Itselläni 6.2 ja 7.3 välillä .Lääkitys metforem 750mg 1 3.
Mitkä ovat teidän 2 tyypin aamusokeriarvot
11
715
Vastaukset
- Näin täällä
Minulla 4,5-5,5 satunnaisesti kuuden pintaan jos illalla on tankannut liikaa hiilihydraatteja. Minulla oli Metforemin 2500 mg vuorokausiannoksella noissa lukemissa. Nyt Lantus lisänä 40 yksikköä vuorokaudessa niin verensokerit saatu laskemaan.
- n46.
Viime kuukausina on vaihdellut välillä 4.6 - 5.3. Lääkitys Diformin retard 500 mg aamuisin.
- jki7
Aamusokeri 6-7 välillä. Ei auta metforem. Pitkäsokeri kuitenkin 5.9 , joten ei hätää.
- joopa joo
Minulla n. 5.8. Lääkityksenä 1 pilleri aamulla ja illalla, Metforem 500mg. Pitkäaikainen oli 4.9.
Paastoarvoon vaikuttaa mitä illalla syö. Erityisen rasvaista kun syö illalla, näkyy se ainakin minulla aamulla kohonneena arvona.
Muistakaa liikkua, se jeesaa näissä talkoissa. - ei hyvin mene
Lukemat vaihtelee 10,0 - 15,0 välillä... on pitkävaikutteinen isuliini ja lyhytvaikutteinen insuliini, metforem.
- 55v
Minulla hoitona 2 tyypin diabeteksessä 1 tabl. Diformin Retard 750g illalla, ennen otin aamulla mutta tehokkaammaksi lääkärin kanssa huomasimme illalla ottamisen. Aamulla sokeriarvot noin 5.1-5.5
Muina lääkityksinä myös kolesteroolilääkitys illalla. Sekä verenpaine ja kilpirauhaslääke aamuisin- Pohjoisvilliapina
Aamunkoittoilmiön takia aamuarvolle on annettu liikaa merkitystä. Lisäksi stressihormonit nostavat sokeriarvoja. Huonosti nukutun yön jälkeen arvot ovat surkeat. Korkea sokeriarvo valmistaa taisteluun tai aamun metsästysjahtiin. Emme pääse täällä pohjoisessa eroon geeneistämme.
- Lellu 120 kg
Yleensä juuri ja juuri alle 10 mutta vaihdevuodet päällä ja nukun noin 2-3 tunnin pätkiä, joten tänäänkin sokerit aamulla 9,7... pitkää insuliinia menee illalla 70 ja lyhyttä 3x 20. Ois varmaan syytä lisätä insuliinin määrää?
- vaihtoehtoja...
"ois varmaan syytä lisätä insuliinin määrää?"
Niin varmaan, tai sitten tiputtaa tuota painoa...
- dee2
13 ja 17,5 välillä. Pillereinä metforem, amaryl ja xelevia. Päivän mittaan ne hiukan laskee..
- ......
Huh! Tuossa ollaan jo siinä vaiheessa että lääkitystä on tärkeää korjata jos vielä pitkäsokeri on korkealla.
Minulla kokeiltiin välillä pelkästään Metforemia ja Januviaa, mutta aamusokerit nousi heti. Lantus otettiin takaisin ja tuolla pillerien ja insuliinin yhdistelmällä on saatu pidettyä aamusokerit viidessä plusmiinut puolikas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462