..vai löysinkö?
Törmäsimme keskustelupalstoilla,juttelimme,pientä flirttiä..
Juttelu jatkui ja muuttui henkilökohtaisemmaksi.
On kun puhuisi ihmiselle jonka on aina tuntenut! :o
Vaihdoimme parempia yhteystietoja,jotta olisi helpompi jutella..
Tuntuu liiankin hyvältä ollakseen totta..
Emme juttele kuitenkaan päivittäin,mutta joka viikko ainakin.
Emme ole nähneet,puhuttu vain että pitäisi...
Se mies on kuin unelma,luotettava,mukava,romanttinen,huomaavainen..
Olen jutellut netissä monien kanssa,joidenkin pidemmän aikaakin,
mutta koskaan en ole tälläistä tuntenut.
Taidan olla ihastunut,NETTITUTTUUN?!
Joka päivä mietin miten hänellä on työpäivä mennyt,kun mulle tapahtuu jotain,hyvää tai huonoa,ensimmäisenä palan halusta kertoa hänelle!
Jos joku päivä en tavoitakaan häntä,on kuin maa imisi minut sisäänsä,
tuntuu kuin osa minusta särkyisi.
En tiedä vain mitä miehen päässä liikkuu,onko tämä vain ajanvietettä?
En ole ikinä itse ajatellut nettijuttelua muuta kuin ajanvietteenä,pienenä flrittinä,mutta nyt alan todella pelätä mihin olen itseni laittanut!
En pelkää ihastua,rakastua, vaan menettää!
En halua pahoittaa mieltäni nettitutun vuoksi.
Niin,ja tosiaan ensikeskustelustamme on siis vuosi! :o
Kokonainen vuosi elämästäni tämän pyörteissä!
Mies on upea! Kaikkea mitä nainen voi ihanoida,mutta sellainen,jota en arkisessa elämässäni lähestyisi. :o
Onko minussa vika? Olenko epätoivoinen vai sydämeni menettänyt?
Onko muilla kokemuksia nettitutuista? Ihastumisista? Pettymyksistä?
Mistä tiedän koska olen kipuamassa perse edellä puuhun? :o
Taisin löytää sen :)
11
805
Vastaukset
- Luuloja
Mistä tiedät ettet puhu joka kerta eri henkilön kanssa? Kuka hullu täälä nyt samana esiintyis kokoajan?
- palstakiipeilijä
Jos jokin on liian hyvää ollakseen totta, niin se ei yleensä olekaan... ;P
- Nnainen
Et tiedä välttämättä tyypistä mitään. Et aloitusviestissä edes esim. kerro, onko hän sanonut olevansa vapaa - etkä muuten lopulta tietäisi sitä hänen netti-sanomansakaan perusteellakaan. Unohda "olen eroamassa" -tyypit suhdemielessä.
Tyyppi selviää vasta tavattua, toivottavasti silloin luotettavasti sellaiseksi, mitä on kertonut.
Mutta; mä sain itte netin kautta hauskan live-mieskaverin! En etsinyt romanttista suhdetta, eikä hänkään ainakaan ensisijaisesti vaan tietyn urheilulajin seuraa. Eikä me bongattu toisiamme deittipalstalla, vaan julkisten urheilusivujen kautta fb:ssä, joka on toki jo aikalailla toisenlainen suodatin.
Et kaikkee sitä on. Eis voi tietää, enneku tietää. Parempaa neuvoa ei ole kuin, että
- älä sitoudu mihinkään pelkkien nettipuheiden perusteella
- älä maalaaa itseäsi nurkkaan; funtsi, miten järkätä tapaaminen tilanteeseen, josta on helppo perääntyä
- älä anna turhan tarkasti tietojasi - kysy ensin itseltäsi, mitä ne toiselle kuuluvat
- älä ainakaan anna rahaa - ja suhtaudu maksattamisvihjailuihin heti epäluuloisesti. Ja sitä rataa. Lycka till! :) - Onnellinen:)
Niin siis henkilön siviilisäädystä,samasta henkilöstä
ja luotettavuudesta olen satavarma.
