Skitsofreenikko meedio?

Juhan Afgran

Jos telekinesiaa, ennustusta ja muita paranormaaleja voimia onkin olemassa niin johtuuko ne skitsofreniasta ja vaimeneeko kyvyt lääkkeillä?

4

162

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kj

joo.

• Jotkut asiat kuitenkin askarruttavat mieltä ja tulee erilaisia päähänpistoja yms. Lääkkeet vaikuttavat aivojen välittäjäaineisiin ja siinä on kyse kemioista. Mitkä on mieleen vaikuttavat asiat elleivät sanat ja lauseet. Luulen että niin kauan kuin minulla on voimaa kysyä apua jokapäiväiseen arkeeni niin sitä saa. Vaikka olisin työelämässä ja menisi hyvin. Joka päivässä on suorittamista ja mielellään kysyy vaikka että miten tästäkin suoriudun tai miten tässä onnistuu. Teve mielihän toimii ja niitä vastauksia muodostuu niin ettei huomaakaan. Ei se vastaus kylläkään lääkepilleristä lähde tai injektioruiskusta.

Paranormaaleilla asioilla kun leikkii, niin ei ole skitsofrenia kaukana. Raamatussa Jeesus ajoi palvelustytöstä "tietäjähengen" pois - tästähän eivät tytön isäntä ja emäntä pitäneet, kun hyvä tulonlähde loppui. Raamatussa myös varoitetaan ennustamisesta ym. "valtoihin ja voimiin" sekaantumisesta.

**** kirjoitti:

Paranormaaleilla asioilla kun leikkii, niin ei ole skitsofrenia kaukana. Raamatussa Jeesus ajoi palvelustytöstä "tietäjähengen" pois - tästähän eivät tytön isäntä ja emäntä pitäneet, kun hyvä tulonlähde loppui. Raamatussa myös varoitetaan ennustamisesta ym. "valtoihin ja voimiin" sekaantumisesta.

Pääsi virhe lipsahtamaan edelliseen viestiini. Tietäjähengen poisajajia olivat ko. tapauksessa Jeesuksen seuraajat (Paavali tai joku) eikä itse Jeesus, Tosin arvatenkin riivaajahenki ajettiin pois Jeesuksen nimissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      89
      2138
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1786
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      177
      1329
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      231
      803
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      67
      742
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      721
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      60
      720
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      210
      616
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      577
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      42
      532
    Aihe