Etunimi on päätetty, Tomas, mutta toinen ja kolmas nimi uupuu vielä. Ajattelin täältä kysyä ehdotuksia mukaviin yhdistelmiin. Kiitos jos jaksatte miettiä!
Tomakselle toinen ja kolmas nimi?
5
611
Vastaukset
- ??ÖÖÖ
Keep it simple ja pistä max 2 nimeä. Tokanimiehdotukseni on Tomas Pekka. Jos ei skdi pidä Toams nimestä, niin sitten voi käyttää Pekkaa, joka on pop ja kiva nimi.
- jenna.
tässä nyt muutama nimiehdotus:
Tomas Viljami
Tomas Romeo
Tomas Kristian
Tomas Akseli
Tomas Anttoni
Tomas Johannes
Tomas Kullervo
Tomas Antero
Tomas Eetu Otava
Tomas Kalle Elmeri
Tomas Lauri Aleksi
Tomas Leo Aleksanteri
Tomas Leevi Otello
Tomas Juho Jeremia
Tomas Oiva Petteri
Tomas Henri Tapio - ????
Tomas Olli Aukusti
Tomas Arho Henrikki (Henrik)
Tomas Leo Alenksander
Tomas Leo Joseph
Thomas Leo Joseph
Thomas Hugo Hermanni - 863
????-nimerkin ehdotukset ehkä lähimpänä sitä mitä haemme. Tuo Leo on aika kiva!
- NimiTäti
Tomas Leo Akseli.
Tomas Max Oliver.
Tomas Alex Verneri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701