Lihavat diskossa

True bodyman

Kummat teitä ärsyttää enemmän, kynäniskat vai läskiputterot diskoissa. Kynikset on jokapäivänen riesa, mutta niihin on tavallaan tottunut ja muutamaa jopa moikkaan. Sen sijaan diskoissa loisivat läskiputteroiset eli lihavat miehet on aivan kauheeta. Minä otan usein pois paitani loppuillasta tanssilattialla. Naiset ihastelevat viimesen päälle pullistunutta vartaloani (myönnän steroidit täällä), sitten kun joku lihava tai wannabe-läski bodari alkaa matkimaan niin eipä tule muuta kuin hirvee hinku vedellä turpaan ja usein oonki sanonu, että ulkona nähdään. Tekis niin mieli vetää pataan, ulkona olen odotellut vaan ei ole kukaan uskaltanu tulla, todella pelkurimaista ja raukkamaista antaa toisen odottaa siellä, vaikka olen ihan selvän haasteen laittanu.

6

160

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Body trueman

AAAAAAAARRRRGGGGHHHHHHH...

Täällä "suoli24:sella" on ehdottomasti tyhmintä porukkaa, taitaa voittaa jopa pakkisen.

• Pieni natu

lopeta se itsesi myrkyttäminen! Ihan sama kun lainaisit jostain Ferrarin ja lähtisit sillä elvistelemään ja väittäisit kaikille että se on sinun itse tienaamillasi rahoilla hankittu vaikka oikeasti rahkeesti eivät riitä lähellekkään sitä.

Ihan sama asia jos lihakset ovat lainassa myrkkypurkista. Turha niillä lainalihaksilla on pullistella kun omat rahkeesti eivät riitä läheskään niihin massoihin.

• saliapinat

Oootte te bodarit ihan kokkelipäitä,hankkikaa oikea elämä.

• qq

Voisiko ne ihmiset, miehet ja naiset poistua keskusteluista jotka eivät selvästi harrasta voimaharjoittelua, kehonrakennusta.

Olisiko teidän mahdollista löytää sellainen palsta ja aihepiiri mistä ilmiselvästi tykkäisitte. Kehonrakennus kun tuntuu olevan teille vaikea pala nieltäväksi vaikkette itse sitä harrasta.

Keskittykää itseenne, antakaa muiden olla mitä he haluavat olla. Ei se teihin koske vaikka joku kuolisi tai miten pullistelisi peilin edessä hauistaan suudellen.

Suvaitsevaisuus taitaa olla Suomessa nyt keskustelunaiheena. Katsokaapa sinne peiliin ja kertokaa näettekö suvaitsevaisen ihmisen vai itsekkään kusipään joka ajattelee aina olevansa oikeassa. Kukaan ei ole sitä.

Annetaan nyt bodaajille oma rauha tehdä mitä he haluavat. Ei jaksa lukea jatkuvaa naukumista hormooneista, pullistelusta, poseeraamisesta. Nuo kuuluu lajiin ja olette muuten tuon lajin aihepiirissä kun luette tätä.

Jos bodaus ei kiinnosta niin kannattaa mennä tuonne treenauksen pariin, eikö niin?

• oleeeeeeeeeeeeeeeeee

yleensäkki tätä voimailu/kehonrakennus saitti seuraa selaset jotka haluis olla niinku kaikki me ihqut roina bodarit!!!myönnän olen itse lainaliha roinari bodari..sou vot?oon taatusti onnellisempi kuin ykskään läski sohvaperuna lasa perse peijooni!!ja kyllä diettaan kesää varten,134kg alotin,108kg nyt menossa eikä tipu enempää ku sattuu olla lihaa luitten ympårillä.tästä vähä vielä herkistelen ja olen rantojen leijonaaaaa!!anteeksi natu pellettttt!!!!

• diskokingi

Yks kerta diskossa joku 170cm bätkis roinabulkkari tuli keekoilee mun dancemestalle. Eihän se käy! Itse 190 pitkänä karatea ja kung futa harrastaneena potkaisin bodarii päähän!! Viddu se tippu laakista! Naiset hurras vieressä ja poket taputti! Oisitte nähneet! Olin koko diskon keskipiste! Se roinaboudari sai porttarin vieläpä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      72
      1892
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1643
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      141
      1141
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      668
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      642
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      616
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      184
      531
    8. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    9. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      442
    10. Mut ku se mies on niin vanha!!

Jäisin leskeksi!🤣
      Ikävä
      44
      438
    Aihe