auttakaa asiaa 12.v lävistyksii?!?!?

Eli kävin siis tänään ottaa 4:nnet korvikset ja saan ens viikolla 5:dennet... Mitä lävistyksii antaisitte 12.vuotiaan lapsenne ottaa saan ehk ku meen riparille nii kulmakorun mulla oli 11 vuotiaana ite tehty huulikoru mut se tulehtu nii piti ottaa pois...,. Eli siis mitä te antaisitte lastenne ottaa ; D

8

134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äläotaenempääkorviis

      mee nukkumaa jo! 12v ja kohta 5 korvareijät? mul oli 2 vasta 13v. ja 13 vuotiaan otin huulee, ei äiti antan mut iskä suostu. hyi kamala.. 5reijät ootko tosissas? mahtaa sul olla aika rumat korvat sori vaa.. älä peitä korviis turhal rihkamal noin nuorena. itekää en aijo ottaa enempää ku nää kahet.

      • NaPaKoRu?

        Mun frendil on 8 korvista yhes korvas et onx mitää outoo? NO EI! iha sama ku korvikset on vaa korviksia. Mul on 3 korvista toisella puolella ja toisella yks ja lisää on tulossa.


      • ........
        NaPaKoRu? kirjoitti:

        Mun frendil on 8 korvista yhes korvas et onx mitää outoo? NO EI! iha sama ku korvikset on vaa korviksia. Mul on 3 korvista toisella puolella ja toisella yks ja lisää on tulossa.

        no ei siin mitää outoo oo mut mun mielest ei kyl mitää kaunistakaa


      • haistappavaikkavittu
        NaPaKoRu? kirjoitti:

        Mun frendil on 8 korvista yhes korvas et onx mitää outoo? NO EI! iha sama ku korvikset on vaa korviksia. Mul on 3 korvista toisella puolella ja toisella yks ja lisää on tulossa.

        Toi on ihan v*tun noloo ku kirjottaa tällee: onx,mix ikä 10? :)


    • 7+13

      Mulla oli 12-vuotiaana yhteensä kahdessa korvassa 5 reikää. En antais korviksia enempää olla sen ikäsenä. Kyllä niitä lävistyksiä kerkiää laittaan vähän vanhempanaki. Ite halusin teininä huulilävistyksen niin olinhan poka onnellinen ku sain sit 18-vuotiaana sen.

      • loool

        mikääää? poka onnellinen?? en ikin kuullukkaa tollast sanaa....:DD


      • 11+7
        loool kirjoitti:

        mikääää? poka onnellinen?? en ikin kuullukkaa tollast sanaa....:DD

        Lapin juttuja. Poka on semmonen vahvikesana. "se ei oo poka mithän" "olinhan poka onnellnen" jne...


      • egwsrf
        11+7 kirjoitti:

        Lapin juttuja. Poka on semmonen vahvikesana. "se ei oo poka mithän" "olinhan poka onnellnen" jne...

        ok, kiitos valaisemisesta:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe