Tyhjiä profiileja, miksi?

sani42

Naisena on kummastellut miksi miesten profiileissa on paljon lähes tyhjiä profiileja, joissa ei kerrota ollenkaan itsestä tai siitä mitä hakee? Miten kummassa tällaisesta profiilista voi joku kiinnostua kun ei yhtään tiedä mitä mies hakee ja millainen hän on. Itse kiinnostun persoonallisista profiileista, joista löytyy merkkejä siitä että miehestä voisi löytyä myös sisältöä. Usein miehet eivät tunnu osaavan kuvata omaa persoonallisuuttaan kun sitä kysyy. Tämä kertoo tietysti itsetuntemuksen sekä koulutuksen puutteista ja ei anna kuvaa sivistyneestä miehestä. Tärkeää olisi ilmaista myös omat kiinnostuksen kohteensa.

19

694

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hohhoijaa

Ehkä yksikertaisesti miehet ovat vaan tyhmiä eivätkä siksi osaa profiiliin mitään järkevää laittaa. Samasta syystä kuva puuttuu sillä yksi kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.

• tyhjää täynnä

tyhjäpäiden seksianomukseen ei kannata turhia paljastuksia kirjoitella.

• Artturi Vajavainen

Kyseessä lienee kyttäilyprofiili, jolla katsastetaan deittitarjontaa. Hupinsa kullakin. Näitä löytyy sukupuoleen katsomatta.

• Tyhmiä..

...profiileita voi katsoa selainmuistin välillä tyhjentäen, toimii ainakin mozillalla.

• yksinkertaista

Miehen on turha kertoa profiilissaan yhtään mitään, kun juttu toimii näin päin, että miehet tutkii profiileita ja ottavat yhteyttä. Viestissä voikin kertoa enemmän, vaikka jotain sellaista oleellista ja tärkeää, mitä ei koko kansalle halua huutaa turhaan profiilissa.

Olisi aivan eri asia, jos naiset lähettelisivät aktiivisempana osapuolena viestejä,silloin voisi vaatia, mutta ei, koska siinä voi saada pakit, on helpompi olla passiivinen.

Niiden miesten puolesta en sano mitään, jotka eivät viestissä osaa itsestään kertoa, se juoruaa ehkä sosiaalisen älyn puutteesta.

Sama toimii ravintolassa, naiset laittaa itsensä hienoksi ja menevät tyrkylle kaikkine avuineen tissit puoliksi paljaana, miehet tutkivat tarjontaa ja tekevät aloitteita.

• jnoiaunbouybouybruya

aloittajaa konppaan. Naisena olen koittanut olla myös se joka tekee aloitteen mutta tosiaan on paljon sellaisia profiileja joissa ei ole muuta kuin valikosta valittavat perustiedot, ja silloin jää viesti laittamatta.

• totuus täältä

miksi mies pistäis mitään tietoja profiiliin kun ehkä joku 0.1 % naisista kellä on oma profiili, vastaa miesten profiileihin.

• Tämä ei ole sukupuolisidonnaista. Kaikki mainitsemasi pätee myös moneen naiseen.

Ja itsetuntemuksesta puheen ollen, on hämmästyttävää, kuinka moni ei ole edes kiinnostunut tutustumaan itseensä. Jotain pinnallisuuksia ja ympäripyöreyksiä ladellaan kyllä profiiliin, muttei mitään todellista ja aitoa, mikä oikeasti kertoisi ihmisestä profiilin takana.

• rautarouva3

Yleensä sen verran kerrotaan, että etsinnässä esim. 47-vuotiaalla miehellä on nainen iältään 25 - 40, painoltaan 45-59 kiloa, hoikka. Luulen, että nämäkin miehet ottelevat yhteyttä hyvinkin nuoriin tyttöihin. Olemattomin tiedoin ollaan liikkeellä koska ollaan naimisissa, avoliitossa tai ainakin seurustelusuhteessa, mielessä vaihto parempaan. Eikä omasta itsestä paljon huvita kertoa, suhtautuisin hyvin varauksellisesti siihenkin mitä kerrotaan. Jos lähtökohtaisesti on taktisesti kerrottu muunneltua totuutta omasta siviilisäädystä, iästä ja pituudesta, niin mitä enemmän kyselet sitä enemmän satuja saat. Ja koska miehen ikätoverina olet jo yli-ikäisestä päästä hänen mielestään, niin hohtimilla saat kiskoa vastauksia. Kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta.

