokellut paljon erilaisia hieroija eri ongelmien ratkaisuun ja hän on ollut kaikken paras hieroja.
      Olen suositellut häntä kaikille tutuille ja palaute on aina ollut super!!!

      • annaleena1

        En yleensä kirjoittele tänne ,mutta kävin tällä viikolla Hannun vastaanotolla ja en ole ikinä tavannut niin lämminhenkistä,empaattista ja sympaattista ihmistä kun hän on,hän huokuu lämpöä ja läsnäoloa koko hoidon ajan ja osaa hieroa tosi taitavasti, todella täysvaltainen hoito,oli todella rentoutunut ja seesteinen,rauhallinen olo hoidon jälkeen. Suosittelen lämmöllä.


    • tyytyväinen

      Olen samaa mieltä,suosittelen.

    • Anna84_8

      Hei,

      Minä rohkaistuin tämän ketjun perusteella kokeilemaan tuota Wieru hierojien Joonas Lahtista, kun oli aivan järkyttävä jumi lapaluiden välissä. Sain ajan muutaman päivän päähän ja oli kyllä kaikin puolin miellyttävä kokemus ja Joonas oli mukava nuorimies :). Paras juttu oli jatkohoito-ohjeet, jotka hän antoi mukaani! Nyt pari päivää hieronnan jälkeen on päänsärky lakannut kokonaan ja veri tuntuu kiertävän paremmin. Aion käydä vielä uudelleen. Kiitos suosituksesta!

    • Kysynpä vain 1

      Vähän hämmentävän paljon tän pelkän Hannun hehkutusta pienen ajan sisällä. Haiskahtaa vähän jo markkinoinnilta oman väen toimesta... Varmaan ihan asiansa osaava, mut eiks ydinkeskustan alueella tosissaan oo muitaki hyviä hierojia? :) Kaikki vaan sattu olemaan just tän Hannun asiakkaita!

      • pekka pohjola

        Olen käynyt Hannun luona jo 15 vuotta ja hänellä ei todellakaan ole mitään syytä lähteä kehumaan itseään kyllä tyytyväiset asiakkaat tekevät sen hänen puolestaan.Puskaradio on toiminut kautta aikojen mutta ihmiset ovat ilmeisesti vasta nyt heränneet kehumaan häntä täällä netissä.


    • Aapo2

      Minäkin ajattelin juuri samaa, täällä kaikki Hannu asiakkaat. Itse löysin hyvä hieroja, joka tekee klassisen hieronnan mutta mielestäni käyttää myös aika paljon urheiluhieronta tekniikkaa. Hinta oli Ok.
      sähköposti: [email protected]
      Olen urheilija ja hieronta käynyt 15 vuotta - suosittelen vakavasti.

    • Pikku perhonen
    • Todella huolestunut

      Valitettavasti Janin hieronta on kaukana perinteisestä tantrahoidosta,se on vain hänen omien tarpeittensa tyydyttämistä,mistä tantrassa ei ole missään tapauksessa kysymys ,päinvastoin.Ikävää että ihmiset jotka ovat kiinnostuina tantrasta saavat asiasta aivan väärän kuvan.Toiminta on moraalitonta,vastuuntunnotonta ja väärin kunnon tantrahoitajia kohtaan.Toivonkin vilpittömästi ettei hän enää mainostaisi hoitojaan tantrahoitoina.
      Yst.t. 20v tantrahoitoja tehnyt

      • Kiinnostunut5

        Mistä tämä 20v hoitoja tehnyt tantrahoitaja löytyy, laittaisitko yhteystietoja,olisin kiinnostunut.


    • kiinnostunut5

      Olisiko kellään antaa yhteystietoja tantrahoitoihin, on vaikea löytää !

    • Mimmi 24

      Tikkurilasta löysin erittäin asiallisen hierojan. Olin muutaman vuoden kärsinyt jalan puutumisesta ja juoksutreeneistä ei tullut mitään kivun takia , mutta käytyäni Tonin vastaanotolla muutaman kerran , niin juoksin ilman kipuja ekan kerran vuosiin. Nyt löytyi Vakkarihieroja. Ja kaiken lisäksi edullinen sekä joustava työaikojen suhteen. www.hierojatonimalm.fi

    • Heli-1

      Stockmannia vastapäätä Luna Housessa 5. kerroksessa on uusi hierontaklinikka. Kävin siellä eilen hoidattamassa kipeän alaselän ja kivut jäivät sinne hoitopöydälle. Oli tosi asiallinen, ystävällinen ja hyvä hoito. Suosittelen lämpimästi.

    • melvin4

      Tietääkö kukaan kuinka paljon Hannun hieronnat maksaa? Jos olisin tunnin klassisessa hieronnassa tai urhieluhieronnassa? :)

    • Minna lempi

      Itse löysin hierojani espoosta! yrityksen nimi on Janne Wellbeing ja nettisivu on www.jannewb.fi. Sain viimetalvena hierojalta mainoksen,niin ajattelin kokeilla sitä. Janne on nuori n24-26v,mutta todella pätevä hieroja.Se löysi heti jumissa olevat kohdat ja keskitty niihin,toisin kuin moni muu hieroja.En ole koskaan nauranut niin paljoo,kuin jannen hieronnassa,todella hauska. Sain jakaa hieronnassa murheeni ja huoleni:). SUOSITTELEN!!

    • Markkufr

      Suosittelen lämpimästi Blue Bearin Jyrkiä Mannerheimintiellä. Aloin käymään hänellä kesäkuussa. Todella rautainen ammattitaito ja kiireestä kantapäähän asiallinen ammattilainen. Kiitos todella upean hoidon, toukokuun alussa todettu välilevyn pullistuma lannerangassa ei ole häirinnyt kauheasti. Jalkojen ja kankkujen krampit pysyvät poissa ja kiitos erinomaisten hoitojen, ei tarvitse nassuttaa särkylääkkeitä ollenkaan. Jokaisella on tietysti omat mieltymykset, että mistä tykkää, mutta jos vaivoja haluaa hoidattaa, kannattaa kokeilla Jyrkin hoitoja.

    • Marjanne2

      Mikäli haluat hyvää, sitten urheluhieroja Teemu Kumpulainen on myös huippu! Viimeksi oli hinta hänellä 45 eur tunti! puh no 0451260883. Olen erittäin tyydyväinen!

    • ent.aktiiviurheilija

      Hannua on kehuttu täällä niin paljon että oli pakko mennä kokemaan hänen hoitonsa. Olen entinen aktiivi jalkapalloillija ja jääkiekkoilija,pelannut kotimaisella sarjatasolla ja myös ulkomailla.Vuosien varrella on tullut käytyä eräänkin kerran hierojalla joten vertailupohjaa on.Täytyy sanoa ettei kehut ole olleet turhia,kyllä hän ranginlistalla nousee tosi korkealle.Otteet ovat ammattitaitoiset ja varmat,vuosien varrella hänellä on käynyt monien lajien urheilijoita joten hän on hoitanut monenlaisia urheiluvammoja ja näistä saatujen kokemusten ja lisäopin pohjalta osaa hoitaa mitä erillaisempia tapauksia (tosin urheiluvammat ovat paljon samanlaisia lajista riippumatta),mutta tosi yksilöllisen mielenkiintoinen ja asiantunteva hoito.
      SUOSITTELEN.

      • todella hyvää hoitoa

        Sain lahjakortin Hannulle ja heti eka kerran jälkeen jäin koukkuun, olen paljon käynyt hierojilla mutta tällaista hoitoa en vielä ole saanut.
        Kannattaa käydä kokemassa.


      • milla2
        todella hyvää hoitoa kirjoitti:

        Sain lahjakortin Hannulle ja heti eka kerran jälkeen jäin koukkuun, olen paljon käynyt hierojilla mutta tällaista hoitoa en vielä ole saanut.
        Kannattaa käydä kokemassa.

        Totta puhut, olen täysin samaa mieltä.


    • Harri-68
    • Hartiat auki
    • TYYTYVÄINEN!

      Ystäväni suositteli minulle tätä hierojaa, jolta oli saanut itsekin avun. Vantaalla tällainen kuin hierontaote, ja siellä hierojan nimi oli muistaakseni Kristian. Monet vuodet niskajumien kanssa taisteltuani ja eri hierojat kierrettyäni löysin kultakimpaleen. En tiedä onko sattumaa, mutta tämä nuori herrasmies sai jumini auki paremmin kuin kukaan ikinä, enkä liioittele yhtään! Kaiken lisäksi hänellä hieno asenne tekemiseensä ja asiakaspalveluun. Pieni mainospuhe ei tässä ole kyllä mielestäni aiheetonta, suosittelen! :)

      • TYYTYVÄINEN!

        Eikö tosiaan ole Helsingin keskustassa, mutta varmasti vaivan väärti.


    • Meidän perhe

      Melkeen helsingin ydinkeskustassa on Terveysklinikka lihashuoltamo, Tuija on erittäin hyvä ja kiva.Kysyin kerran kauan on tehnyt töitään. Muistaakseni yli 10 vuotta.Siellä me käydään kaikki.

    • Mikonkadulla

      Itse löysin yllättävän läheltä aika mutkattoman paikan. Mikonkadun ihan päässä on Hieroja-Asema, jonne saa nopeasti ajan. Hinnat ovat edulliset ja paikkaa toimii niille, keillä on tarve rehelliseen terveyttä edistävään hierontaan ja spa-hommat on sitten erikseen. www.hieroja-asema.com

    • tosityytyväinen

      Kävin vasta nyt paljon kehutun Hannun luona hoidossa ja täytyy sanoa ettei kehut ole turhia voin suositella lämpimästi

    • tatjana20

      Thai-hierontaa Vallilassa heinäkuussa. Soita Suomimies 040 179 1136

      • yhtäenvaihda

        Kyllä se edelleen Hannu on ! Kävin hänen luonaan säännöllisesti ja täytyy tunnustaa että koe mielessä kokeilin paria muuta hierojaa mutta olen palannut takaisin kyllä hän on paras.


    • Ellu-maria

      Olen koko työikäni kärsinyt toistuvista niskakivuista ja kaula on useimmiten kuin rautakanki. Teen toimistotyötä ja olen 52 vuotiasta. Aina välillä olen innostunut kokeilemaan uusia hoitopaikkoja mutta missään ei ole tähän mennessä vaivauduttu kuuntelemaan millaisia oireita minulla on ja miltä itsestäni tuntuu. Joissakin paikoissa on kyllä täytetty jonkinlainen kaavake mutta se on lähinnä tuntunut pelkästään välttämättömältä byrokratialta. Hyvin harvassa paikassa on myöskään millään tavalla tutkittu, että missä on vikaa ja millaista.

      Pilalle menneen kesäloman jälkeen kävin lääkärissä Diacorilla ja hän ohjasi minut Jyrki Mäkelälle Blue Bear klinikalle Aleksanterinkadulle, sen sijaan, että olisi kirjoittanut lääkereseptiä. Ensikäynti oli 60 minuutin mittainen mutta aikaa meni noin 70 minuuttia. Ensin kyseltiin tarkkaan taustatiedot ja jo siinä tuli sellaista tietoa mikä oli itselleni uutta. Sitten tutkittiin, testattiin liikeratoja joissa oli pahat vajaukset ja vielä tunnusteltiin käsin kiristykset. Hän kertoi ja näytti lihas ja hermokarttojen avulla missä on ongelmia ja mitä niistä aiheutuu. Sitten oli se hoito. Oli todella varma ja turvallinen olo, kun hoitoa tekevä todella tiesi mitä tekee ja jo ensimmäisen kerran jälkeen jäytävä kipu niskassa ja käsien puutuminen olivat poissa. Kävin kaikkiaan kaksi jatkokäynti, eli kolme käyntiä vajaan kahden viikon sisällä. Hoidot olivat miellyttäviä, tehokkaita ja sain todella hyvät itsehoito-ohjeet sekä ergonomia että työntauotuksen opastusta. Saadun opastuksen ansiosta jaksan työpäivät hyvin ja perjantaisin ei ole aiemmin tuttua hirvittävää kiristystä havaittavissa. Aion ehdottomasti käydä jatkossa Blue Bearilla noin kerran kahden kuukauden välein ettei tule ikäviä yllätyksiä, sillä tämä olotila on aivan mahtava. Suosittelen tuota paikkaa lämpimästi!

    • Jjjhcuol

      Kerran kävin miia soitson hierottavana kerran. Ei kylläkään positiivinen kokemus. Hän oli myöhässä aikataulusta eikä pahoitellut lainkaan. Hieronta tuntui liian kovalta jä hänelle siitä sanoinkin, mutta ei kuunnellut. Minulla oli useita päiviä vielä kipeämmät niska ja hartiat kuin ennen hierontaa.

    • Shiatsuonparas

      Shiatsu hieronta rentouttaa parhaiten ja tuo pitkäaikaisimman avun. On todella kuuntelevaa ja kokonaisvaltaista. Nautinnollista ja tehokasta samaan aikaan, suositus!
      Arabianranta/Uusoksat

    • Kirsti58

      TehoRento Vuorimiehenkadulla.
      Se nainen on legendaarinen ja miespuolinen fyssarikin antaa myös akupunktio hoitoja.

    • kokeilkaa

      Käykää Hannulla kerran ,niin ei tarvitse enää miettiä minne sitä menisi hierontaan! Omien kokemusteni perusteella paras hieroja Helsingissä ! Suosittelen !

    • Helmi-Kaisa

      Ehdottomasti suosittelen Jyrkiä Blue Bearista. Ainoa hieroja tai osteopaatti joka sai niskani kuntoon vuosien kipuilen jälkeen.

    • Anonyymi

      Nyt on pakko mehustaa. Olen kärsinyt alaselän ja olkapään kivuista vuodesta 2011 asti. Välillä kipuilu ollut sitä luokkaa ettei ole nukutuksi saanut. Puhumattakaan treenaamisesta kun ei vaan ole pystynyt..tai siis on pystynyt mutta sen jälkeen kipuilut ovat olleet läsnä ja taas on ollut pakko ottaa taukoa. Enkä ole mikään tusinatreenaaja. Käynyt molemmista lekureilla, ortopedeilla jne jne ja kuvat on otettu eikä mitään selkeetä oo koskaan löytynyt. Käynyt hoidoissa joku 100 kertaa eri alojen tekijöillä välillä saanut apua ja välillä ei mitään muuta ku rahanmenoa. 3 viikkoa sitten kävin Kehonomilla Kampissa ja siellä Jani otti mut vastaan. Katteli mun ryhtiä ja teki pari testiä, veivasi muutaman liikkeen ja oisko kestänyt koko helahoito joku 30 minuuttia. Jumalauta! Kipua oli vielä vähän seuraavana päivänä mutta sen jälkeen ei juurikaan mitään tuntemuksia!!! Okei tää on vasta joku 3 viikkoa mutta mulle tää on iso juttu. Ens vklla meen uusiksi ihan vaan että tsekataan tilanne. Ja oon pystyny treenaakin ilman kipuilua! Ei voi ku suositella!

    • Anonyymi

      Ei ihan mainitsemillasi huudeilla - ja lisäksi "kellarissa" .... mutta kyseessä hieronnan Huippuammattilainen, eli sokea hieroja Teijo Romppainen, jolla yli 30 v. kokemus: koulutettu klassinen- ja urheiluhieroja ja kuntohoitaja ja arvioinut valmistuvia hierojia. Paikka: Kalasataman Huippuhieronta (huippuhieronta.fi). Paikka kätevästi metron kupeessa, Lindströmin talossa - ja kyllä - ihanat, rauhoittavat, ikkunalliset tyylikkäät tilat! Kannattaa etenkin kokeilla, jos vaativia lihasongelmia, jotka vain ammattilainen osaa hoitaa - Teijon ammattitaito näkyy koko hieronratilanteen hoidossa - rento, ystävällinen ja osaava, asiakkaat kirjaimellisesti vauvasta vaariin on huippu-urheilijoita, raajansa menettäneitä, aktiiviliikkujia, toimistotyöntekijöitä, opiskelijoita jne. - kannattaa kokeilla, yli 90 % haluaa jatkaa Teijon kanta-asiakkaana.

    • Anonyymi

      Ainakin Raisiossa toimii hyvä hieroja.Kain hierontapistettä ei voi kuin kehua.Jämäkkä ote.

    • Anonyymi

      Käyny muutaman kerran nyt Kehonomilla Kampissa. 20v käynyt hierojilla,jos jonkinmoisilla veivareilla mutta tää on ollut ihan huippua tällaselle semiurheilijalle. Hieronta vaihtui osteopatiaan ja ihan ku ois nuortunut monta vuotta jo parin käsittelyn jälkeen! Pakko avautua täällä kanssa.
      Tosta linkkivinkki https://kehonomi.fi ..ei oo mitään halvinta mut ei tarttekaan ku homma toimii.

    • Anonyymi

      Myös täältä ääni Arabianrannan shiatsulle.
      Ihana tunnelma ja kuuntelevaa kosketusta.

    • Anonyymi

      Ydinkeskustasta en tiedä mutta Kulosaaressa on osteopaatti Lasse Juusela. Paransi minulta lonkan bursiitin. Suosittelen häntä, peruskoulutukseltaan urheiluhieroja sittemmin kouluttautui osteopaatiksi.

    • Anonyymi

      Fysioterapia ja omat venytykset voivat auttaa samoin kuin jooga. Lihaskipuihin auttaa myös kylmägeeli

    • Anonyymi

      Onko uusia suosituksia ?

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5259
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4715
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3006
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1757
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe