Homojako kaikki miehet...

qq

..jotka arvostelevat toisten miesten ulkonäköä?

Itse olen kiinnostunut mieluummin naisten ulkonäöstä ja siitä mitä he voisivat minulle antaa.

7

78

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • - Janne.

kyllähän se alisyöminen vähän homohtavaa aina on miehillä ollut

jos ei uskalla bulkata ei ole mies eikä mikään.

pääpointti on siinä miltä näyttää liikkuessaan ihmisten ilmoilla

onko sitä väkevä ja karski bulkattu roinaaja vai kireä ja hoikka Larsson

• pör pör pör

mitä sä selität jostain väkevästä ja karskista bulkkiroinaajasta, kun sä ite et ole enää mikään roinaaja. sähän itse myönsit, että olet niin vitun lahjaton, että saat sen penkin aina vaan sinne kahteen markkaan ja se on siinä, ihan sama miten paljon bulkaat ja roinaat. sen takia sä lopetit roinaamisen ja siirryit painonnostjaksi.

mitä väliä sillä on miltä näyttää ihmisten ilmoilla, kun ei ole tyytyväinen itseensä. siksihän sinä olet alkanut roinaamaankin kun et ollut tyytyväinen itseesi, olet itse tämänkin sanonut. ja nyt sä et ole tyytyväinen sen jälkeenkään kun roinasit, kun olet niin vitun lahjaton pelle, että että edes roinat ei tuoneet tyytyväisyyttä elämääsi. täällä nillitit, että kun ei siitä mitään tule. iso mies itki ku pienet nassikat ku nami nami loppu. pitääkö tämäkin kirjoitus etsiä täältä, se kyllä löytyy helposti.

voi vittu, sun elämä todellakin muistuttaa erehdyttävästi idolisi T.Halmeen elämää. erona vain se, että Halme teki jotain. sä et osaa muuta kuin nillittää netissä kehua miten sulla on gaspin takki.

arvaa mitä, arvaa kuka.

PRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT!!!

buhahahaaa.

• roinaroope

homopeetterilarsson ei oo kyl kovin kiva näky

• -Janne Jokinen.

arvaa kuka? pidä sinä poika turpas kiinni kun sinä et mitään kahta markkaa punnerra ikinä, ei tarvi arvailla kun olet se tarkiaisen kynäniska joka ei mahda mulle mitään.

mä lopetin roinaamisen terveyden takia en muun syyn ja suomessa useammat roinaajat pukkaa sen 160-200kg joten lässytä ja inise vaan kateuksissasi, ihan turhaan sinä minua yrität suututtaa.

onko se sun ruma äitis puksinut sua peffaan ja vai isäkö lähti tai kuoli tms. mikä saa sut kirjoittamaan kuin avohoidossa olevat vatipäät?

joo on mulla gaspin takki ja on lihaksiakin vaikka sulle jakaa, ja on sitä bulkkiakin.

tule poju tänne vaan sieltä huutelemaan niin vetelen sua ympäri korvia.

onneton hinaaja joka ainoana täällä huutelee isommalleen.

sanakin vielä niin saat turpaasi kun kohdataan.

• se karski ja kova

ja vaihda se nimes siksi mikä olet v*tun munaton apina.

"lahjaton pelle, että että edes roinat ei tuoneet tyytyväisyyttä elämääsi. täällä nillitit, että kun ei siitä mitään tule. iso mies itki ku pienet nassikat ku nami nami loppu. pitääkö tämäkin kirjoitus etsiä täältä, se kyllä löytyy helposti.
        "

kuule eti pois vaan ja tuo se tähän esiin v*tun kynäseppo, mitäs mä siitä. voin myöntää mitä huvittaa.

laitanko tänne kohta numeron mihin voit soittaa niin puhutaan asiat selväksi sun kanssas?

pikku lommoturpa on niin kateellinen kun ei itse saa aikaiseksi mitään muuta kuin puuhelmipoikien sixpakin.... että pör pör pör vaan itsellesi.
        isäskin taitaa olla niitä miehiä kuulitko? v*ttuilen sun isästäs nyt ja tekisin sen sun kasvojes edessäkin koska vaan kuka oletkaan, ei hävettäisi yhtään.

ja siellä sinä onneton piiperoinen vaan mukellat avuttomana ja itsetunnottomana p*skiaisena kun jannet sua täällä potkii hah hah haa.

• Mauno-Kyllikki

'Älä makaa miehen kanssa niin kuin naisen kanssa maataan, sillä se on kauhistuttava teko.' (3. Moos. 18:22).

'Ja ne kaksi enkeliä tulivat Sodomaan illalla, ja Loot istui Sodoman portissa; ja nähtyänsä heidät Loot nousi heitä vastaan ja kumartui maahan kasvoillensa. Ja hän sanoi: "Oi herrani, poiketkaa palvelijanne taloon yöksi ja peskää jalkanne! Aamulla varhain voitte jatkaa matkaanne." He sanoivat: "Emme, vaan me jäämme yöksi taivasalle". Mutta hän pyysi heitä pyytämällä, ja he poikkesivat hänen luoksensa ja tulivat hänen taloonsa. Ja hän valmisti heille aterian ja leipoi happamattomia leipiä, ja he söivät.
      Ennenkuin he olivat laskeutuneet levolle, piirittivät kaupungin miehet, sodomalaiset, sekä nuoret että vanhat, koko kansa kaikkialta, talon. Ja he huusivat Lootia sanoen hänelle: "Missä ne miehet ovat, jotka tulivat luoksesi yöllä? Tuo heidät tänne meidän luoksemme, ryhtyäksemme heihin."

Silloin Loot meni ulos heidän luokseen portille ja sulki oven jälkeensä ja sanoi: "Älkää, veljeni, tehkö niin pahoin. Katsokaa, minulla on kaksi tytärtä, jotka eivät vielä miehestä tiedä. Ne minä tuon teille, tehkää heille, mitä tahdotte. Älkää vain tehkö näille miehille mitään pahaa, sillä he ovat tulleet minun kattoni suojaan." Mutta he vastasivat: "Mene tiehesi!" Ja he sanoivat: "Tuo yksi on tullut tänne asumaan muukalaisena, ja yhtäkaikki hän alati pyrkii hallitsemaan. Nytpä me pitelemmekin sinua pahemmin kuin heitä." Ja he tunkeutuivat väkivaltaisesti miehen, Lootin, kimppuun ja kävivät murtamaan ovea.
      Silloin miehet ojensivat kätensä, vetivät Lootin luoksensa huoneeseen ja sulkivat oven. Ja he sokaisivat ne miehet, jotka olivat talon ovella, sekä nuoret että vanhat, niin että he turhaan koettivat löytää ovea. Ja miehet sanoivat Lootille: "Vieläkö sinulla on ketään omaista täällä? Vie pois täältä vävysi, poikasi, tyttäresi ja kaikki, keitä sinulla kaupungissa on, sillä me hävitämme tämän paikan. Koska huuto heistä on käynyt suureksi Herran edessä, lähetti Herra meidät hävittämään sen." (1 Moos 19:1-13).

(Raiskauksen yritys on periaatteessa yhtä tuomittavaa, kuin raiskaaminenkin, eikö vaan?)

'Sillä minä en häpeä evankeliumia; sillä se on Jumalan voima, itsekullekin uskovalle pelastukseksi, juutalaiselle ensin, sitten myös kreikkalaiselle. Sillä siinä Jumalan vanhurskaus ilmestyy uskosta uskoon, niinkuin kirjoitettu on: "Vanhurskas on elävä uskosta". Sillä Jumalan viha ilmestyy taivaasta kaikkea ihmisten jumalattomuutta ja vääryyttä vastaan, niiden, jotka pitävät totuutta vääryyden vallassa, sentähden että se, mikä Jumalasta voidaan tietää, on ilmeistä heidän keskuudessaan; sillä Jumala on sen heille ilmoittanut. Sillä hänen näkymätön olemuksensa, hänen iankaikkinen voimansa ja jumalallisuutensa, ovat, kun niitä hänen teoissansa tarkataan, maailman luomisesta asti nähtävinä, niin etteivät he voi millään itseänsä puolustaa, koska he, vaikka ovat tunteneet Jumalan, eivät ole häntä Jumalana kunnioittaneet eivätkä kiittäneet, vaan ovat ajatuksiltansa turhistuneet, ja heidän ymmärtämätön sydämensä on pimentynyt.

Kehuessaan viisaita olevansa he ovat tyhmiksi tulleet ja ovat katoamattoman Jumalan kirkkauden muuttaneet katoavaisen ihmisen ja lintujen ja nelijalkaisten ja matelevaisten kuvan kaltaiseksi. Sentähden Jumala on heidät, heidän sydämensä himoissa, hyljännyt saastaisuuteen, häpäisemään itse omat ruumiinsa, nuo, jotka ovat vaihtaneet Jumalan totuuden valheeseen ja kunnioittaneet ja palvelleet luotua enemmän kuin Luojaa, joka on ylistetty iankaikkisesti, amen.

Sentähden Jumala on hyljännyt heidät häpeällisiin himoihin; sillä heidän naispuolensa ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen; samoin miespuoletkin, luopuen luonnollisesta yhteydestä naispuolen kanssa, ovat kiimoissaan syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet, miespuolet miespuolten kanssa, riettautta ja villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä saada piti.

