lahjatonta kynistä harmittaa

- Janne.

kun se ei pukkaa 200 kg penkiltä

että pör pör pör

erosiko äiti vai isi? voi voi pikku lommoposkea, opettelisit syömään ja roinaamaan.

et kai sinä vaan luule että roinaamalla saat joka vuosi 100kg penkkiin lisää jeejee

tässä tämän näkee mitä pikkupoikia täälläkin liikkuu
tosimiehet pukkaa parimarkkaa penkiltä ja saa naisia toisinkuin nimettömät kynäniskat pörinöineen.

buhahaa!

ps. mitäs pikkupoika tähän virkkoo? tuliko taas kiukku? pörpör

oletko sairas päästäsi vai pelaako haima ?

28

118

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • roinaroope

kynistä vituttaa ku se hävis ämmälle kädenväänössä

• Mauno-Kyllikki

Paljonko maksaa Honkkarista ostettu minicrossi ja millaisia (minkä merkkisiä) ne olisivat ?

• bulk bulk :)

ei niitä puuhelmipojan rahoilla taida saada ostettua.
        ethän sinä sitä roinaakaan siksi kykene hankkimaan kun ei ole kuvetta
        mistä kaivaa niitä senttejä.

taidat olla aika kateellinen bulkmaneille.

• - Janne.

roinaroope taitaa olla tämä sama puuhelmipoika.

onko kivaa pelleillä apina? syö vähän banaania. Sama hemmo liikkuu bailupalstalla ja sitten täällä. Viiraako päässä yhtään?

• roinaroope

janne tuun iha millo vaa näyttä sulle mun haukkarin jos sä sitä nii haluut mut sä voit kyl vähä pelästyy ku se on isompi kun mun pää

• - Janne.

Asia selvä.

• - Janne.

Taitaa olla yhtä iso mitä puheetkin ja kaiken lisäksi pyysit mua että tuun sanomaan jos sulle on jotain asiaa niin mä lupaan tulla heti ku sut näen.

sittenhän se katsotaan mihin hujahaja apina kykenee vai onko erityiskoulusta jotain apuakin että saisit 200kg penkkarin tyrmättyä.

• - Janne.

Sulla sekopäällä on muuten ihmeellinen taipumus pelleillä ympäri nettiä.
      Siinä ohella sitten haastat riitaa puskista. Miehekästä toimintaa?

Taidan tietää kuka olet ja se on sun ongelmas tulevaisuudessa.

Sama pelle kirjottelee täällä nimimerkeillä rainojarno ja sama tyyppi on tää joka ulisee mulle PRÖÖT viesteillään.

Onko sulla jotain asiaakin ihan oikeasti vai miten meinasit?

• roinaroope

Minun käsittääkseni sinä aloit haastamaan riitaa minun kanssa, kun sanoit minua puuhelmipojaksi ja olen esiintynyt vain yhdellä nimimerkillä

• Janne.

Voi olla tai sitten ei. Sen takia näissä keskusteluissa ei ole mitään järkeä.
      Joidenkin mielestä ihmisillä tulee olla vapaa mielipide, mutta että ikärajoitta nettiin ilman mitään kurssia, maksua jne on p*rseestä ja osoittaa sen että maailma on vielä lapsen kengissä.

• -Janne.

Otetaanpa esim. mtv3 chat joka näkyy telkkarissa. ei sinnekään voi mennä v*ttuilemaan miten huvittaa koska siellä toimii oikeasti sensurointi.

Hyvin monia ottaa asiat päähän mutta tulisi olla laitonta sanoa niitä nimettömänä eli jättää vastuu arvailun nojaan. Asiat tulee sanoa selvästi.

Ennen internettiä tällainen huutelupalsta nimettömille oli alikulkutunnelien seinät ja jotkut aikakausilehdet ja ymmärrettävästi sinne harvemmin p*skaa kenestäkään kirjoitettiin koska se on vähän eri asia kuin tämä tässä.

Olenko minä liian älykäs vai ovatko jotkut muut tyhmempiä?

• pör pör pör
        -Janne. kirjoitti:

Otetaanpa esim. mtv3 chat joka näkyy telkkarissa. ei sinnekään voi mennä v*ttuilemaan miten huvittaa koska siellä toimii oikeasti sensurointi.

Hyvin monia ottaa asiat päähän mutta tulisi olla laitonta sanoa niitä nimettömänä eli jättää vastuu arvailun nojaan. Asiat tulee sanoa selvästi.

Ennen internettiä tällainen huutelupalsta nimettömille oli alikulkutunnelien seinät ja jotkut aikakausilehdet ja ymmärrettävästi sinne harvemmin p*skaa kenestäkään kirjoitettiin koska se on vähän eri asia kuin tämä tässä.

Olenko minä liian älykäs vai ovatko jotkut muut tyhmempiä?

älä vittu mussuta paskaa! sä olet itsekin kirjoitellut mielipiteitä nimettömänä.

ennen internettiä ja ennen sitä ja ennen tätä. ennen saatana kiipeiltiin puussa. pitäskö meidän sinun logiikkasi mukaan siis kiivetä takaisin puuhun ja syödä banaania. katsos, asiat kehittyy. ennen ei myöskään näkynyt televisiosta kuin kaksi kanavaa, pitäisikö siis myös kaikki muut kanavat lakkauttaa. ennen internettiä myös laskut piti käydä maksamassa pankissa. samoin piti kirjoittaa kirje. jos sulle ei nykymeno kelpaa, niin heitä se tietokoneesi ja kännykkäsi menemään ja osta hevosvankkurit ja muuta maalle viljelemään peltoa.

joo, sinä et todellakaan ole liian älykäs. sinä olet liian tyhmä nykyäaikaan.

sua vituttaa vaan, ku sä et hallitsekaan ympäristöäsi koollasi ja voimillasi. sä luulet, että sua pitäs kunnioittaa ja kumarrella ku olet niin iso ja vahva. ja sitten tuleekin joku, joka hallitsee sua pelkällä näppämistöllä. huomaatko, että täällä netissä olet täysi vitun juusto, vittu ameba! sun voimas ei kiinnosta ketään, olet vain täysi nolla, jolle vittuillaan päin naamaa! eikö sun uhoomises tehoakaan enää? oho, miten näin kävi, ensin roinasit ja bulkkasti kuin sika, että sulle ei vittuiltaisi ja sitten sulle vittuillaankin.

hei

PRÖÖT!

hahahahahaha

vai vittu liian älykäs. hahahahahaaa

• riuku käsi

janne jolkinen missäs niitä sun kuvia olikaan nähtävillä??

• -Janne.

Pörpör.... Olet sekaisin etkä pysty pyörittelemään minua koska et uskalla.
      Se mitä täällä netissä lauot on munatonta pikkupojan uhoa ihan itseltäsi.
      Siihenhän pystyy pikkulapsikin, joten puhut itsesi pussiin.

You know that.

• -Janne.

"joo, sinä et todellakaan ole liian älykäs. sinä olet liian tyhmä nykyäaikaan."

No kertookos toi sun viestittelysi sitten älykkyydestä?

• pör pör pör

*No kertookos toi sun viestittelysi sitten älykkyydestä?*

kyllä se kertoo. se kertoo kyvykkyydestä sopeutua erilaisiin toimintaympäristöihin.

pör pör pör pör pör pör pör pör pör pör pör pör pör pör pör pör pör pör pör pör pör pör pör pör pör pör pör pör pör pör pör pör pör pör pör pör pör pör pör pör pör pör pör pör pör pör pör pör pör pör pör pör pör pör pör pör pör pör pör pör pör pör pör pör pör pör pör pör pör pör pör pör pör pör pör pör pör pör pör pör pör pör pör pör

pälä pälä pälä pälä pälä pälä pälä pälä pälä pälä pälä pälä pälä pälä pälä pälä pälä pälä pälä pälä pälä pälä pälä pälä pälä pälä pälä pälä pälä pälä pälä pälä pälä pälä pälä pälä pälä pälä pälä pälä pälä pälä pälä pälä pälä pälä pälä pälä pälä pälä pälä pälä pälä pälä pälä pälä pälä pälä pälä pälä pälä pälä pälä pälä

PRÖÖT!

tähän älykkyyteen kun lisätään sekopäisyys (kyllä, olet oikessa, olen sekopää, kuten olet jo todennutkin). olemme tekemisissä todella vaarallisen yhdistelmän kanssa kun pääsen toimimaan omassa toimintaympäristössäni.

katos. mehän tappelemme jo. tosin minun puoleltani tämä on vasta lämmittelyä.

kadullahan se menee niin, että joku aukoo turpaansa ja uhoaa ja sä katsot sitä aikasi ja lätkit turpaan. iso ja vahva kun olet.

mutta, täällä netissä asiat ei menekään niin. katsos, täällä se menee niin, että täällä joku, tässä tapauksessa sinä, aukoo turpaansa aikansa ja uhoaa. sitten jollakin menee hermo ja alkaa lätkimään sua ns. ´turpaan´ täällä netissä. katos, me kyllä tappelemme, mutta toimintaympäristö on sinulle tuntematon. ja se tekee sinusta voimattoman täällä.

sinä voit olla kadulla kova kingi, mutta täällä se olen minä.

mutta koska olen kaikesta seköpäisyydestäni huolimatta mukava mies, olen ollut tähän mennessä aika rauhallinen. jep, vaikka sinä oletkin haukkunut tähän mennessä minut jo ruipeloksi, raukaksi, insestin uhriksi, homppeliksi... olen kestänyt aika paljon. mutta täytyy myöntää, että alan saada sairasta tyydytystä kun huomaan henkisen polviesi alkavan notkumaan edessäni.

PRÖÖT!

ai niin, siirrynkin jatkamaan tuonne fitnesstyttö -ketjuun ;-)

• totuus1

naisten saamisellahan ei tunnetusti ole mitään yhteyttä roinaan eikä penkkitulokseen

• Janne78.

pää ja leuka pystyssä jaska78 kävelee edelleen täällä uhmaten. luinen pää kestää ja v*ttumainen luonne. periksi ei anneta ja mitään ei myönnetä.

turhaan te minulle täällä v*ttuilette apinat, ette mahda minulle yhtään mitään.

Ja pysyn aina 33 vuotiaana vaikka täytänkin helmikuussa 34v. En siis vanhene ollenkaan.

K*si pysyy päässä ja teinit on p*rseestä jne

vanha sanontani kuuluu aina: POKKAA LÖYTYY!

• -Janne78.

-Kevyet miehet on kukkakeppejä nostivat mitä nostivat.
        -Isot miehet on vahvoja ja heitä arvostetaan.
        -15-24 vuotias on pikkupoika ja pikkutyttö.
        - mies jolla ei ole finnejä on siloposki
        - iästään itkevät pellet ovat nöyriä ja hintahtavia luovuttajia
        - internetti on p*rseestä samoin teinit

tässä ajatuksiani hyvät lukijat.

• -Janne78.
        -Janne78. kirjoitti:

-Kevyet miehet on kukkakeppejä nostivat mitä nostivat.
        -Isot miehet on vahvoja ja heitä arvostetaan.
        -15-24 vuotias on pikkupoika ja pikkutyttö.
        - mies jolla ei ole finnejä on siloposki
        - iästään itkevät pellet ovat nöyriä ja hintahtavia luovuttajia
        - internetti on p*rseestä samoin teinit

tässä ajatuksiani hyvät lukijat.

Jos ei riitä voimat lyömään, on tapettava.

• - jaska -

Minusta on lisäksi hauskaa v*ttuilla tälle yhdelle kukkakepille koska se on luuseri.
      Hah hah haa.

Etpäs uskallakaan tavata minua.

Uskallatko sen täällä myöntää? Noh? Haluamme nähdä oletko mies vai mikki-hiiri?

• - jaska78 -

"naisten saamisellahan ei tunnetusti ole mitään yhteyttä roinaan eikä penkkitulokseen "

Onpas. Pitää olla iso karpaasi jolla on vähän mahaa koska mitä isompi olet sitä varakkaampi ja isous edustaa vahvuutta ja voimaa. Naiset pitävät voimasta.
      Hintit pitävät tiukoista miehistä.

ja 200kg penkkitulos isolla bulkkimiehellä on naisten mieleen. tämän olen todennut kaikilla saleilla joilla olen vieraillut.

• totuus1

Väitänpä että jos se massa koostuu pääosin ihrasta, niin eipä se sitten mitään lisäarvoa naisten silmissä tuo. Voima ja lihasmassa toki edustavat miehekkyyttä jo ihan evolutiivisista näkökulmista tarkasteltuna, mutta... Tuskin sitä roinaa ihan vaan sen takia kannattaa käyttää siltä lähtökohdalta että saisi naaraat kiinnostumaan paremmin. Ihan sama siinä mielessä nostaako penkistä 100 vai 200 kg. Varmasti löytyy poikkeuksiakin mutta oletus olikin että puhutaan naisten valtaosan mieltymyksistä...?

• - Janne.
        totuus1 kirjoitti:

Väitänpä että jos se massa koostuu pääosin ihrasta, niin eipä se sitten mitään lisäarvoa naisten silmissä tuo. Voima ja lihasmassa toki edustavat miehekkyyttä jo ihan evolutiivisista näkökulmista tarkasteltuna, mutta... Tuskin sitä roinaa ihan vaan sen takia kannattaa käyttää siltä lähtökohdalta että saisi naaraat kiinnostumaan paremmin. Ihan sama siinä mielessä nostaako penkistä 100 vai 200 kg. Varmasti löytyy poikkeuksiakin mutta oletus olikin että puhutaan naisten valtaosan mieltymyksistä...?

No vaikka se nyt koostuisikin PELKÄSTÄ ihrasta kuten oletat niin eipä sillä ole MITÄÄN merkitystä naisten kanssa olemisessa. Mies saa olla iso, naista katsotaan eri lailla jos nainen on lihava. on aika neitimäistä ja hinttarimaista ottaa tuollainen keho asenne jos on itse mies.. sillä ei miehen kuulu välittää mitä syö eikä laskea jotain kaloreita.. entisajan suuret kuninkaat söivät ja panivat akat paksuksi. nykyajan homppelit vaan tarkkailee painoaan ja v*ttuilee muille.

okei, jos minä olen sun mielestäs ihrasta tehty niin sitten on kaikki muutkin voimailijat jotka kisoissa näyttää siltä kuin olisi hk:n sinisillä täytetty pää ja kaikki. Mistähän pirusta se voima niillä sitten kumpuaa kun ei sitä voimaa taho olla ilman lihaksia.

Sinä olet vain niin v*tun tyhmä idiootti että sun logiikan mukaan kaikkien tulisi haluta olla hinttarin näköinen lavalle pelleilevä hoikka muskelimies ja kun huomaat että kaikki ei halua, niin sua rupeaa v*tuttamaan ja sitten tulee nää naisjutut heti esille blaa blaa..

Mikään v*tun evoluutio ja sun lihakses voimineen ei edusta mitään muuta kun sun omaa mielikuvitustas ja vankkumatonta asennettas omaan itsees.

ei mua kiinnosta naisten mieltymykset mä ymmärrän vain rakkauden ja seksin, ei mun tarvi viihdyttää ketään eikä esittää tekopyhää idioottia.

aika kapea maailmankatsomus sinulla.

onpa se h*lvetin miehekästä kun joku kynäniska on saanut itsensä lavakuntoon ja viuhtoo jotain v*tun leuanvetoja salilla ja 2 pikkup*llua häärää ympärillä.
        Samalla kun 2x isompi ja pulskempi äijä tekee vieressä penkkiä 185 kilolla.

• totuus1
        - Janne. kirjoitti:

No vaikka se nyt koostuisikin PELKÄSTÄ ihrasta kuten oletat niin eipä sillä ole MITÄÄN merkitystä naisten kanssa olemisessa. Mies saa olla iso, naista katsotaan eri lailla jos nainen on lihava. on aika neitimäistä ja hinttarimaista ottaa tuollainen keho asenne jos on itse mies.. sillä ei miehen kuulu välittää mitä syö eikä laskea jotain kaloreita.. entisajan suuret kuninkaat söivät ja panivat akat paksuksi. nykyajan homppelit vaan tarkkailee painoaan ja v*ttuilee muille.

okei, jos minä olen sun mielestäs ihrasta tehty niin sitten on kaikki muutkin voimailijat jotka kisoissa näyttää siltä kuin olisi hk:n sinisillä täytetty pää ja kaikki. Mistähän pirusta se voima niillä sitten kumpuaa kun ei sitä voimaa taho olla ilman lihaksia.

Sinä olet vain niin v*tun tyhmä idiootti että sun logiikan mukaan kaikkien tulisi haluta olla hinttarin näköinen lavalle pelleilevä hoikka muskelimies ja kun huomaat että kaikki ei halua, niin sua rupeaa v*tuttamaan ja sitten tulee nää naisjutut heti esille blaa blaa..

Mikään v*tun evoluutio ja sun lihakses voimineen ei edusta mitään muuta kun sun omaa mielikuvitustas ja vankkumatonta asennettas omaan itsees.

ei mua kiinnosta naisten mieltymykset mä ymmärrän vain rakkauden ja seksin, ei mun tarvi viihdyttää ketään eikä esittää tekopyhää idioottia.

aika kapea maailmankatsomus sinulla.

onpa se h*lvetin miehekästä kun joku kynäniska on saanut itsensä lavakuntoon ja viuhtoo jotain v*tun leuanvetoja salilla ja 2 pikkup*llua häärää ympärillä.
        Samalla kun 2x isompi ja pulskempi äijä tekee vieressä penkkiä 185 kilolla.

Minulle on ihan yhdentekevää, haluaako joku muu olla risukeppi tai sikaniska. Tavoitteensa kullakin eikä mielestäni kumpaankaan stereotypiaan kuuluminen nosta tai laske ihmisarvoa. Ja minähän otin kantaa siihen teesiin kun tuolla ylempänä väitettiin miten 200 kg penkkaava roinari on muka jotenkin keskivertojannua miehekkäämpi tai omaa suurempaa seksuaalista viehätysvoimaa...

• - jaska -
        totuus1 kirjoitti:

Minulle on ihan yhdentekevää, haluaako joku muu olla risukeppi tai sikaniska. Tavoitteensa kullakin eikä mielestäni kumpaankaan stereotypiaan kuuluminen nosta tai laske ihmisarvoa. Ja minähän otin kantaa siihen teesiin kun tuolla ylempänä väitettiin miten 200 kg penkkaava roinari on muka jotenkin keskivertojannua miehekkäämpi tai omaa suurempaa seksuaalista viehätysvoimaa...

No niin siinä tuli hyvä vastaus.

• kebaaab

elän jo 10 vuotta taakseppäin turkkilaisen miehen kanssa, meillä on kaksi lasta yhdessä. olis kiva saada kontaktia toisiin nuoriin äiteihin kenellä on ulkomaalainen mies.

• kebaaab

Onpa kekseliästä pakko myöntää kukakohan sherlokki siel oikein on osaan kyll melkein arvatakkin : D

PS.. Ainut asia mitä ihmettelen et miten oot saanu tuon tarkastus laskun tossa alhaalla oikein HuH HuH!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      93
      2245
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      156
      1838
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      176
      1393
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      234
      845
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      62
      769
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      11
      766
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      764
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      212
      633
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      50
      628
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      591
    Aihe