Eli kävin siis tänään ottaa 4:nnet korvikset ja saan ens viikolla 5:dennet... Mitä lävistyksii antaisitte 12.vuotiaan lapsenne ottaa saan ehk ku meen riparille nii kulmakorun mulla oli 11 vuotiaana ite tehty huulikoru mut se tulehtu nii piti ottaa pois...,. Eli siis mitä te antaisitte lastenne ottaa ; D
auttakaa asiaa 12.v lävistyksii?!?!?
8
134
Vastaukset
- äläotaenempääkorviis
mee nukkumaa jo! 12v ja kohta 5 korvareijät? mul oli 2 vasta 13v. ja 13 vuotiaan otin huulee, ei äiti antan mut iskä suostu. hyi kamala.. 5reijät ootko tosissas? mahtaa sul olla aika rumat korvat sori vaa.. älä peitä korviis turhal rihkamal noin nuorena. itekää en aijo ottaa enempää ku nää kahet.
- NaPaKoRu?
Mun frendil on 8 korvista yhes korvas et onx mitää outoo? NO EI! iha sama ku korvikset on vaa korviksia. Mul on 3 korvista toisella puolella ja toisella yks ja lisää on tulossa.
- ........
NaPaKoRu? kirjoitti:
Mun frendil on 8 korvista yhes korvas et onx mitää outoo? NO EI! iha sama ku korvikset on vaa korviksia. Mul on 3 korvista toisella puolella ja toisella yks ja lisää on tulossa.
no ei siin mitää outoo oo mut mun mielest ei kyl mitää kaunistakaa
- haistappavaikkavittu
NaPaKoRu? kirjoitti:
Mun frendil on 8 korvista yhes korvas et onx mitää outoo? NO EI! iha sama ku korvikset on vaa korviksia. Mul on 3 korvista toisella puolella ja toisella yks ja lisää on tulossa.
Toi on ihan v*tun noloo ku kirjottaa tällee: onx,mix ikä 10? :)
- 7+13
Mulla oli 12-vuotiaana yhteensä kahdessa korvassa 5 reikää. En antais korviksia enempää olla sen ikäsenä. Kyllä niitä lävistyksiä kerkiää laittaan vähän vanhempanaki. Ite halusin teininä huulilävistyksen niin olinhan poka onnellinen ku sain sit 18-vuotiaana sen.
- loool
mikääää? poka onnellinen?? en ikin kuullukkaa tollast sanaa....:DD
- 11+7
loool kirjoitti:
mikääää? poka onnellinen?? en ikin kuullukkaa tollast sanaa....:DD
Lapin juttuja. Poka on semmonen vahvikesana. "se ei oo poka mithän" "olinhan poka onnellnen" jne...
- egwsrf
11+7 kirjoitti:
Lapin juttuja. Poka on semmonen vahvikesana. "se ei oo poka mithän" "olinhan poka onnellnen" jne...
ok, kiitos valaisemisesta:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372