Teetätin mittatilaustyönä Cavallon saappaat ja halusin napakat ja juuri sopivat! En ole saappaita vielä päässyt kokeilemaan ratsastuksessa, mutta tuntuvat jotenkin tosi tiukoilta kun olen niitä kotona kokeillut. Olen kuullut ettää nahka venyy kuitenkin käytössä, mutta onko muilla samoja kokemuksia että on ostanut todellakin napakat saappaat jotka tuntuvat ikäviltäkin jalassa? :D Ja sitten ne olisivat muotoutuneet omaan jalkaan sopiviksi ja mukaviksi.
Halusin napakat, koska en halunnut saappaiden olevan mistään liian isot. Saappaat ovat kuitenkin todella upeat ja näyttävät jalassani hyvältä, mutta tuntuu ajoittain ettei veri oikein kierrä :D
Ratsastussaappaat
6
1983
Vastaukset
- MokkasiiniNi
Heitä olan yli. Itse olet mokannu.
- saapasongelma
Piti tulla sitten katkerana sanomaan jotakin! Ilmeisesti ollut huono päivä? Kysyin selvästi muiden kokemuksia samanlaisista tilanteista...
- _katherine_
uudet saappaat on aina kauheat jalassa. Nahkasaappaiden kuuluu olla tiukat ja uudet saappaat on vielä tiukemmat ennen kuin ne muotoutuu.
Kannattaa vaan ottaa saappaat käyttöön ja pitää niitä paljon. Muutaman viikon päästä ne voi olla jo siedettävät :D - käytäkäytäkäytä
minäkin ostin juuri uudet saappaat ne olivat aluksi tosi tiukat, mutta ovat jo muototuneet ja ne ovat mukavat jalassa :) joten käytä niitä vain ahkerasti niin kyllä ne muotoutuvat :))
- saapasongelma
Okei kiitos paljon vastauksista! :) Toivoa siis on :D
- Heppahullu09
Minulla oli ainakin ekana vähän oudon tuntuiset jalassa,
mutta kun niillä aikansa ratsasti, siihen tottui nopeasti. C:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501479
- 104911
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44462- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402