ja tietenkin työkaveriin... Näin pahasti en kyllä vuosiin ihastunu tuntuu kuin pakahtuisin tähän tunteeseen. En oo varma, onko tunne molemmin puoleinen, mutta jotenkin on sellainen tunne et saattais vaikka ollakin.
Auttamattomasti ihastunut
6
728
Vastaukset
- angrybird
Sen verran sulle, että minä ainakin olen kyllästynyt työpaikan lesboihin, jotka jatkuvasti yrittävät kähmiä ja huokailevat perään. Eikö sitä seksiä voi mennä muualle hakemaan kun töihin. Minä olen töissä töitä varten en seksiä hakemassa.
- numeroton
Aika jännä. Ap kertoo olevansa ihastunut ja sinä angrybird ajattelet asian heti liittyvän työpaikalla tapahtuvaan kähmintään. Ei ihastumiseen tarvitse liittyä mitään seksin hakemista (niin kuin kirjoitit). Tunteet on tunteita ja on hienoa, että ihmiset niitä kokee/tuntee. Ei "avoin mieli" voi ihastuksensa kohdetta valita, tai voihan tietysti heittäytyä tunteettomaksi. Mutta onko sekään se paras vaihtoehto?!
- Serenette012
Angrybird; olen itse ihastunut erääseen työkaveriini, mutten todellakaan ole lääpimässä tai koskettelemassa tai huokaile perään. Ihastuksissani en oikein pysty sellaiseen, mutta tyydyn katselemaan vain, enkä silloinkaan tuijota intensiivisesti.
- 212121
meikäläinen ei ainakaan harmistuisi jos se työpaikan söpöläinen avautuisi tunteistaan, tangoon tarvitaan kaksi ja kun on jo pelattu silmäpeliä niin eipä koskettelukaan haittais ;)
- angrybird
Nää on niin monimutkaisia. Itse tulen tosi vihaiseksi jos joku yrittää koskettaa minua. Vaikka siinä ei olisi mitään seksuaaliseksi tarkoitettuakaan niin en vain pidä että minua kosketellaan. Ihastun itsekkin naisiin, mutta vältän lähelle menemistä. Mun mielestä nää lähestymisyritykset on aika vaarallisia siinä mielessä, että joku saattaa vaikka olla ollut seksuaalisen väkivallan tai jopa insestin uhri ja on aika kamalaa jos joku rupeaa jossain töiissä lähenteleen.
- numeroton
Näinhän se, työpaikalla täytyy olla itse kenelläkin rajansa.
Joskus sitä itsekkin toivois tavanneensa sen tietyn ihmisen jossain muualla ku työpaikalla. Mutta kun se nyt oli se työpaikka, niin se oli sitte se.
Katseet kosketukset, joo-o... mutta nehän on vaan niitä, mitä empaattiset ihmiset toiselleen viestittää sillonku pitää toisesta, ilman sitä seksuaalista viritystä.
Otappa siinä sitte se "hyppy tuntemattomaan" ku toinen on "oikeassa" elämässä hetero, ja mä en. Niin paljon katseita, niin paljon ymmärrystä ja toisaalta ymmärtämättömyyttä.
Täytynee odotelle sitä ajatusta siihen kun työsuhde loppuu. Vaan sittepä ei olla enää tekemisissä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh811973Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1001695- 1801286
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6666- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472