eikö kynäniskat kehtaa bulkata?

Janne.

ettehän te osaa edes roinata v*tun siimat. mitä järkeä kävellä kevyenä miehenä salilla kun paita päällä ei huomaa mitään muuta ku tavallisen sunnuntaikuntoilijan. buhaaha!

kato sustaa ja decaa kankkuun vaan ja nappeja niin p*rkeleesti ja bulkkia päälle niin ei tarvi olla kateellinen

8

186

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PRÖÖT UHOAA

PRÖÖT PRÖÖT PUR PUR PUR PUR PUR PUR

EN MINÄ KIREÄKROPPAINEN MAHTIBOTAAJA TAIDA NYT SANOA TÄHÄNKÄÄN MUUTA KU ETTÄ PUR PUR PUR JA PAR PAR PAR.

SIKSI EN SAA NAISIAKAAN KOSKA MOLOTAN NETISSÄ JA OLEN OLEVINANI NIIN KOVAA JÄTKÄÄ KATO KU MÄ OON ROINANNU JA MÄ EN KOSKAA BULKKAA SIKSI OLEN NIIN PIKKUNEN FITNESS PELLE OLEN TOSI PITKÄKIN 190CM JA VEDÄN LÄSKEJÄ TURPAAN NIIN ETTÄ OKSAT POIS PUR PUR PUR PUR PUR

kaikki roinaajat on tosiaan laihoja ja lautoja kato ku lihakset pitää niiq olla näkyvissä isipappa sanoi et se on tän homman tarkotus niiq mitään muuta ei saa niiq olla ja kaikki painonnostajat ja voimanostajat bulkkeineen on peffasta ja nil ei o lahjoja niiq niiq prööt ptööt

PUR PUR PUR PUR PUR PUR

• PRÖÖT UHOAA

JA EN MINÄ USKALLA JANNELLE MENNÄ MITÄÄN HAASTAMAAN KOSKA OLEN NIIN KIREÄ JA TAVIKSEN KOKOINEN RIUKUPELLE KATO MÄ OON BOTAAJA

EN MINÄ USKALLA TAPELLA LIVENÄ SIKSI PUHUNKIN TOTTA

KATO KIREYS ON IN JA EI SAA BULKATA ETTEI VAAN TUU FLÄSÄÄ

PAINAN 100KG JA HAKKAAN KAIKKI 130 UKOT TUOSTA VAAN KOSKA
        OON NIIN KIREE PRÖÖT PRÖÖT PRÖÖT TÖÖT TÖÖT

EN, EN MIE USKALLA EDES MAILIA KIRJOTTAA MUA PELOTTAA
        OON KATEELLINEN JA EN HALUA SAADA TURPAANI 135KG UKOLTA

• syö syö lauri!!

pikku lauripoika on taas kiukuissaan kun jaska kiusaa :)

kotkan pojalla on kiukkuinen luonne, on se aika vesseli..

lauri lauri lauri.... :D syömään siitä amatööri !

• - jaska -

lauri poju kiukustui jo vuosia takaperin eräässä toisessa keskustelupaikassa... nyt kiukuttaa kun ei lihakset kasva ja penkki taaplaa paikoillaan :D ehehhehhe

• pur pur pur pur
        - jaska - kirjoitti:

lauri poju kiukustui jo vuosia takaperin eräässä toisessa keskustelupaikassa... nyt kiukuttaa kun ei lihakset kasva ja penkki taaplaa paikoillaan :D ehehhehhe

tarkalleen ottaen sinähän olet täällä kertonut lopettaneesi steroidien käytön, kun penkki taaplasi paikallaan. joko sinulle siis myytiin feikkiroinaa tai sitten sinä olet yksinkertaisesti lahjaton (ja munaton) pelle. no pelle sinä olet ainakin, se on jo tullut täällä kaikille lienee selväksi.