Enkä todella ole tavannut deitti-palstoilla,enkä chateissa,vaan keskustelupalstalla. Ja todella,tiedän henkilön nimen,osoitteen,puhelinnumeron,työpaikan ja muutakin.
Olen jutellut mesessä "kasvotusten",mutten livenä nähnyt.
En siis ole onnenonkija chatti/deittipalstoilla,
vaan ihan jalat maassa oleva aito ihminen. :)
Ja ei,rahojani en ole vieraisiin uhraamassa,ikinä :D
Kiva kuulla,että joku on löytänyt aidonkin ystävän netistä :)
Tapaaminen on iso askel,mutta varmentaa tottakai paljon.
Olemme kyllä miettineet viikonloppu lomaa tutustuakseen,ei ihastuminen pelota,vaan pettyminen toiseen. :o
Hmm.. vaikeita ajatuksia,tai olen vain liian arka.. - m34
Siis vuoden, oikeesti vuoden olette jahkaillu?? Hallelujaa, haiskahtaa vähintäänkin oudolle ettei ole tapaamista sovittu. Johan tuossa luulis jo tuntevansa toisensa, mitä hän tai sinä pelkäät? Lähette kaveripohjalta ilman paineita treffeille, ja katotte miten menee, ja siitä se lähtee jos on lähteäkseen, mut siis vuoden?? Vaikea uskoa ettei tohon väliin ois muita tapailtu sori.
- Onnellinen:)
Vuosi tässä on vierähtänyt tosiaan,eikä me olla koskaan puhuttu että tää mikään rakkaustarina olis,siis ollaan vaan juteltu vuosi.
Eli kummallakin on silti oma elämä,menot ja huvit.
Emme seurustele siis,olemme tuttuja,tutustumme vasta :D
Se tässä asian ydin onkin,että taitaa kääntyä ihastukseksi tämä juttelu,
enkä tiedä mitä tehdä! En usko nettisuhteisiin,
mutta sisimmässäni taidan niin tehdä silti. :)
Välimatkaa on jonkun verran,arkena ei noin vain pysty lähtemään kahville.
Ja olen hänen paikkakunnallaan ollut kylläkin,mutta siis työaikana.. :/
Ehkä on sen tapaamisen aika siis.. ?- m34
No totta hemmetissä tapaatte :0) , ja se voi olla se rakkaustarina... Jos synkkaa ja muuta niin eiku menox ;)
- tsemppiä!
Hyvä ystäväni löysi miehensä netin kautta, yhdesssä ovat olleet jo toistakymmentä vuotta :)!
- help 8+9
minäkin olen onnelinen löysin g pisteen
- Näin on :)
Olen onnellinen kun se on nyt tieteellisesti tunnustettu että g pistettä ei ole olemassakaan.
Craig Fergusonia hetken seurattuani, pakoa sanoa näihin, että "What the hell"? Onko tuolla aloituspostauksen kirjoitustyylillä joku nimikekkin kun sitä tuntuu täällä paljolti esiintyvän, enkä ole suoraan sanottuna ymmärtänyt noita lainkaan.
Sitten vilkaisen kommentteja ja siellä on jotkut "koodinpurkuyksiköt" löytäneet jotain järkeä tekstistä ja olen taas "what the hell, missä välissä siellä noin sanottiin?". Nämä on kai jotain sanaristikoita taktiikalla kaiva tarkoitus rivien välistä, kun ei se vahingossa tekstiin sattunut osumaan.
Kutsun tuota aloituspostauksen tyyliä tästä edespäin "haahuiluksi".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama917570Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1226305Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1604437Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2353061Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta902628Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh351925- 1291551
Yhteydenotto
Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?1971524Sofia Virta SUURI POLIITIKKO
Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo32795Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontohommista?
Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille? Tätä ei tv:ssä: Susanna Laine paljastaa, mikä yksi asia hermostuttaa Farmi-kuvauk21782