mulla on sellainen ongelma että ei tarvi olla kun pieni ajatus niin syke nousee 120-130. ja tuntuu että se on kokopäivän, en pysty ollenkaan rentoutumaan, olen koko ajan jännittynyt ja huomaan että en aina hengitä että jännitän niin paljon kehoa, iltaisin mulla on tosi paha ahdistus,en pysty rentoutumaan silloinkaan, ja ainoo missä on hyvä olo niin nukkuessa. mutta heti kun herään unilta niin pulssi hakkaa lujaa jos oon just heränny johonkin kolahdukseenki. tämä on rasitttavaa! auttaisko joku?mitä tämä on!
paniikkiako?
huolestunnut
2
85
Vastaukset
- fgjm
Hei. Paniikkihäiriöltä vaikuttaa.. Kannattaa mennä lääkärin juttusille, määrää tarvittaessa lääkkeet. :)
- 26
Voi olla paniikkihäiriö tai sitten kyseessä on jokin muu, onhan näitä ahdistuneisuushäiriöitä ja sen sellaisia olemassa. Eli eipä me maallikot voida tehdä diagnoosia. Kannattaa kyllä hakeutua lääkäriin ja sitä kautta myöskin psykologin tmv. juttusille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462