Mitä kuuluu? Joko pääsit "siiville"? =D...
Mika ;-)
34
855
Vastaukset
- Mölli-Moro
Joo, pääsin. Jos mua Tampereen Mikaa tarkoitat.
- "Mika"
Vähän siitä oli apua,
mutta en vielä.- MYSTISTÄ
no..mitä kuuluu? Susta ei ole sitten kuulunut..mitään..Leikitäänkö vähän? =D
- MYSTISTÄ
MYSTISTÄ kirjoitti:
no..mitä kuuluu? Susta ei ole sitten kuulunut..mitään..Leikitäänkö vähän? =D
Ääh, sä tietenkin olet ihan hurmiossa missikisojen jälkeen, etkä ehdi mun kaa leikkiin..
- --------
Puhelet outoja taas.
- MYSTISTÄ
No oukkei=D ei kai se muuten niin mystistä olisikaan..vai? Sinulla on numero..soita tai tekstaa...
- Kerrassaan MYSTISTÄ =D
Hyvää yötä :-)
- MYSTISTÄ
älä nyt leikistä suutu...
- Pitlainen
Kerrassaan MYSTISTÄ =D kirjoitti:
Hyvää yötä :-)
Hyvää yötä!
- yksmikavaa
Kannattasko vähän tarkentaa????????
Noilla kriteereillä sul o 45.000 kaveria joka miettii et WTF? - toh65tori
olet oikeassa ei kannata panostaa tälläiseen !
- MYSTISTÄ
sisäpiirin juttuja..
- ujo naapurista
MYSTISTÄ kirjoitti:
sisäpiirin juttuja..
lähtisitkö mun kanssa kahville...drinkille tai jotain...
- koskaan
Ei se ehdi :)
- laita vaikka txt
SOITA mulle
- transis tori
kytken tässä emolevyä ja masteriin pannaan työ ja slaveen menee johto lapsilta. Ei tässä näytä paljoa muita reikiä nyt tässä koneessa olevan. Kotelon valot vielä... Oisko nyt? No on se tuo cd-asema vielä.. Noniin. Eiku kone päälle. Virtajohtohan olikin jo paikallaan.. Ai niin se summeri.. On pimeetä touhua, avaa uudestaan tee ja mee kauppaan ja sitte treffipalstalle minihame päällä.
- torstai toivoa täynnä=D
en mä uskalla =D "ujo tyttö"kun olen..toivoisin että sinä...
- -M-
torstai toivoa täynnä=D kirjoitti:
en mä uskalla =D "ujo tyttö"kun olen..toivoisin että sinä...
Rohkeesti vain viaton tekstari ja katso mitä tapahtuu, lottoakaan ei voiteta jollei veikkaa edes yhtä riviä.
- tekstari lähti...
-M- kirjoitti:
Rohkeesti vain viaton tekstari ja katso mitä tapahtuu, lottoakaan ei voiteta jollei veikkaa edes yhtä riviä.
non-niih..tuliko perille..?
- -M-
tekstari lähti... kirjoitti:
non-niih..tuliko perille..?
Ei tullu tekstari :)
- huono kenttä, vai mikä=D
-M- kirjoitti:
Ei tullu tekstari :)
Äääh...minähän arrrvasin tämän..no, kokeileppa nyt vastaavasti lähettää mulle=D
- -M-
huono kenttä, vai mikä=D kirjoitti:
Äääh...minähän arrrvasin tämän..no, kokeileppa nyt vastaavasti lähettää mulle=D
Outo leikki kun kaksi ihmistä lähettelee tekstareita ja ihmettelee tietsikalla mihin ne menee. Tai siis tietää mihin menee, mutta ihmettelee että kukas sitten koneella on. =D
- Mystistä..kertakaikkiaan
-M- kirjoitti:
Outo leikki kun kaksi ihmistä lähettelee tekstareita ja ihmettelee tietsikalla mihin ne menee. Tai siis tietää mihin menee, mutta ihmettelee että kukas sitten koneella on. =D
Ai sä jo lähetit kanssa...joo-o ei se kyllä nyt mulle tullut...? Kokeileppa vielä=D
- -M-
Mystistä..kertakaikkiaan kirjoitti:
Ai sä jo lähetit kanssa...joo-o ei se kyllä nyt mulle tullut...? Kokeileppa vielä=D
En lähettänyt kun ei tullut viestiä mihin vastata. Leikin vain ajatuksella jottei hyvä illuusio katoa. =D
- sori, menikö pilalle?