• Mies28wbfhf

Ongelma on seuraava:
      on erittäin vaikeaa laatia sellainen nettideittiprofiili josta naiset
      tykkäis ja vielä vaikeampaa on kertoa itsestään..
      ja sitten on vielä naisten passiivisuus,eli naiset ei ole kovinkaan aktiivisia
      tuolla suomi24 treffeissä esim jos mies kirjottaa jotakin
      seuranhakemiseen tositarkoituksella viittaavaa nainen katsoo profiilin kyllä
      mutta ei lähetä viestiä..
      joten on aika turhaa yrittää laatia täydellistä profiilia..

• Miksi on vaikeaa kertoa itsestään? Itse en koe sitä alkuunkaan vaikeaksi. Ongelmana on lähinnä se, miten pystyy tiivistämään kaiken olennaisen siihen lyhyeen tilaan, mikä profiilissa on käytettävissä. Se vaatii todellista hiomista.

Ei ehkä kannata lähestyä asiaa siltä pohjalta, että on tekemässä profiilia, josta naiset pitäisivät. Itse ainakin olen tehnyt profiilin, jossa kerron, millainen minä olen ja mitä minä arvostan. Varmastikaan suuri osa naisista ei ole samanlaisia kuin minä, tai arvosta samoja asioita. Mutta sitten kun kohdalle osuu se samanhenkinen ihminen, onkin asiat samantien jo paljon pidemmällä. Kiinnostus voi olla heti alkuunsa kohtalaisen vahvaakin. Näin ne minulle oikeasti sopivat naiset tulevat seulotuksi massasta.

• e57j6r7k6

Tuo kyttäprofiili- kommentti on varmaan se oikea vastaus.
      Itselläni on profiili juuri siitä syystä. Ihan mielenkiinnosta olen katsonut löytyykö tuttuja profiilisivuilta.

Ja ei, ei tarvi olla "nolife" koska ei siihen mene kuin 2 minuuttia muutaman kerran kuukaudessa aikaa kun suorittaa haun.

• Mies +50

Eipä tuo ole pelkästään miesten ongelma,kun käyt lukemassa esim 40 ja 50 profiileja,niin ainakin n 80% naisista on joko sulkenut tai jättänyt kirjoittamatta mitään itsestään.Ilmeisesti sen on voinut aiheuttaa se,että nykyään pitää rekkautua päästäkseen juttelemaan johonkin chattiin.Ennenhän oli mahdollista kirjautua millä nimimerkillä vaan.

• mies1283531

Kierrän kaukaa, jos on mm. seuraavia mainintoja:

- tavallinen nainen
      - en harrasta mitään
      - harrastan television katselua
      - mies hakusessa
      - olethan valmis sitoutumaan
      - en hae seksiseuraa
      - ehdottoman tanssitaitoinen

• suomi juntura

entä tykkeen juopotella ja meikkailla kuha mies hoitaa huushollin pää asia et minä näytän kauniilta(tai ainakin luulen niin)

• joopa joo

Minä voisin kirjoittaa profiiliini jotain kyllä, mutta kiinnostaa tosi vähän tehdä se.
      Ensiksi vaikka joku sitä katsoisikin, sillä on niin vähän merkitystä että se on hukkaanheitettyä aikaa. Valokuva saattaa olla ainoa millä nyt jotain merkitystä on.
      On olemassa sellainen noinsadasosaprosentin osuus naisista jolle on merkitystä jollekkin muulle kuin kuvalle. Se on siis käytännössö ihan sama mitä sa joorittelet sinne profiiliin, ulkoasu ratkaisee kaiken.
      Ei ole siis mitään järkevää syytä, muuta kuin omaksi iloksi kirjoittaa jotain hienoa itsestään.
      Se on iha sama mitä muut naiset väittävät, näin se kuitenkin on.
      Ainoa asia ehkä mikä siinä profiilin tekstissä merkitsee naiselle, että hän yrittää tutkia onko mies täyspäinen vai ei.

Mutta täyspäisyys käy todella ilmi vasta paljon myöhemmin, joten silläkään ei ole mitään merkitystä.
      Siis jos profiiliin jotain kirjoittaisi niin olet tuhlaanut vain aikaasi ei muuta.

Naislla se on eri juttu, koska miehet päättelevät oikeasti profiilista onko se nainen sopiva vai ei, siis tosimielellä olevat.

Naiset ei koskaan tai tosi harvoin ota minkäänlaista yhteyttä, oli sitten profiilissa mitä tahansa.
      Yhtään naista en ole nahnyt joka olisi sanonut jotain mikä olisi liittynyt mitenkään profiiliin.

Miehet ei osaa kuvata persoonaansa koska se oikeasti niin harvoin edes kiinnostaa ketään naista.
      Nyt tietenkin sinä sanot että ei ole totta, mutta minä sanon että todellakin on totta.
      Mies saa ihan yhtä plajon kontakteja oli sitten kiinostava profiili tai ei. ei yhtään mitään merkitystä.
      Melkein sanoisin että riittää tiedot että asuu suomessa ja että on valokuva itsestä. Mitään muuta ei tarvita. Mitä komeampi olet sitä vähemmän tarvitsee osata edes puhua. Ja jos sarvikin toimii niin eikun menoksi.

• m 55

Viestiä treffeissä esiintyville ei ilmeisesti voi lähettää perustamatta itselle treffiprofiilia.

Lukea kuitenkin voi ja jos löydän mielenkiintoisen ja haluan lähettää hänelle viestin, perustan tietysti profiilin minimitiedoilla.

• eijummara

kyllä määkin oon sitä ihmetellyt, mitä tyhjällä profiililla luulee saavansa? Ite oon päälle kolmekymppinen mies, enkä todellakaan ala lähettämään viestejä naiselle, jonka profiilissa lukee vain että "moi". Varsinkin kuvattomille, senhän takana saattaa olla vaikka mies vakoilemassa toisten miesten profiileja. Täältä kun löytyy kaikenmaaliman hulluja.

Oon kyllä todella pettynyt netin naistarjontaan. Tyhjäpäisiä kanoja kaikki...
      Joskus oon luullut, että nyt tärppäsi, mutta ei...

Onko muuten tuttua? Esim. pe-iltana viestittelee mukavan naisen kanssa...nainen antaa ymmärtää olevansa kiinnostunut...no sit lähetän viestin hänelle vaikka la tai su, niin sit menee ainakin viikko kun nainen seuraavan kerran kirjautuu sisään. No siinä vaiheessa on jo kiinnostus mennyt.
      En oikeesti ymmärrä tätä touhua. Ollaan sentään aikuisia ihmisiä. Jotkut eivät tunnu ymmärtävän, että profiilin takana on oikea ihminen.

• dksflsa iöfo usefr

Pilaprofiileita. Katsokaa vaikka profiilia 'Sylvi'. Hän on joskus pohjoissavolainen kala, joskus kaksoset Nivalasta. Sama topakka muija, tai ainakin kuva sama. Kuka on senkin profiilin tehnyt ja miksi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      116
      4402
    2. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      78
      3200
    3. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      100
      1473
    4. Nyt kerrot mies mitä ajattelet minusta

Ihan suoraan ja suodattamatta.
      Ikävä
      88
      1338
    5. Odotatko vielä vastausta...

Siihen viestiin? 🤔
      Ikävä
      95
      869
    6. Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6

Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka
      Seinäjoki
      18
      703
    7. Lähes kaikki keskustelut kasvotusten

on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk
      Ikävä
      21
      696
    8. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      42
      687
    9. Tämän palstan naiseksi esittäytyvät

Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?
      Sinkut
      111
      663
    10. Ehkä se on niin

Ettet vaan uskalla lähestyä tämän jälkeen. Ehkä haluaisit. En osaa sanoa.
      Ikävä
      43
      649
    Aihe