skappari suosii suomalaista!

skappari 85

moikka. tennikset on mennyt hyvin. saa mennä. ja pitääkin mennä.

Bubka S. (Ukr) - Heliovaara H. (Fin)

heliovaara pieni suosikki. ehkä jopa iso? kyllä mä sanoisin että se on iso suosikki.

mä tunnen tenniksen.

betsafen tarjoama 2.95 heliovaaran voitosta maistuu. se maistuu suklaalle. suomalainen voittaa aina.

kysyttäviä heliovaaran mahtipommivoitosta? vastaan mielelläni

26

220

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lapulle!"

      lapulle

    • lapulle!

      bwiniltä kolmosen kerroin, lapulle

    • suurkiitos

      kelpaa lapulle

    • 123121

      lapulle!

    • good feeling

      heliövaara ainakin blogissaan uskoo voittoonsa ja miksi ei uskoisi! kyllähän tuota täytyy vähän pelata

    • far2kind

      thank you thank you far too kind! lapulle

    • skapparille (Y)

      räjähti lapulle. äijä omassa luokassa tennisscouttauksissa. thank you.

    • lapulle meni!

      onhan se nyt viimeistään tässä vaiheessa selvää että sillon kun skappari vihjaa tennistä niin vittu sitä painetaan lapulle ja isolla!

      lapulle!

    • heliövaaraaa

      harmi kun nadal kusi äijän "täydellisen tennis recordin" mutta ei toi 24 osumaa 25 vihjeestä todellakaa huonosti oo! (vai onko 23/24)

      tosi hyvin kuitenkin.

      laitoin kakkosta lapulle.

    • lööloo

      onko miten varma? kannattaako lyödä koko kassalla?

    • reippaan risto
    • kakkosta lapulla

      pirteästi aloittanut heliövaara. hyvä.

    • skappari 85

      kysymyksiä siitä kuinka heliövaara juuri mursi syötön? vastaan mielelläni

    • gsdgsdm,vb

      Upeesti osuttu!!!!! taas!

      • skappari 85

        kyssäreitä saa ja pitääkin esittää tästä scoutista. Pyrin vastaamaan jokaiseen kyssäriin.


      • skappari 85
        skappari 85 kirjoitti:

        kyssäreitä saa ja pitääkin esittää tästä scoutista. Pyrin vastaamaan jokaiseen kyssäriin.

        olen varannut hetken aikaa kyssäreille ja pyrin vastaamaan jokaiselle


      • skappari 85
        skappari 85 kirjoitti:

        kyssäreitä saa ja pitääkin esittää tästä scoutista. Pyrin vastaamaan jokaiseen kyssäriin.

        olen varannut hetken aikaa kyssäreille ja pyrin vastaamaan jokaiselle


    • hah..ihaa

      Keksin bubka-vitsin:

      Sergei Bubka ilmestyi kahvilanpuoleltan katsomoon ja huusi kentälle:'
      ''etkö sä tiedä kuka on sun isä?''

      Harri vastaa:
      ''et mun ainakaan seiväshypyn eka maailmanmestari -83''.

      Sergei:
      ''oon mä käyny hesassa senkin jälkeen''!

    • --s85--

      kaikki kysymykset ovat hyviä ja nyt saa kysyä.

    • autok. jalosen frend

      Onko näinkin yleistä tietoa liikkeellä-kuin jotta tennismatsit ovat sopupelejä,isompi kerrroin voittakoon?

      -ainakin nämä vähemmän tunnetut otteluparit kyläkisoissa.

    • skappari 85

      peli päättyi skapparin jättipottiosumaan mutta kyssäreitä saa silti esittää.

      • sualaaa

        asiallinwn.


      • sulavasula
        sualaaa kirjoitti:

        asiallinwn.

        asiallinen taukki!


    • rtdghrt

      Mitkä suosikkinikkejä joille kuvakkeessa runkkaat?

    • 12+1

      asiallinen

    • 2efeff

      osu ja uppos...taas!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      235
      2028
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      89
      1044
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      114
      1041
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      840
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      98
      794
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      706
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe