Olen ihmetellyt miksi...

hämmentää...

miehet ihastuvat minuun? Ulkonäöstä se ei voi johtua kun en ole mitenkään kaunis
ja aika pullero-tyllerökin tuo vartalopuoli on. Sellainen pieni kiusanhenki toki olen , suomeksi sanottuna flirttailen,vaikken sillä mitään sen erikoisempaa tarkoita. Juontaa tämäkin varmaan lapsuudesta, oli vain poikia leikkikavereina ja myöhemmin tehnyt töitä ainoastaan miesvaltaisilla aloilla.
Sisällä sielussani tunnen kuitenkin olevani ujo ja arka, en oikein osaa suhtautua ihastumisiin. Niin kauan kun juttu liikkuu kaveri pohjalta, ei ole mitään hätää, mut sit iskee jonkinlainen paniiki kun huomaa toisen haluavan jotain enemmän. Joskus miettinyt sitäkin miksi ihastuu taas itse sellaisiin joilta ei saa vastakaikua ja sama pätee toisinkin päin. Eritänköhän vääränlaista feromonia?

8

807

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Ehkä soon vaan sitä karismaa mitä sulla on...

• hoikka ja kaunis

Tai sitten vain kuvittelet, että sinuun ihastutaan. Itse olen miesvaltaisella alalla ja aina tullut miesten kanssa paremmin juttuun. Ja kyllä on flirttailtu jne. mutta se siitä, kavereita ollaan ja sillä siisti, olen ihastunutkin väliin, mutta mitä siitä, niitä tulee ja menee...

• samoinkaunis

vaikka olet hoikka ja kaunis niin ei se sitä tarkota että suhun kaikki ihastuis :P

• hoikka ja kaunis

Olenko väittänyt ? Kirjoitin, että olen ihastunut itse, en väittänyt että minuun on ihastuttu. Ja en kuvittele, jos minulle kerrotaan kaksimielisiä juttuja ja härskejä vitsejä jne. ovat minuun ihastuneita. Kannattaa lukea loppuun asti, myös rivien välistä.

• 14+14

Suomessa suurin osa naisista on vaan jatkuvasti naama norsunvitulla, joten eipä ihmekään että vientiä riittää jos olet iloinen ja flirttailet sen sijaan että suhtautuisit miehiin kuin halpoihin makkaroihin.

• komea mies

Jaa..mikäs nyt olikaan sun ongelma?..Tarjonnan ja kysynnän laki ei sun kohdalla kohtaa,,,ainakaan että olisit itse tyytyväinen?..Kyllä joka mies on herkkä naisen flirtille vaikka naama oliskin riihen seinästä revästy..mutta siihen flirttiin se jää! Mä haluan kauniin yksilön ja niitä mulle on aina riittänyt..yksi kerrallaan..tai no..

• tanssikengät*

Samat sanat kuin 14 14:lla.

Muistelen opiskeluaikojani, jolloin käytiin tyttöjen kanssa paljon baareissa ja yökerhoissa. Tykkään hulluna tanssia, ja koska tykkään, niin olin iloisella mielellä liikenteessä ja annoin hymyn loistaa. Itseäni kauniimmat kaverini taas olivat kovasti haku päällä ja taidokkaasti meikatut naamat vakavina. Kyllä mulle tultiin paljon juttelemaan ja haettiin hitaille, ja yksi kaunis kaverinikin sitä usein sanoi, että "kun sä olet aina niin iloinen".

• iloinenmehiläinen

"Hymyhuulet suukon saavat, hymyhuulet huomataan..." :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?

Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?
      Maailman menoa
      8
      2738
    2. Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut

Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh
      Maailman menoa
      164
      2642
    3. Tunnustusten lauantai

Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      184
      2501
    4. Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?

Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n
      Maailman menoa
      12
      2024
    5. Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille

Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari
      Maailman menoa
      20
      1983
    6. Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa

Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa
      Maailman menoa
      54
      1828
    7. Sofia Virta SUURI POLIITIKKO

Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo
      Maailman menoa
      69
      1548
    8. Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin

Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http
      Maailman menoa
      18
      1145
    9. Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?

Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?
      Ikävä
      69
      1129
    10. Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta
      Maailman menoa
      67
      994
    Aihe