Ja niinkuin heille ei kelvannut pitää kiinni Jumalan tuntemisesta, niin Jumala hylkäsi heidät heidän kelvottoman mielensä valtaan, tekemään sopimattomia. He ovat täynnänsä kaikkea vääryyttä, pahuutta, ahneutta, häijyyttä, täynnä kateutta, murhaa, riitaa, petosta, pahanilkisyyttä; ovat korvaankuiskuttelijoita, panettelijoita, Jumalaa vihaavaisia, väkivaltaisia, ylpeitä, kerskailijoita, pahankeksijöitä, vanhemmilleen tottelemattomia, vailla ymmärrystä, luotettavuutta, rakkautta ja laupeutta; jotka, vaikka tuntevat Jumalan vanhurskaan säädöksen, että ne, jotka senkaltaisia tekevät, ovat kuoleman ansainneet, eivät ainoastaan itse niitä tee, vaan vieläpä osoittavat hyväksymistä niille, jotka niitä tekevät.' (Room 1:16-32).

• - Janne Jokinen.

"että saat sen penkin aina vaan sinne kahteen markkaan ja se on siinä, ihan sama miten paljon bulkaat ja roinaat."

Kuinkas moni täällä penkkaa 250kg ilman penkkipaitoja? kerropas?
      Hyvin moni roinaaja EI penkkaa 200kg, se on fakta! Penkki ei myöskään
      kasva jatkuvasti vaikka roinaisit ja on se kumma jos sulle ei 200kg tulos
      jo ole hyvä! Itse olen siihen tyytyväinen ja on syytäkin olla.
      Toki sitä saisi korotettuakin mutta entäs ne muut liikkeet? Mitä väliä sillä on tuleeko penkistä 200 tai 220? Yksi lysti.
      Ethän sinä tiedä p*skaakaan koko asiasta. Kehtaa vielä uikuttaa vaikka pari markkaa työnnetty. Opettelisit edes ärsyttämään, olet sinä kyllä ihme vesseli.

"mitä väliä sillä on miltä näyttää ihmisten ilmoilla, kun ei ole tyytyväinen itseensä."

Kyllä olen tyytyväinen itseeni eikä ole mitään tarkoitustakaan muuttua sinunlaiseksi kynäniskaksi, ei vaikka maksettaisiin. Miksi muuten olisin roinannutkaan?

"kun olet niin ***** lahjaton pelle, että että edes roinat ei tuoneet tyytyväisyyttä "

Kyse on siitä ettei mikään riitä. Monella sama asia. Ei roinat sulle onnea tuo, jos niin luulet. Ne tuo voimaa ja muuttaa kroppaasi.
      Ilman roinaa yksikään jamppa ei punnerra 200kg penkiltä. Sellaisia natuja on 1% suomessa. Väitä mitä väität niin sitä en usko.

"voi *****, sun elämä todellakin muistuttaa erehdyttävästi idolisi T.Halmeen elämää. erona vain se, että Halme teki jotain. sä et osaa muuta kuin nillittää netissä kehua miten sulla on gaspin takki. "

No eihän muutkaan sitten ole mitään tehneet vai olenko ainoa roinaaja joka pukkaa alle kahdessa vuodessa 200kg penkiltä ja sinä vielä sanot minua lahjattomaksi, hahhah. Kuulehan apina, 200kg penkkiin menee useammalta jopa roinaajalta enemmän vuosia. Kaikki ei sitä edes saa vaikka kuinka roinaisi. Tiedän tällaisia ihan henk. koht.
      Mitä sitten jos mulla on gaspin takki ? sehän sopii minulle. Mikäs takki sulla on? Joku L koon verkkatakki varmaan.

Laita nyt nimes kun täällä juttelet vai mikäs pillittäjä siellä puskista puhuu, mies vai mikki-hiiri?

Seuratkaas äijät mitä se seuraavaksi kirjoittelee kateuksissaan :) olen ihan varma että nimeä ei tule eikä tipu. Siihen ei munat riitä.

asia kun sattuu olemaan niin että viestejäsi lukeneena huomaan susta sen että inhoat roinaajia ja et siedä sitä että roinataan. Vannot naturaaliuden nimeen ja samalla sua v*tuttaa kun olet tuulen raiskaama heinä meidän rinnalla, eikö niin?
      Ethän sä sitä myönnä mutta se olet sinä joka et ole saanut MITÄÄN AIKAAN.
      Sinä vaan riuhdot taljoja ja syöt pikkumiesten ruokia pitääksesi huolen ettei kroppa vaan yhtään läskiinny. Riku Kiri ei vahvaksi varmaan olisi tullut jos noudattaisi sinun tyyliäsi.

Minä siirryin painonnostoon koska yksinkertaisesti bodaus ei enää kiinnosta. Tottakai siinä penkki vähän kehittyisikin ja muut liikkeet, esim. mavesta vois repiä 300kg joka varmasti tulisi mutta ei siihenkään kaikki jampat pysty vaikka roinaisikin.
      Mulle oli mittarina saada 200kg penkiltä, en tarvi enempää ja olen saavuttanut sen parhaan koon jotta sunlaisille kyniksille voi naureskella.

Nyt on kiva sitten riuhtoa tempausta ja työntöä isona miehenä.

revi siitä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1240
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      646
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      55
      571
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe