Olen tässä lomalla pohdiskellut, että mikä ihme saa tämän yhden anonyymistin kärkkymään viestejäni koko ajan. Olen tullut siihen pisteeseen, että anonyymistia ärsyttävät yksinkertaisesti dropittajat jotka eivät piittaa miten syövät ja vielä kehuskelevat sillä yleisesti haukkuen muita kukkakepeiksi. Tämähän nyt on itsestään selvä asia. Lisäksi kun soppaan laitetaan mukaan vielä julkisesti se, että joku tekee sen rohkeasti nimellään aina välillä, niin anonyymisti kokee saaneensa tilaisuuden hyökätä näin edes yhden inhoamansa steroidi-bulkkaajan, välinpitämättömän ahmijan ja leuhkijan kimppuun.
Eli anonyymisti joka kirjoittelee "prööt" viestejä tekee touhuaan siksi, koska se on suuttunut, ärsyyntynyt ja kokee aggressiivista kostonhalua mutta ei pysty sitä siltikään tekemään livenä koska tietenkin ehkä ajattelee sen olevan sen rajana mikä olisi älytöntä ja liian sopimatonta.
On normaalimpaa hoitaa hänen mielestään riita netissä piilossa jotta välttyy haavoilta. Siksi tarkoitus on aiheuttaa henkisiä haavoja.
No kun tällaiseen tulokseen olen tullut, niin heti huomaamme, että anonyymisti on ehkä jo pitkään inhonnut kaltaisiani ihmisiä ja viimeinen piste tuli sitten minun kohdallani. Niinpä voimme todeta että anonyymistilla ei ole itsetunto kunnossa eli hän on jokseenkin henkisesti sairas ihminen jota kuvastaa varsinkin toistavat prööt viestit ja kummalliset, lapsekkaat "Pur pur" sanat.
Niitähän ei tervejärkiset tietenkään ymmärrä.
Itsehän olen vain oman alani aiemmin löytänyt sen takia että halusin kasvaa isommaksi ja vahvemmaksi, ei kukaan voi tietää kuinka pitkälle sen tekee.
Tein oman osani ja sitten päätin että en halua kuolla nuorena kun perhettäkin suunnittelemassa, joten aloin tuntea homman typeräksi. Kiinnostuin sitten painonnostosta eli tavallaan puhtaalta pöydältä aloitin uuden harrastuksen puhtaana josta nyt nautin.
Monesti anonyymisti on ollut sitä mieltä että kaikki dropittajat ovat heikolla itsetunnolla varustettuja miehiä mutta se on vain tekosyy sille että anonyymisti ei itse halua myrkyttää itseään ja kun anonyymisti huomaa että nämä tyypit saavat suuremmat voimat mitä hän sekä suuremman koon ja vielä sen päälle ahmivat ruokaa tehden kaiken päinvastoin niin anonyymistille syntyy illuusio että hän on luuseri ja häviäjän asemassa sen vuoksi että toiset saa kaiken helpommin ja vievät häneltä sen statuksen minkä hän kuvitteli olevan ainoa kaiken mahti jolla sitten saisi naisia ja arvostusta jne.
mutta ei sitten saanutkaan ainakaan tarpeeksi :(
Joskus tavallisuus että on vain hoikka ja tiukka, sopivasti lihaksikas tai vaikka paljonkin ei tuokaan sitä onnea. Se on vain myönnettävä.
Sen takia roinaa käytetään kun siitä haluaa niin moni niin monta eri asiaa.
Ja pelko on sitten se miksi joku ei roinaa, edes yritäkään roinata.
Samoin pelko ja kateus tulee esille näissä riidoissa netissä kuten totesin.
Mutta en nyt kuitenkaan halua enää tätä jatkaa, joten jätän anonyymistin rauhaan. Tarkoitukseni ei ollut aiheuttaa sinulle kateutta, vihaa, eikä pelkoa.
Halusin vain kiusata sinua,, toisaalta myönnän ärsyyntyneeni itsekin koska haastoin sinua tappeluun mutta tänään saunoessani minua hieman itketti koska aloin tunteakin sääliä sinua kohtaan.
Pyydän anteeksi.
Selvä asiahan tämä on
5
86
Vastaukset
- Mauno-Kyllikki
Luuk. 10:18: "... Minä näin saatanan lankeavan taivaasta niinkuin salaman."
Itse uskon Maitreyan (tai jonkun hänen joukkoihinsa kuuluvan eli ns. Valkeaan Veljeskuntaan eli Ylösnousseisiin Mestareihin kuuluvan new age-hahmon) olevan valheellinen hengellinen johtaja eli väärä profeetta. Obama saattaisi (muslimina ja karismaattisena esiintyjänä) olla antikristus eli poliittinen maailmanjohtaja.
