Hei:D ! Oletteko ikinä ihmetelleet miksi teini tytöt haluavat seurustella/seurustelevat usein vanhemman pojan/miehen kanssa?
No tässäpä selitys... Tytöt haluavat pojan joka ottaa ohjat käsiin ja on kontrolloiva sopivissa määrin tietenkin.He haluavat pojan joka tietää mitä tehdä , ei vain seksuaalisesti vaan myös muissa asiossa.Tytöt haluavat "alfauroksen" joka on aika syvältä varsinkin jos itse on teini poika.Harmi ,että tytöt usein rakastuvat vanhempiin ,sillä joskus aikuisella miehellä ei ole kuin yksi asia mielessä.
tämän takia tytöt haluavat vanhemman miehen
31
1177
Vastaukset
- 949494
Oon tyttö, 17 vuotta, ja ei tulis mieleenkään seurustella TÄSSÄ IÄSSÄ nuoremman kanssa. Pojat on murrosiässä jälessä tyttöjä ja niillä on nyt se vaihe mikä ittellää oli 3 v sitte. Sitte ku poikia kiinnostaa muukin kun ryyppäämine, rivojen puhuminen ja muutenkin lapsellinen käytös loppuu ni sillo kelpaa nuoremmatkii pojat. Ja armeijan käyneitä miehiä todellakin kiinnostaa muutkin ku yks asia.
- lukiolainenst
Tullu huomattua että lukiossa jotku pojat on kyllä aika aikusia jo 16 vuotiaanakin :)
(ainakin meidän lukiossa) - Sivariinmenijä
Hah. Ja sivarin käyneitäkö sit kiinnostaa vaan se yks asia? Syrjintää:
- 964246
Tunnen syvää myötähäpeää puolestas jos oikeasti luulet että ihmiset kasvavat jossain vaiheissa. Elät valheessa jos luulet et ne rivoja puhuvat räkänokat joskus on aikuisempia, ainoo mikä niillä tapahtuu on et ne huomaa et ei ookkaa maailman napa eli loppuu se machoilu ja näyttää ulospäin viisaammilta kun pitää turpasa kiinni.
- 949494
964246 kirjoitti:
Tunnen syvää myötähäpeää puolestas jos oikeasti luulet että ihmiset kasvavat jossain vaiheissa. Elät valheessa jos luulet et ne rivoja puhuvat räkänokat joskus on aikuisempia, ainoo mikä niillä tapahtuu on et ne huomaa et ei ookkaa maailman napa eli loppuu se machoilu ja näyttää ulospäin viisaammilta kun pitää turpasa kiinni.
No, miulla on ainakii sellasii kaveripoikia jotka on kasvanu aikuisiks vasta armeijan käytyää. Näin täällä päi mut toisaalla päi toisi. Onks siin jotai vikaa jos pitää enemmä näistä "kontrolloivista", aikuisimmista miehistä? Tääkii on makukysymys. Ja meijän lukiossa pojat on vaiheen jälessä, se vaihe on sitä teini-ikää. En todellakaa ite oo mikää pikkuaikuine mut sitku pojat "rauhottuu" ni voin ottaa niitten sanomisii todesta.
- Ylempinumerosotku
949494 kirjoitti:
No, miulla on ainakii sellasii kaveripoikia jotka on kasvanu aikuisiks vasta armeijan käytyää. Näin täällä päi mut toisaalla päi toisi. Onks siin jotai vikaa jos pitää enemmä näistä "kontrolloivista", aikuisimmista miehistä? Tääkii on makukysymys. Ja meijän lukiossa pojat on vaiheen jälessä, se vaihe on sitä teini-ikää. En todellakaa ite oo mikää pikkuaikuine mut sitku pojat "rauhottuu" ni voin ottaa niitten sanomisii todesta.
Lehessä juttu , tyttö oli auttanut poikaa jossain bussissa ja poina sen jälkee pyytäny kaveriks Face ja ladellu jotai rakkauden tunnustuksia. Ja heti häiriköks leimataa. Ja sit mietitään miks pojat ei uskalla tulla iskemään, joudutaan vielä linnaan siitä. Ne näki jonkun häirikön mut mää näin pojan jolla ei ollu mitää hajua miten toimia kun ihasyu. Mut joo ton takia ei kyllä itekään kiinnosta nuoremmat tytöt ellei erikseen oo vähän kypsempi kuva ajatusmaailmasta. Niiten kaa jos tulee bänät ei ainakaan tarvii seuraavana päivänä lukea lehestä olevasa häirikkö sun muuta poliisi säätöä. Voi toista :(
- unohdettu_sotilas
"Ja armeijan käyneitä miehiä todellakin kiinnostaa muutkin ku yks asia."
Joo, näin on. Itse olen armeijan käynyt, ja huomasin, että siellä suurinta osaa pojista kiinnosti tosiaan muutkin kuin yksi asia. Nimittäin pillun lisäksi niitä kiinnosti ihan älyttömästi VIINA.
Välillä tuntui kuin olisin ollut lastentarhassa, mutta minkäs teit kun oli pakko lusia se puolen vuoden kakku "miesten koulussa".
Ihmettelen vaan, että silti niillä pelleillä on niin paljon vientiä naisrintamalla.
Sitten me, jotka olemme kiinnostuneempia syvällisemmistä asioista, saamme pohtia elämän mysteereitä ihan yksin... vailla rakkautta ja romantiikkaa. - !!
lukiolainenst kirjoitti:
Tullu huomattua että lukiossa jotku pojat on kyllä aika aikusia jo 16 vuotiaanakin :)
(ainakin meidän lukiossa)SUN ELÄMÄ PYÖRII NETIN JA K*YRVÄN YMPÄRILLÄ!!!
Siitä puhe mistä puute!!! - hyi helevetti.
964246 kirjoitti:
Tunnen syvää myötähäpeää puolestasi.
Aikuinen nainen ja tollasia juttuja. - tottapuhut
unohdettu_sotilas kirjoitti:
"Ja armeijan käyneitä miehiä todellakin kiinnostaa muutkin ku yks asia."
Joo, näin on. Itse olen armeijan käynyt, ja huomasin, että siellä suurinta osaa pojista kiinnosti tosiaan muutkin kuin yksi asia. Nimittäin pillun lisäksi niitä kiinnosti ihan älyttömästi VIINA.
Välillä tuntui kuin olisin ollut lastentarhassa, mutta minkäs teit kun oli pakko lusia se puolen vuoden kakku "miesten koulussa".
Ihmettelen vaan, että silti niillä pelleillä on niin paljon vientiä naisrintamalla.
Sitten me, jotka olemme kiinnostuneempia syvällisemmistä asioista, saamme pohtia elämän mysteereitä ihan yksin... vailla rakkautta ja romantiikkaa.Nonii, eli tässähä just todistit et armeijassa on niit miehii joita kiinnostaa muukin: sie oot sellane! Tollasii ihmisii 949494 varmaa tarkoitti joil on jotai kriittistä ajattelukyä ja ne on kypsempii. Tiiän et armeijassa meno välil äityy aika lapselliseks koska miun veli oli siel mut on siel iha niit järkeviikii.
- D
lukiolainenst kirjoitti:
(ainakin meidän lukiossa)Haha naurattaa kommentit siitä, että 16-vuotiaat olisivat niin "aikuisia"
- kehehe
Kiva tietää :) Sittekku oon käyny armeijan (n.2vuotta viel) niin ei muutaku lukioon iskemään naisia
Siis mitä? Mikä hylkiö sinä oikein olet, kun menet toisen asteen koulutukseen vasta armeijan jälkeen?
Mitä vittua luen?
- öllöö
niin päin se kyllä menee, että teinipojilla ei ole kuin yksi asia mielessä, mitä tyttöihin tulee.
- haaaaaahahdjjfg
väärin, väärin ja vielä kerran väärin!!! oon ite 16 ja seurustelen 18 vuotiaan kanssa ja voin sanoa että mulla ei pyöri seksi lähelläkään ensimmäisiä asioita!!!! ja oon poika. ja tää on mun eka suhde!!!! ensin haluan saada sihteen olemaan pitkä ja iloinen. jos joskus tulee ajankohtaiseksi seksi ja hetki on hyvä niin silloin voin. ja en tupakoi tai juo.:/
- pluuj
haaaaaahahdjjfg kirjoitti:
väärin, väärin ja vielä kerran väärin!!! oon ite 16 ja seurustelen 18 vuotiaan kanssa ja voin sanoa että mulla ei pyöri seksi lähelläkään ensimmäisiä asioita!!!! ja oon poika. ja tää on mun eka suhde!!!! ensin haluan saada sihteen olemaan pitkä ja iloinen. jos joskus tulee ajankohtaiseksi seksi ja hetki on hyvä niin silloin voin. ja en tupakoi tai juo.:/
Mää en suoraan sanottuna ees ymmärrä miten joku tyttö näkee mitään kiinnostavaa tollasessa tyypissä jota ei seksi nappaa.
Ei tässä mitään tunnustamista tarvita ku selvä juttuhan se on et mua ainakin panettas pari kertaa päivässä tytön kanssa. Ei se silti meinaa et en haluis huomioida sitä tyttöä ihan muutenkin. - sdadasassdsdsd
pluuj kirjoitti:
Mää en suoraan sanottuna ees ymmärrä miten joku tyttö näkee mitään kiinnostavaa tollasessa tyypissä jota ei seksi nappaa.
Ei tässä mitään tunnustamista tarvita ku selvä juttuhan se on et mua ainakin panettas pari kertaa päivässä tytön kanssa. Ei se silti meinaa et en haluis huomioida sitä tyttöä ihan muutenkin.haluutko mielummin suhteen joka on vaan seksiä?????
pluuj kirjoitti:
Ei tässä mitään tunnustamista tarvita ku selvä juttuhan se on et mua ainakin panettas pari kertaa päivässä tytön kanssa. Ei se silti meinaa et en haluis huomioida sitä tyttöä ihan muutenkin.ootko ikinä ajattelu ettei tytöt/kaikki naiset ei ees välttämättä oo kiinnostunu kovin paljo siit ? (:
- Pluuj
titta.k kirjoitti:
ootko ikinä ajattelu ettei tytöt/kaikki naiset ei ees välttämättä oo kiinnostunu kovin paljo siit ? (:
En
- tyttönenvaan5665
Sen kyllä huomaa pojan luonteesta heti että mikä hänellä on mielessä, että onko hän niinku ihastunu vai haluaako vaan seksiä :)
- elastinen98
No sitten teidän 16-18v jätkien kantsii alkaa ettimään ylä-aste ikäisiä muijia. Yli 18v, varokaa poliisia.
- huoh.h.h
Pedofiliaa?
- joo o
ite oon 14v ja ärsyttää ihan vitusti kun monet 17, 18vuotiaat yrittää iskee mua -.-
- dwdwdw
joo o kirjoitti:
ite oon 14v ja ärsyttää ihan vitusti kun monet 17, 18vuotiaat yrittää iskee mua -.-
luonnollista et voi estää ihastumista. luonto löytää aina tietylle sopivan. mutta kyllä ton ikänen tajuu että ei nyt 14v iskemään mene
Thank you, Mr Obvious!
- qwerty
eli oon ainoo 14v (kohta 15v) poika joka ei aattele pelkkää seksiä ja viinaa ja tupakkia?
- loooool
Ehkä et ku oot ton ikäne.
- huohhh
Murrosikä myöhässä jos ei ole oot homo
- keheheha
Aika kova trolli tämä alottaja :)
ja oisko vaikka siintäki et vanhemmat miehet on paljo kypsempii,ku teini ikäset...
- 14v ja 17v <3
vanhemmat pojat kiinnostaa, koska ne on paljon kypsempiä :D mun ikäsist pojist puolet on viel siin "hyi tytöt" vaihees :D oon 14
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve583183Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama62957Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä422926Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi932826On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole622688Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732638Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä972610Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1132317Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl542056Joskus tulee niin
Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk661941