Miksi roinaajat ovat usein neitimäisiä?

RainoJarno

Niin, elikkä miksi roinaajat ovat usein neitimäisiä? Tiedän tapauksia, että massiiviseksi itsensä kasvattanut roinaaja käyttäytyy kuin akka, esimerkiksi heille on tullut älytön tarve pitää paikat siistinä ja siivota jatkuvasti. Menin kerran erään roinarin luokse ja hän rupesi huutamaan minulle ovella, että kengät pitää ottaa pois jalasta ja kun olin istunut tuolilla, niin hänen piti siivota se heti noustessani siitä vaikka en käsittääkseni erittänyt kyseiselle tuolille likaa tai muita eritteitä.

7

134

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qq

Kuuluu kai tapoihin riisua kengät jalastaan kun menee käymään jonkun luo?

Landella isännät tulivat aikoinaan suoraan navetasta pirttiin, siinä oli jos jonkinlaista lantakasaa isännän kulkureiteillä. Tuosta ajat ovat muuttuneet ja jopa miehet siivoavat omaa asuntoaan. Itse siivotessa huomaa sen olevan aikaavievää, jopa hiukan epämiellyttävää. Ei olisi uskonut kun ÄITI siivosi. Voihan olla että nykyisinkin äiti siivoaa joidenkin aikapoikien asuntoa. Tuolloin ei tule sitä oppia pitää asuntoansa edes kohtuukunnossa, lantsailee asunnossaan kengät jaloissa kuin tuo lantajalka aikoinaan.

Tulemme taas ihmisten erinlaisuuteen. Jotkut voivat elää paskakasassa ja jotkut pitävät asuntonsa ylisiistinä. Tapansa kullakin. Tapaus ei edes liity kehonrakennukseen vaan aivan muihin oppeihin joita lapset saavat tai eivät saa vanhemmiltaan.

Onko provosoivaa jatkuvasti heittää lokaa kehonrakentajien päälle? Suomessa on kehonrakennusta harrastavia ihmisiä vain 0,05% koko kansasta. Jos sattuu se yksi kahdestasadasta hampaisiin niin ei sille voi mitään, tuolloin ihminen omaa kehonrakentajakammon ja voisi soittaa ongelmastaan vaikka lääkärille.

• RainoJarno

Olet ilmiselvä roinari.

On normaalia riisua kengät jalasta kyläillessä, mutta ei ole normaalia huutaa suoraan ovella siitä asiasta, kun muutenkin olin kenkiä heittämässä pois.

Tiedän monia tapauksia joissa roinaaja on roinaamisen aloittamisen jälkeen muuttunut neitimäiseksi oltuaan ennen ihan normaali, roinaamisella on pakko olla yhteys siihen asiaan.

• qq

Mielestäni on neitimäistä kirjoitella kokemuksistaan joita on kohdannut "kavereiden" kanssa yleisesti nettiin. Onhan aika akkamaista puhua kaverista selän takana. Tuo piirre ei yleisesti ole mielletty miehekkääksi toiminnaksi. Toki voin olla väärässä, joissain piireissä se voi jopa nostattaa miehistä habitusta.

En ole roinari, en ole myöskään ihminen joka tuomitsee roinareita, alkoholisteja, eronneita, homoja, lesboja, huumeiden käyttäjiä, työttömiä, sijoittajia, miljonäärejä tai mitään siltä väliltä. Ihmisten elämä ei yleisesti ole minun käsissäni. En vatvo asioita joihin en voi vaikuttaa, jos voin niin juttelisin ensisijaisesti asiaan koskettavan ihmisen kanssa.

Vai..väitätkö että tuo roinari joka on "kaverisi" jotenkin tästä ulostulostasi viisastuu? Tuot pahaa mieltä ja verta yhteisöön jossa kirjoittelet yleistäen ihmisiä yhden kokemuksesi perusteella. Tuosta voisi jo päätellä ettet omaa tilastotekniikkaa tai siihen liittyvää analysointia.

Yleistäminen jossa ollaan täysin ehdottomia...sitä ei kannata harrastaa.

• RainoJarno

Kyseinen roinari ei todellakaan ole minun kaverini, jouduin käymään hänen luonaan pakottavasta syystä. Hän on mm. yrittänyt raiskata peräaukkoni (ilman rasvaa vieläpä) kuntosalin saunassa. Joten en siis pidä häntä kaverinani ollenkaan.

Roinaus taitaa aiheuttaa homoiluhimoja.

• qq

Pekka Haavistohan on oikea roinareiden roinari:)

• - Janne Jokinen.

sinä taidat olla qq pelkkä turvanaukoja netti-apina :D sorry jos olin väärässä taas :)

• qq

No, sellaisiahan suurin osa tälläkin palstalla vierailevat ovat.
        Jotkut apinat ovat suurempia, jotkut pienempiä mutta apinoita kaikki.

Luomiskertomus oli näemmä iltasatu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      89
      2128
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1776
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1326
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      241
      794
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      67
      732
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      718
    7. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      711
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      608
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      566
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      40
      514
    Aihe