Jos telekinesiaa, ennustusta ja muita paranormaaleja voimia onkin olemassa niin johtuuko ne skitsofreniasta ja vaimeneeko kyvyt lääkkeillä?
Skitsofreenikko meedio?
4
162
Vastaukset
- kj
joo.
Jotkut asiat kuitenkin askarruttavat mieltä ja tulee erilaisia päähänpistoja yms. Lääkkeet vaikuttavat aivojen välittäjäaineisiin ja siinä on kyse kemioista. Mitkä on mieleen vaikuttavat asiat elleivät sanat ja lauseet. Luulen että niin kauan kuin minulla on voimaa kysyä apua jokapäiväiseen arkeeni niin sitä saa. Vaikka olisin työelämässä ja menisi hyvin. Joka päivässä on suorittamista ja mielellään kysyy vaikka että miten tästäkin suoriudun tai miten tässä onnistuu. Teve mielihän toimii ja niitä vastauksia muodostuu niin ettei huomaakaan. Ei se vastaus kylläkään lääkepilleristä lähde tai injektioruiskusta.
Paranormaaleilla asioilla kun leikkii, niin ei ole skitsofrenia kaukana. Raamatussa Jeesus ajoi palvelustytöstä "tietäjähengen" pois - tästähän eivät tytön isäntä ja emäntä pitäneet, kun hyvä tulonlähde loppui. Raamatussa myös varoitetaan ennustamisesta ym. "valtoihin ja voimiin" sekaantumisesta.
**** kirjoitti:
Paranormaaleilla asioilla kun leikkii, niin ei ole skitsofrenia kaukana. Raamatussa Jeesus ajoi palvelustytöstä "tietäjähengen" pois - tästähän eivät tytön isäntä ja emäntä pitäneet, kun hyvä tulonlähde loppui. Raamatussa myös varoitetaan ennustamisesta ym. "valtoihin ja voimiin" sekaantumisesta.
Pääsi virhe lipsahtamaan edelliseen viestiini. Tietäjähengen poisajajia olivat ko. tapauksessa Jeesuksen seuraajat (Paavali tai joku) eikä itse Jeesus, Tosin arvatenkin riivaajahenki ajettiin pois Jeesuksen nimissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892138Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361786- 1771329
- 231803
- 67742
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10721- 60720
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako210616- 49577
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </342532