Mikään ei ole parempaa, kun pääsen hakkaamaan ja kiduttamaan näitä venkuloita... kyllä sen takia kannatti kärsiä poliisikoulussa muutama vuosi!
Vanhempana konstaapelina, on aina niin hienoa nähdä asiakas, suu verta täynnä. Siten kuunnella asiakkaan ininää kun olen vetänyt sitä suoraan turpaan, ennen kuin se on sanonut edes HEP.
Poliisi on KUNINGAS!
Pari kertaa nämä venkulat, kuten kotiäidit ovat yrittäneet saada minua ”kiinni” siitä, kun vetäsin sitä ja sen penskoja turpiin, kun rupesi yhteisen hetken jälkeen jotain inisee.
Vaikka narttu oli itse ensin omaa persettään tyrkyttänyt, hyvä ettei tullut virka-autoon sisään.
Olisi ollut akka vaan hiljaa kun sai haluamansa ja kunnioittanut konstaapelia, joka on paikalla, ei vittu….alko taas se akkamainen naputus ja kälätys!
No se hiljeni äkkiä, kun vetäsin sen pikku äpäräpentua turpiin… huuti vain sen jälkeen mee ulos ja jätä meiät rauhaan tai soitan poliisit, sanoin, että poliisihan on jo paikalla:) Voi sitä huutoa
No kaikki tietää ei poliisi ”veljeään” unohda:)
Poliisina 10 vuotta....
7
137
Vastaukset
- ??..
näin se menee, kerrankin poliisi kirjoittanee totta?
- HA!!!
"näin se menee, kerrankin poliisi kirjoittanee totta?"
HA
Älä unta näe !!!! Suomen Poliisiko muka kirjoittaisi joskus jotain mikä totta/faktaa...
No toisaalta ja juu..
korkeasaaren harmaakarhu synnytti juuri äsken bambukarhun (Ailuropoda melanoleuca.)
Eli juu:)
Juu/Ei
- lisäänäitä
JES...tässä asennnetta. tämä on oikea MIES eli kunnon poliisi, tälläsiä poliiseja suomi tarvitsee!
Ei mitään taaperon kaltasia pellepoliiseja, vaan kunnon miesten MIEHIÄ!!!
Oikeat MIES poliisit pistää inisiät kuriin!! ja loppuu paskan jauhaminen täältäkin!- lilutilu
Tätä autoa Suomi tarvitsee...
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=5Sxb9mPjHLE
- haavisto.
juur näin
- kuspääää
Kerrankin joku poliisi kertoo totuuden! Pisteet siitä, mutta muuten poliisit ovat kusipäitä.
Kuten tuo kirjoitus osoittaa! - 13
Joopa joo ! Älä viitsi valehdella !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501479
- 104911
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44462- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402