Jotain ilmeisesti kun töitä ei vaan irtoa. Kaikkea mahdollista tulee haettua.
LyhyestI: kokemusta on niin tehdashommista, elektroniikasta kuin kaupastakin, maataloudesta, metsätaloudesta, melkeinpä mistä tahansa aiheesta tai työstä jotain ymmärrän ja osaan. Kirjoitan ja puhun virheetöntä suomea (alkaa olee harvinaista...) puhun täysin sujuvasti englantia ja lisäksi espanjaa, saksaa, toki ruotsia ja vähän venäjää. Muutenkin pääkoppa kyllä pelaa ja leikkaa ja oppimisesta ei ainakaan jää kiinni.
Tietokoneita ja tekniikkaa oon räpeltänyt koko ikäni, officet, photoshopit sun muut hanskassa ja onpa vielä jonkin verran kokemsta ohjelmoinnista, CAD-järjestelmistä, 3d-mallinnusta joskus harrastellut yms. Kassajärjestelmiä olen käyttänyt ja päivitellytkin.
Autoa toki osaan ajaa ja muitakin vehkeitä puimurista polkuautoon. Kaikilla entisillä työpaikoilla oon ollut ns. jokapaikanhöylä eli kyllä nyt perkele pitäisi hommien sujua.
Kaikista työpaikoista erinomaiset työtodistukset, haastattelut menee hyvin ja oon kovin aktiivinen ja kyselen paljon yrityksestä, sen toiminnasta, työtehtävästä jne.
Tiedä oikein mistä lähteä liikkeelle :(
Mitä multa puuttuu?
2
169
Vastaukset
- mjiooo
Omaat kyllä erinomaisen kokemuksen joten siitä ei pitäisi olla kiinni. Minkä alan tutkinto sinulla on?. Useat työnantajat kun hyvän kokemuksen myötä senkin vaativat nykyään. Itselläni oli hieman samanlainen ongelma kun olin tässä vuoden työtön.
Tein liki 20 vuotta insinöörin hommia vaikka en papereita ikinä saannut ja ainoastaan merkonomin tutkinnon saanneenna oli kansainvälisiä tehtäviä johtajatasolla jossa normaalisti ekonomit. Jäin kuten monet kolleegani työttömäksi ja CV oli huippua mutta tutkinnot puuttui. No viime vuonna eräs tekniikan alan firma häki päällikköä ja ensin epäröiden palkkasi minut. No näin kohta vuoden jälkeen eivät nähtävästi katuneet valintaansa. Mutta läheltä liippasi kohdallani työllistyä. - töitä saa,jos haluaa
Näin kai se nykyisin on. Tutkinto- ja työtodistuksia, suosituksia vaaditaan.
Silti uskon inhimillisyyteen (tai henkilökemiaan, pärstäkertoimeen); mikäli osaat esiintyä vakuuttavasti ja mainostaa itseäsi,saamistasi, saat paikan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama133453Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve603293Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä462992Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi942848On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole622688Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732648Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä972620Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1132327Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl572077Joskus tulee niin
Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk661971