Jos joku ei vielä tiedä, keitä ovat Ylösnousseet Mestarit, niin tässä opetusta heistä. Myös vale-Jeesus Kristus luetaan heihin.
http://www.celestial7.com/amasters.html
Web of Trust
Luotettavuus
Asioinnin turvallisuus
Tietosuoja
Lapsiturvallisuus
Asenna ilmainen WOT-lisäosa selaimeesi
Obaman antikristuksen osaa on täällä pohdittu ennenkin. Seuraava videonpätkä pohtii tätä mahdollisuutta raamatulliselta kannalta, Luukkaan 10. luvussa olevan jakeen avulla, joka näyttäisi sisältävän Barack Obaman nimen.
http://www.youtube.com/watch?v=bcbloBA2Lek - prööt
heh....
- mitä teen
Mieheni oli ihanan romanttinen ja huomaavainen minua kohtaan kun seurustelimme, mutta nyt olemme aviossa, kaikki on muuttunut!
Hän ei ole huomaavinaan minua muuten kuin että kotona pitää olla siivottu ja ruoka laitettu hänelle ja sitten pitää tiskit olla tiskattu.
Ja minun pitää tehdä ne kaikki, itse hän ei laita tikkua ristiin.
Olemme olleet naimisissa 11.11.11 alkaen ja koko ajan kaikki on mennyt huonompaan suuntaan.
Nyt on mieheni alkanut piereskelemään!
Hän päästelee haisevia paukkuja kaiket illat ja välillä tuhnuttaa äänettömiä mutta sitäkin pahanhajuisempia pieruja. Ja kun huomautan hänelle siitä, hän vain naureskelee ja pieree lisää.
Kaiken huippu oli, kun äitini oli käymässä luonamme uudenvuodenpäivänä. Mieheni joi itsensä humalaan ja piereskeli koko ajan, niin että äitini suuttui, lähti pois ja sanoi, ettei enää koskaan tule meille.
Tämä on sietämätöntä, mitä voisin tehdä? - miten on?
Isäni on aina ylittänyt kaikki sopivaisuuden rajat. Jutut ovat kaksimielisiä, kiroilee paljon, flirttailee jokaisen mahdollisen naisen kanssa, esittää kaikista naisista ulkonäköarvion ääneen jne. Lisäksi tunkee iholle ja on muun muassa ollut työpaikallaan epäiltynä seksuaalisesta ahdistelusta. Tämän kaiken lisäksi hänellä on ollut todella paljon naisystäviä ja lyhyitä suhteita. Minuakin hän on kohdellut aina kuin vierasta naista ja muistan, kuinka hän aikoinaan kutsui minua tyttöystäväkseen, vaikka olin korkeintaan 10-vuotias.
Hän on kiinnostunut myös muista nuorista tytöistä enkä esimerkiksi koskaan kouluaikoina vienyt mielelläni ketään ystävääni kotiin, koska isäni alkoi heti esittää yhteissaunomista. Luulen, että hän myös sanoi ja ehkä tekikin sopimattomia, koska jotkut eivät halunneet kertavierailun jälkeen tulla toiste.
Oma lapsuuteni meni osittain pilalle isäni takia, sillä hän oli myös erittäin epävakaa. Naisjuttujen lisäksi sai aina pelätä raivostumisia. Äitiäni kohtaan hän oli väkivaltainen. Sittemmin he ovatkin eronneet.
Välimme ovat olleet viileät, mutta nyt olen raskaana ja isäni on aivan innoissaan. Jotenkin vain en haluaisi, että mahdollinen tyttäreni edes tapaisi isääni. Hän on vielä suht nuori eikä hänen käyttäytymisensä ole muuttunut. Pelkään, että hän olisi myös lastani kohtaan tunkeileva. Hän pitää itseään lapsirakkaana eikä ylipäätään näe käyttäytymisessään mitään ongelmaa. Vieraat ihmiset yleensä ihastuvatkin hänen hurmaavuuteensa, kunnes jostain syystä välit sitten menevät rikki.
Mitä ajattelette? Antaisitteko tyttärenne/tyttärienne tavata tuollaista isoisää? - Mauno-Kyllikki
Olen 22-vuotias tyttö, eikä minulla ole mitään kokemusta miehistä, koska olen koko nuoruuteni ollut ylipainoinen. Olen viimeisen kahden vuoden aikana laihtunut melkein 30 kiloa ja olen nyt hoikka. Mutta minulla on raskausarpia lihomisesta ja ihoni ei ole yhtä kiinteä kuin kavereillani, jotka ovat aina olleet laihoja, varsinkin vatsanahka roikkuu aika paljon. Minulle on myös tehty rintojenpienennysleikkaus, joten minulla on näkyvät arvet rinnoissa. Miehet eivät olleet koskaan ennen kiinnostuneita, mutta nyt minua lähestytään koko ajan. En vain uskalla lähteä kenenkään kanssa ulos, koska olen netistä lukenut, mitä miehet ajattelee, jos naisella on virheitä vartalossa ja olen myös lukenut naisten tarinoita siitä, mitä heille on tehty ja sanottu, kun heidän vartalossaan on virheitä. Minua kiusattiin lihavuudesta koko kouluajan, enkä haluaisi, että minua taas loukataan. Olenko niin ruma, etten voi seurustella ollenkaan? Voisiko joku mies sietää tälläisiä virheitä? Kuuluuko niistä varoittaa etukäteen?
Vastaa lainauksen kanssa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462