Automaattinen eräpäivänsiirto on todettu hyvien perintätapojen vastaiseksi toiminnaksi kuluttaja-asiamiehen taholta!!
Tätä harrastavat virolaiset/virosta käsin toimivat firmat! Olkaa tarkkana,pitäkää puolenne,älkää hyväksykö kusetusta,vaikka kuinka nuo viropaskiais-mulkut pommittavat ja vaativat eräpäivänsiirtomaksuja!!
Automaattinen eräpäivänsiirto
10
280
Vastaukset
- eh,mäkelä
Ainakin ege,hetivippi,aeris,ecredit,tromvelt,act....harrastavat tätä ryöstöä!
Kertokaa jos tiedätte lisää ko.firmoja?
Kostetaan ja kusetetaan takaisin :) - Hemi45
Mut tosiasia on tässäkin se, että helpoimmala pääsette, kun maksatte sen...vaikka se onkin väärin :( Tässä maassa on vaan tuommoset tehty niin helpoksi.
Viron apinat ei ota noita valituksia kuulevin korvin.
Pitäisi saada yks käräjä hommeli noista eräpäivänsiirroista, että ne todetaan laittomiksi, sitten ne voisi loppua. - PaviAani85
Kaikista paras olisi,ettei kukaan noilta virolaisilta huijariporukoilta lainaisi ikinä mitään!
- tarpeeksi saanut
Minkä takia näitä ei saada loppumaan, näitä kiskureja? Eikö Suomen laki toimi vai missä on vika???? Älkää ottako mitään noista firmoista, minäkin otin ja laskuja tippi sähköpostiin pilvin pimein joka vp.
- kalle
Mulle soitti kontanto oy:stä sirkeä ääninen nainen ja tiedusteli maksamattomasta pikavipistä,kun en ollut maksanut niin ehdotin maksusuunnitelmaa,mutta minun olisi pitänyt ensin maksaa joku määrätty summa ennenkuin maksusuunnitelma tulisi voimaan!!!!!
Onko tämä edes laillista???? - luottis
Mitäköhän laitonta siinä on että maksaisit omaa velkaasi pois?
- kalle
Kyllä mä velkani maksan,mutta en ylimääräisiä kuluja!!!!
- luottis
Mainittiinko sinulle nimenomaan että "nämä ovat ylimäärisiä kuluja"? Todennäköisesti ko. suoritus olisi vain lyhentänyt olemassaolevaa velkaasi.
- v24v
ei kuluttaja voi tehdä mitään kuin maksaa. siksi nuo pitäisi kieltää, villi länsi vallitsee mutta kait se tästä tasaantuu kun kukaan (luottotiedot pois) ei voi enää vipata
- luottis
Villi länsi- termi ei oikein sovi perintätoimintaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh942294Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1731876- 1791436
- 240882
- 62789
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11786- 66786
- 55692
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako213643Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349611