-M- kirjoitti:
En lähettänyt kun ei tullut viestiä mihin vastata. Leikin vain ajatuksella jottei hyvä illuusio katoa. =D
joo, no jos ihan tarkkoja ollaan..niin en minäkään vielä ole lähettänyt ensimmäistäkään..kun odotan että hän tekstaa mulle =D..mistä sen tietää vaikka kuitenkin just sulta viestiä odotan...
- -M-
sori, menikö pilalle? kirjoitti:
joo, no jos ihan tarkkoja ollaan..niin en minäkään vielä ole lähettänyt ensimmäistäkään..kun odotan että hän tekstaa mulle =D..mistä sen tietää vaikka kuitenkin just sulta viestiä odotan...
Kummallakin haaveet säilyy kun joutuu pähkäileen ja haaveissahan on niin iloista elää kun ei tipahda totuuteen... =D Ois kyllä aikamoinen sattuma jos...
- edes pientä =D
-M- kirjoitti:
Kummallakin haaveet säilyy kun joutuu pähkäileen ja haaveissahan on niin iloista elää kun ei tipahda totuuteen... =D Ois kyllä aikamoinen sattuma jos...
joo, aina pitää haaveita olla..niin oishan se melko iso sattuma, JOS=D no mut tarkistetaanko tilanne kuitenkin? Sano jotain "hänestä"..synt.vuosi/silmien väri/nimen eka kirjain, jotain
- -M-
edes pientä =D kirjoitti:
joo, aina pitää haaveita olla..niin oishan se melko iso sattuma, JOS=D no mut tarkistetaanko tilanne kuitenkin? Sano jotain "hänestä"..synt.vuosi/silmien väri/nimen eka kirjain, jotain
Sanotaan vaikka: syntynyt 74. Joko romahti illuusio vai kasvaako nälkä syödessä =)
- ettet vain nyt erehtynyt
-M- kirjoitti:
Sanotaan vaikka: syntynyt 74. Joko romahti illuusio vai kasvaako nälkä syödessä =)
:(...sanotaan vaikka et vuodella meni metsään..mut eihän tuo paljon, yks vuosi sinne tänne =D..
- -M-
ettet vain nyt erehtynyt kirjoitti:
:(...sanotaan vaikka et vuodella meni metsään..mut eihän tuo paljon, yks vuosi sinne tänne =D..
Elämä on rankkaa jos ei leiki, mutta yrittänyttä ei laiteta se pakotetaan. =D
- kiitos siitä =D
-M- kirjoitti:
Elämä on rankkaa jos ei leiki, mutta yrittänyttä ei laiteta se pakotetaan. =D
Aivan niin..täydellistä =D mut oli kivat leikit..=D
- -M-
kiitos siitä =D kirjoitti:
Aivan niin..täydellistä =D mut oli kivat leikit..=D
Ei tullu hyvää kakkua eikä pahaakaan, joten ehkä toisetkin saa yrittää leikkiä, jos uskaltavat. Saivat ainakin vähän vinkkiä susta... =D
- -M-
-M- kirjoitti:
Ei tullu hyvää kakkua eikä pahaakaan, joten ehkä toisetkin saa yrittää leikkiä, jos uskaltavat. Saivat ainakin vähän vinkkiä susta... =D
Sun kanssa oli kiva leikkiä. =D
- MIKSU99999969
Mika myös täällä .ota yhteyttä leikitään vähän:-)!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?82669Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh1592567- 1832430
Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n121969Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari181955Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa501793Sofia Virta SUURI POLIITIKKO
Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo691538Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?
Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?681089Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http101083Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta63940