Mahtaako F-cupin "vanha paikka" toimia junnuilla orimattilassa?
Orimattila
ssport
6
187
Vastaukset
- motoo
En jaksa uskoa. Itse olen varmaan menossa 7 lähtöö eka mutka. Kyl pihalan paikka toimii :)
- Ukin motomies
Kyllähän tuo cupin paikka toimisi, jos se vaan olisi pätkällä. Toivotaan ettei siinä tulisi paljoakaan siviilirunkia. Mutta mites tuo muutaman vuoden takainen hissepaikka? Se taitaa olla kisan paikka. Eikä tarvinnut edes tehdä aukkoa.
- merkkivahti
mene vaan Ukin motomies huomiomerkille!!! HEH HEH!!
- ssport
Mahtaaks junnujen kyyti riittää "Jampan" nuottipaikkaan?
- merkkivahti
niinkuin edellä jo kirjoitin!!
- Ukin motomies
merkkivahti kirjoitti:
niinkuin edellä jo kirjoitin!!
En mää sitä kakkosen alun vasuria tarkoittanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2442044- 841228
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 121771
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701