Onkohan nyt tapahtunut se mitä olen jo kauan pelännyt; Onko siitä minulle saavuttamattomasta tullut myös silmilleni saavuttamaton.
Pelkäänpä että katseeni ja ajatukseni tulevat kuitenkin alitajuisesti etsimään häntä vielä pitkään. Ehkä loppuun asti.
http://www.youtube.com/watch?v=AVi4PUx8bXk
Toivottavasti sillä jollain siellä jossain on kaikki hyvin
Hyvää yötä sinne jonnekin
6
271
Vastaukset
- piiiiiiitkä lause.
Jos olisit ihan oikeasti huolissasi jonkun hyvinvoinnista, et sitä epäselvällä viestillä, jonka kuka tahansa joku voi omia, kyselisi.
- huolet on
huolesi on aiheellinen,vaistositko sen?yön pimeimpinä aikoina mielen valtaa synkät ajatukset,mutta ovat vasta ajatuksia.laulun sanoin...on silti hyvä ettet näe minua nyt,en tahdo että vuokseni sä järkytyt,kun mennyt kaikki on niin jäljelle jää vain tuo..........ihmisen ikävä toisen luo.
- another fool
Kiva laulu, toivottavasti ei saavuttamattomaksi mennyt. Toivon ettei pelkosi ole aiheellinen ja toivon että saat asian selville muuten kuin täällä. :)
- Samaa mieltä ed kans
Toivottavasti kaikilla on jokseenkin hyvin kaikki. Kauniita unia.
- minä vain.......
Kauniita unia!
- n->m
Kuulostipa tutulle? Minulla on kaikki hyvin, en ole unohtanut sinua, älä pelkää. Hyvää yötä sinullekkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741943Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 201675
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako192556- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462