PRÖÖT!

tässäpä taas nähdään kuinka kateellinen sinä olet meille kireille miehille. olet aloittanut ketjun johon olet itse vastannut 4 kertaa ja jokainen kirjoituksesi käsittelee kireyttä. totta kai sinä oletkin koska itse olet hankkinut itsellesi sellaisen bulkkimasun. pienen söpön massukan.

tarkalleen ottaen sinähän se tässä olet kiukustunut, en minä. sinua kiukuttaa niin maan vietävästi kun itse olet syönyt itsesi tuollaiseksi pullukaksi. näinhän sinä itse olet täällä koko ajan kehunut. silti se kiukuttaa sinua.

PRRRRRRRRRRRRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTTTTTTTTTTTTTTT!!!

niinhän sinäkin sanoit, että sinä käyt täällä uhoamassa, et sinä siitä välitä. niin minäkin käyn. en minäkään välitä. ihan yhtälainen oikeus minulla on täällä käydä kirjoittamassa mielipiteeni ylilihavista bulkatuista roinaajista kuin sinulla six-pack miehistä. jos et sitä vitun makkaraniska kestä, niin poistu keskusteluista.

tarkalleen ottaen pidän sinua muutenkin täysin munattomana, koska taisi olla tosiaan viime viikolla kun uhosit häviäväsi koko keskustelupalstalta ja jopa koko netistä. vaan olit niin neiti, että tulit jo seuraavana päivänä uudelleen katsomaan mitä täällä on kirjoitettu. etkä edes pystynyt olemaan reagoimatta kirjoituksiin, koska kirjoitit heti vastauksen. voimme toki kaivaa nämä kirjoitukset tähän muistin virkistamiseksi, jos väität vastaan, ne kyllä löytyy tuolta vähän alempaa.

ei auta, vaikka tulisinkin sinun hakattavaksesi. voit hakata minua miten pitkään vaan, voin katkaista raajat ja vaikka tappaa. se ei silti muuta sitä perimmäistä asiaa, että sinä olet ylilihavaksi itsesi bulkannut voimailija ja vielä lahjaton siinäkin. tai sitten sinulla oli feikkikamaa. eikä se myöskään muuta sitä tosiasiaa, että lupasit lähteä tältä palstalta ja olit niin munaton, että heti seuraavana päivänä tulit uteliaisuuttasi kurkkimaan mitä täällä on kirjoitettu. miehet ei ole uteliaita, ämmät on sellaisia kuikistelijoita. kuten sinä.

totuus ei pala tulessakaan, tavataan sanoa. eikä ne myöskään siitä miksikään muutu vaikka pieksäisit miten monta ihmistä, tai minua miten pahasti tahansa. toki sinulla voi olla hyvä mieli siitä illuusiosta, että pystyisit edes hakkaamaan minut. sinähän et tosiaan tiedä minusta mitään.

PRRÖÖÖÖÖT!

toki voimme palata jälleen ämmämäisyyteesi ja keskustella niitä lukuisista ketjuista ja kirjoituksista joita olet tännekin kirjoittanut ja sen jälkeen pyytänyt ylläpitoa poistamaan ne, jopa väkivallalla uhaten. pitäisikö meidän etsiä yksi tällainen esimerkki, vaikka tuolta ravintopuolelta? ettei olisi jaskalla vahingossa joskus oma nimi lipsahtanut palstalle uhopäissään. jep, olet todellakin vain vailla hamekangasta.

PRÖÖT!

tosiaan, olenkohan minä kateellinen sinulle.

hmmm.... pitäisikö miettiä... joo.

en ole.

• pokinbufvc

Tapelkaahan lapset niin saatte tupakkaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      91
      7570
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      122
      6305
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      160
      4437
    4. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      235
      3061
    5. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      90
      2628
    6. Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut

Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh
      Maailman menoa
      35
      1925
    7. Tunnustusten lauantai

Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      129
      1551
    8. Yhteydenotto

Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?
      Ikävä
      197
      1524
    9. Sofia Virta SUURI POLIITIKKO

Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo
      Maailman menoa
      32
      795
    10. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontohommista?

Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille? Tätä ei tv:ssä: Susanna Laine paljastaa, mikä yksi asia hermostuttaa Farmi-kuvauk
      Tv-sarjat
      21
      782
    Aihe