Tein 2 riviä 7-tason kenoa päiväarvontaan! Miten käy?!?

R.M,.

Jännityksellä odotan ;)

Ding ding ding....mahdanko voittaa edes panoksen verran?! hmm....

21

271

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ykskakskolme

voi ei , ja tässä vasta voittonumerot: 3, 6, 9, 10, 18, 19, 21, 37,38, 41, 44, 45, 56, 58, 61 66, 67, 68, 69, 70 toivottavasti natsaa....

• adasd

kioskin täti sanoi, että kaikki epäilevät nykyään kenoarvontaa.. että aina osuu vierestä... että IHAN aina.. jopa niin että osa laittaa aina sitten viereiset numerot, kun ovat arponeet ekat numbat.. tarina ei kertonut, saivatko sitten voitot näin ikkää.

• samaa kuulee

No voin kertoa, että ei tule silloinkaan. Mitä useampi numero jotain numerosarjaa eli vaikka 20 tai 30 sarjaa on pelatuissa riveissä niin sitten vedetään koko sarja pois ja parhaassa tapauksessa 2. Näinhän se menee - esimerkkejä riittää ihan lähipäiviltä. Jos joku väittää, että pelatut rivit eivät vaikuta kummassakin arvonnassa niin puppua on - niin paljon näistä on jo kokemusta.

Mistä ne viralliset valvojat oikein saavat palkkansa?

• R.M,.

Joo ei yhtään oikein koko lapussa =(

Näinhän se menee.
      Turha edes yrittää pelata.......tai voi sitä pelata,mutta häviät varmasti

• 6+2

Sarjat on täysin persiillään, taas meni mun hyvä rivi....

• säästöä pelaamatta

Siinähän se taas nähtiin: päivä- ja ilta-arvonnassa : alkupää aivan sama eli 1, 2, 4, 6 tietokoneella ja palloilla sitten 6-16 väli kokonaan pois eli ihan varmaan sattumalta. Ei tunnu ollenkaan tehdyltä vai? Kaksi erilaista "arvontavälinettä"!! ja peräkkäiset arvonnat.

Näinhän se menee jatkuvsti - kuten tuolla on kirjoitettu. Facebookissa on Veikkauksen fanisivut. Siellä on vastatta kysymyksiin eli sinne vaan kysymään kinkkisiä kysymyksi. Katsotaan, miten on pokkaa vastata.

• sdsds

NO kysy itte :O ???

Siis: miten on mahdollista, että alle 10 sarja tulee lähes joka arvonnassa. Katsoin viime kuukautta. Kyllä voisi olla joskus tulemattakin???? Ei vaikuta sattuma-arvonnalta tosiaankaan...............

• sssdsd

8-9 tasot vetämässä... odotamma jännityksellä.

• poistettu on

Ja eilen taas nähtiin: päivä- ja iltakeno

alkupää 1-11 vain 1 numero iltakenossa, 11-20 väli kokonaan pois, ja samat numerot 47, 49, 54, 55, 61, 69. Niinhän on koko ajan kerrottu.

• nkm,ö

0 oikein. joo.

• valvojat hoh hoij

Niinpä, 15-31 väli oli kokonaan poissa ja tietyt numerot sekä päivä- että ilta-arvonnassa (tietokone ja pallot) loistavat pitkään poissaolollaan. Tekemällä tehtyjä rivejä.

• valvojat hops hops

Nyt oli vedetty taas 11-21 väli kokonaan pois.

• valvojat, onko heitä

Ja jälleen kerran, 16-30 väli kokonaan pois. Eli sekä ilta- että päiväarvonnassa sama väli kokonaan pois eli illalla 15-31 ja nyt päivällä 16-30. Että ihan sattumaa varmaan tietokone- ja palloarvonta. Kuinka voivatkaan ajatella aivan samalla tavalla?????????

• jopas jotain

Katsoin väärin eli näin se meni: eilinen päiväarvonta ja tämänpäiväinen päiväarvonta eivät pahemmin poikenneet toisistaan eli 10 samaa numeroa ja vielä ryhmitetty mukavasti:

8 10 11 31 32 33 51 62 68 70 ja sama kohta eli eilinen päiväarvonta 15-31 pois ja tänään 16-30.

• kohta näette

katsotaampa nyt, mistä numeroista nyt on poistettu pitkiä sarjoja ja miten paljon!
      Nyt näkee aivan selvästi, jos sellaista on ollut tekeillä. Olen tehnyt 30 riviä kokeeksi ja julkaisen ne kaikki tässä niin voivat muutkin nähdä.

• kohta näette

Siis olen aivan varma, että tietyt kohdat loistavat poissaolollaan joko kokonaan tai sitten niin, että niissä on 1-2 numeroa ja vierestä tietenkin. No kohta näette!

• tarkistettu on

En jaksa niitä 30 riviä tänne vääntää, mutta kävi juuri niin kuin aavistinkin eli ne olivat 7-taso, muutama 8-tasoa ja yhdessä 8-tasossa oli 4 oikein, 50 centtiä, että silleen. Kaikki laput yhtä lukuunottamatta sai takaisin.

Ja kuten ounastelin vanhan kokemuksen mukaan, minulla oli 1 2 3 4 ja niitä vaihdellen eri tavoilla ja niihin lisättynä 20-sarjan numeroita ja varmana 19, 30 ja 70. No alkupää loisti, kaikki 1-5 poissaolollaan ja samoin 20 sarjasta oli vain 21 eikä näkynyt noita muitakaan. 19 on ollut molemmissa arvonnoissa ties kuinka kauan pois. Taitaa olla hävinnyt koko pallo, mutta kun se loistaa poissaolollaan myös tietokonearvonnassa.
      Eli kyllä näyttää pelatut rivit vaikuttavan, mitä milloinkin poistetaan ja taitaa olla tietokoneella sormensa pelissä.

• palkkaa alemmaksi

"ilta-arvonnassakin" 20-sarja jatkaa poissaolollaan. Onkohan viralliselta valvojalta pallot unohtuneet johonkin. Numero 19 ainakin on varmaan hukkunut.

• seurailkaa

Eilisessä ilta-arvonnassa koko alkupää taas kerran 1-11 poissa, sattumaa!!!!!!!!!!

• tutkistellaan

Ilta-arvontahan oli eilen palloilla. Katsotaan ajattelevatko pallot samalla tavalla kun tänään päiväarvonta tietokoneella. Olen tehnyt alkupään numeroita niin eiköhän vaan tuo alkupää loista poissaolollaan tai korkeintaan 1 tai 2 sieltä saattaa olla mutta tuskin enempää.

• tosi rehellistä

Ja kuinkas ollakkaan, 1-20 välillä vain 3 numeroa, eli aivan kuin tuossa edellä olen sanonut ja numero 19 loistaa jälleen poissaolollaan ja on loistanut jo 23 päivää sekä tietokone että palloarvonnassa. On sattumaa vai mitä??????

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      91
      2184
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      147
      1811
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      173
      1333
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      229
      805
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      754
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      741
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      60
      730
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      212
      623
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      597
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      571
    Aihe