Onko kellään kokemusta tai tietoo noista örz audion M12 subbareista? Olis tarkoitus laittaa 2 elementtiä yhteiseen refleksi koteloon ja vahvarina on vanha Eockford 500.2 power joka antaa 4 ohmiin 1300 wattia. Olisko hyvät elementit vai ostanko suosista 2 Rainbow tsunamin 12 tuumasta? tarkoitus ei ole hakea pelkkää painetta. Hyvä olis jos joku osais kertoa.
Örri
5
786
Vastaukset
- minä vaan
Mielummin lähtisin katsomaan äänellisesti paremmin tunnetuista elementeistä. Ground zeron uranium sarja on tälläinen joka antaa painetta ja on hyvällä äänenlaadulla varustettu. Tuntuu että noi ö audion elementit enemmänkin paine elementtejä.
Löysin eräästä sähköalan liikkeestä pioneerin 12" spl subin vuosimallia 2008 soilloin se oli seissyt hyllyssä n.3kk eikä kukaan ollut osoittanut mielenkiintoa.
Jokapaikassa sen hinta ylitti259€.
Kehaisin elementtiä ja kerroin sen tulevan yllätyksenä tallipäälikön autoon, jolloin myyjä halusi laittaa muutakin esille sen kohtaan ja ostin elementin hintaan 158€
Iloinen tallipäälikkö hankki 1.2KW d-monolankun, ja ensikuun aihe on sierran jäykistehitsaaminen,bitu-matottaminen,ruiskumassaaminen,verhoileminen..... katotaan kauanko taka-ikkuna haluaa pysyä matkassa.
Katelkaa ympärillenne ja retkillänne poiketkaa mielenkiitoisiin liikkeisiin etsimään arjen isoja aarteita. nam! hassua kevättä!- Jan5
Itse ostin tuommoisen örz audion elementin kun luin autosoundin testin ja olen kyllä tyytyväinen ollut. Ainakin äänenlaadun puolesta voin suositella. Menee alas ja on tarkka. Eikä tule ylimääräisiä ääniä elementistä. Edellinen subi oli focuksen bläkki ja ainakin siihen verrattuna on huikee ero äänenlaadussa. Focus soi ehkä karvan lujempaa kuin tuo..
- ghhj
Niin no joo. Itsellä ei kokemuksia örz elementeistä mutta eipä niistä ole ihmeemmin mitään kuulunut ilmestymisen jälkeen. Ei ole ollut lehdissä eikä netissä että oikeat hifistit olis kovasti suosineet. Tais olla vaan taas yksi uusi tähdenlento? Voin kyllä olla väärässä mutta luulis että niistä sais vähän enemmän lukea kun autosoundin yhden testin. No voi olla hyviäkin. Kokeilemalla kai selviää.
- Bursabor
Itse elementistä voin sanoa etten parempaa ole tähän mennessä löytänyt soittaa tarkasti ja matalalta. suosittelen! puhdas ääni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892138Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361786- 1771329
- 234801
- 67732
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10721- 60720
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49577
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </340530