30 000 ihmistä kuolee päivässä nälkään ja te haluatte lopettaa maanviljelyn suomesta. sairasta.
Maatalouden mollaajat, HÄVETKÄÄ !
26
110
Vastaukset
- -
-
- --
-
- kävitkö kaikki
laskemassa
- Kaistapäällä
helvatan huoli meillä on maailman nälkää kokevista, sinne ruoka-apua viemällä saamme vain lisää suita ruokittavaksi, omavaraisuuden nimissä tukeakin maksetaan, jotta näin!!!!
- Kyse onkin
siitä että oma tuotanto lopetetaan ja ruoka otetaan nälkää näkevien suusta..
- Raakaaineen
Kyse onkin kirjoitti:
siitä että oma tuotanto lopetetaan ja ruoka otetaan nälkää näkevien suusta..
tuotanto lopetetaan, mitä sinä hopiset oman tuotannon lopettamisesta.Puhutko Suomessa nälkää näkevistä vai, tuetaisiinko meillä alkutuotantoa vai kuluttajaa, kumpi olisi oikeudenmukaisempi?
- Niin, maatalous
Raakaaineen kirjoitti:
tuotanto lopetetaan, mitä sinä hopiset oman tuotannon lopettamisesta.Puhutko Suomessa nälkää näkevistä vai, tuetaisiinko meillä alkutuotantoa vai kuluttajaa, kumpi olisi oikeudenmukaisempi?
tuella oli alunperin tarkoitus parantaa tuottajan tulotasoa mutta nyt sitä käytetään kuluttajan tukemiseen ja viljelijän kiristämiseen. On vaadittu kansallisen tuen lopettamista n. 1 miljardi ja maataloustulo 0,75 miljardia on kai päivän selvää että oma tuotanto loppuu kuin seinään ja ruokaa tuotaisiin mm nälkää näkevistä maista rahan voimalla..
- Että
Niin, maatalous kirjoitti:
tuella oli alunperin tarkoitus parantaa tuottajan tulotasoa mutta nyt sitä käytetään kuluttajan tukemiseen ja viljelijän kiristämiseen. On vaadittu kansallisen tuen lopettamista n. 1 miljardi ja maataloustulo 0,75 miljardia on kai päivän selvää että oma tuotanto loppuu kuin seinään ja ruokaa tuotaisiin mm nälkää näkevistä maista rahan voimalla..
tuet poistettaisiin kaikki, ei maatalous Suomesta lopu, tämän päivän peltohehtaarihinnalla maatalous täytyy kannattaa ilman kansallistakin tukea, kansallisen osuus vähävaraisen auttamiseen ja kaikkille riittää ruokaa, ja vieläkin vietäisiin ulos.
- Eikö lopu ???
Että kirjoitti:
tuet poistettaisiin kaikki, ei maatalous Suomesta lopu, tämän päivän peltohehtaarihinnalla maatalous täytyy kannattaa ilman kansallistakin tukea, kansallisen osuus vähävaraisen auttamiseen ja kaikkille riittää ruokaa, ja vieläkin vietäisiin ulos.
" kansallisen tuen lopettamista n. 1 miljardi ja maataloustulo 0,75 miljardia "
- Syy ja seuraus?
"30 000 ihmistä kuolee päivässä nälkään"
Osa noista ihmisistä kuolee nälkään siksi että maataloustukia (länsimaissa) maksetaan...- Osoitahan
mekasnismi miksi näin olisi ?, lapsellinen matra mitä hoetaan ilman mitään perusteita..
- Mantra?
Osoitahan kirjoitti:
mekasnismi miksi näin olisi ?, lapsellinen matra mitä hoetaan ilman mitään perusteita..
http://fi.wikipedia.org/wiki/Maataloustuki
"Kun kehittyneet maat avasivat maailmanmarkkinat omille tuotteilleen mutta säilyttivät niiden protektionistiset tuet, ne synnyttivät suuren epätoivoisten ihmisten joukon ja samalla tuottavat markkinat prostituutiolle ja laittomalle maahanmuutolle[7].
Reilun kaupan edistäjien mukaan EU:n tukijärjestelmä edistää suurtilallisten etua lähes kaikkien muiden kustannuksella. Miljoonien köyhien maanviljelijöiden toimeentulo kehitysmaissa vahingoittuu siksi, että EU-maat vievät ulkomaille ylen määrin sokeria, viljaa, maitotuotteita ja karjaa hinnalla, joka alittaa sen tuotannon kustannukset. Tuettuna näiden vientituotteiden hinta voi olla alempi kuin niiden, joita tuottavat kehitysmaiden köyhät maanviljeliljät.[2]"
"Centre for the New Europen raportti "EU Trade Barriers Kill" (2003) laski, että EU:n tullimuurit tappavat 6600 ihmistä päivässä. Suuri osa tästä johtuu maataloustuista ja -tulleista. Jos Afrikka voisi lisätä osuuttaan kaupasta edes prosentin, se ansaitsisi 49 miljardia puntaa enemmän vuodessa ja 128 miljoonaa ihmistä vapautuisi köyhyydestä. Viisi prosenttia toisi jo 248 - 350 miljardia puntaa.[9]
Köyhimpien maiden suhteellinen etu on lähinnä maataloudessa ja tekstiilintuotannossa[9]. Maataloustuotteiden tullit ovat keskimäärin 20 %, joissain tuotteissa jopa 250 %[9"
Mutta että näin:
"Centre for the New Europen raportti "EU Trade Barriers Kill" (2003) laski, että EU:n tullimuurit tappavat 6600 ihmistä päivässä. Suuri osa tästä johtuu maataloustuista ja -tulleista. "
Kannattaa lukea muutakin kuin Maastullia? - Siis kuolevat
Mantra? kirjoitti:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Maataloustuki
"Kun kehittyneet maat avasivat maailmanmarkkinat omille tuotteilleen mutta säilyttivät niiden protektionistiset tuet, ne synnyttivät suuren epätoivoisten ihmisten joukon ja samalla tuottavat markkinat prostituutiolle ja laittomalle maahanmuutolle[7].
Reilun kaupan edistäjien mukaan EU:n tukijärjestelmä edistää suurtilallisten etua lähes kaikkien muiden kustannuksella. Miljoonien köyhien maanviljelijöiden toimeentulo kehitysmaissa vahingoittuu siksi, että EU-maat vievät ulkomaille ylen määrin sokeria, viljaa, maitotuotteita ja karjaa hinnalla, joka alittaa sen tuotannon kustannukset. Tuettuna näiden vientituotteiden hinta voi olla alempi kuin niiden, joita tuottavat kehitysmaiden köyhät maanviljeliljät.[2]"
"Centre for the New Europen raportti "EU Trade Barriers Kill" (2003) laski, että EU:n tullimuurit tappavat 6600 ihmistä päivässä. Suuri osa tästä johtuu maataloustuista ja -tulleista. Jos Afrikka voisi lisätä osuuttaan kaupasta edes prosentin, se ansaitsisi 49 miljardia puntaa enemmän vuodessa ja 128 miljoonaa ihmistä vapautuisi köyhyydestä. Viisi prosenttia toisi jo 248 - 350 miljardia puntaa.[9]
Köyhimpien maiden suhteellinen etu on lähinnä maataloudessa ja tekstiilintuotannossa[9]. Maataloustuotteiden tullit ovat keskimäärin 20 %, joissain tuotteissa jopa 250 %[9"
Mutta että näin:
"Centre for the New Europen raportti "EU Trade Barriers Kill" (2003) laski, että EU:n tullimuurit tappavat 6600 ihmistä päivässä. Suuri osa tästä johtuu maataloustuista ja -tulleista. "
Kannattaa lukea muutakin kuin Maastullia?nälkään kun saavat lähes ilmaista ruokaa ? ja tilanne paraneen kun viljelijällekkin aletaan maksaa kunnon hintaa, kyllä teidän sekopäiden olisi hiukan mietittävä mitä typeryyksiä päästäätte suustanne..
- -
-
- ...
"Tuettuna näiden vientituotteiden hinta voi olla alempi kuin niiden, joita tuottavat kehitysmaiden köyhät maanviljeliljät".
Miten se voi olla alempi kun täällä on useaan kertaan kirjoiteltu että ei maataloustuet laske alkutuotannon hintoja.
Miten kehitysmaissa ei pystyttäisi viljelemään ilman tukia samaan hintaan kuin EU maissa tukien kanssa kun ei tuet laske hintoja, aika käsittämätöntä. - -
-
- -
-
- -
-
- -
-
- -
-
- -
-
- jghjghjghjg
jghjghjghj
- -
-
- akka vaan
joltain taas kirjaimet hukassa, tai sanat jäässä. pelkkää miinusta koko kirjoittaja
- Älä kuule,,,,,,,,,,,
akka vaan kirjoitti:
joltain taas kirjaimet hukassa, tai sanat jäässä. pelkkää miinusta koko kirjoittaja
Pakko palata vielä kansain välisen keskustelu voorumin puolelta tänne sanomaan miten asijat on kun täällä on liijan paljon vääristyneitä kepu kommentteja. Mielestäni syynä kaikkiin maan onkelmiin on keskusta puoluve joka vaan kuppaa kaikki rahat pois ja jakelee ne maa jusseille jotka vaan laiskottelee ja ostelee tuki rahoilla mersuja ja pemareita. Jos nekin rahat laitettaisiin esimerkiksi työttömyyven hoitoon olisi ongelma jo ratkaistu. Eipä ole pönteillä työttömyyttä ja raha tulee pinta-alan mukaan. Kepuli puoluve ei haluva poistaa työttömyyttä, sillä tavalla saataan maksimi tuvet ja hyvät olot maa jusseille. Minä kyllä tietän koska olen työttömäksi joutunut jo Ahon hallituksen aikana ja nyt Vanhanen jatkaa samaa kuppaus meininkiä. Syynä kaikkiin maan onkelmiinhan on keskusta puoluve joka kuppaa rahat pois ja jakelee ne maa jusseille jotka vaan laiskottelee ja ostelee tuki rahoilla mersuja ja pemareita. Pitää vielä sanoa, että kepuli puoluvetta äänestämällä tuunari tai virka mies sahaa omaa oksaansa. Kepu on kupannut niitä kymmenet vuotet ja sama meno vaan jatkuu. Niillä rahoilla joita kepuli jakaa maa jussien laiskan päivien viettoon poistettaisiin työttömyys, alennettaisiin vero taakkaa ja korotettaisiin palkkoja, ja maa talous tuotteet voitaan hyvin ostaa ulko mailta niillä rahoilla. Näkeehän sen tyhmäkin että tanskalainen joulu kinkku maksaa kolmasosan siitä minkä vero rahoilla tuvettu suomalaisen sian kinkku. Joulu kuusetkin ovat yli puolet halvempia. Sama kävisi kaiken ruuan kanssa. Vielä kerran pitää sanova että kepu on kupannut ihmisiä kymmenet vuotet ja sama meno vaan jatkuu. Niillä rahoilla joita kepuli jakaa touko housujen laiskan päivien viettoon poistettaisiin työttömyys, alennettaisiin vero taakkaa ja korotettaisiin palkkoja, ja maa talous tuotteet voitaan hyvin ostaa ulko mailta niillä rahoilla. Taskun pohjallekin jäisi jotain vaikka valtion velan lyhentämiseen. Se on kepuli puoluve joka on asiat järjestellyt siihen malliin, että maa jussit saa joka pennin minkä palkan saajalta vaan voi pois nyhtää. Vero prosentti hipoo taivaita kun touko housut porsastelee ja ajelee uusilla pemareilla ja mersuilla. Vilja tiloilla ajellaan pari rinkiä keväällä traktorilla jotta menee jyvät peltoon ja sitten naureskellaan koko kesä pellon reunalla ruutupaita päällä, ja taas syksyllä ajetaan pari kierrosta traktorilla jotta sato saataan talteen ja ei silläkään ole väliä kun tuvet tulee kuitenkin. Koko talvi voitaan sitten vetää lonkkaa ja pitää lomaa Thaimaan puketissa. Kerran joku sanoi nähneensä maan viljelijällä tojotan mutta se on kyllä ollut näkö harha. Raja se on nyhtämiselläkin, sanon minä vaan sen. Meikäläinen se ei paljon ostele, kun kepuli puoluve on vienyt työt ja kupannut veroina loputkin rahat jaellakseen ne maa jusseille. Ahon aikana jäin työttömäksi ja nyt Vanhanen jatkaa samaa kuppaus meininkiä. Kyllä se on väärin että työttömänkin pussista rahat otetaan ja annetaan ne tuki rahoina touko housuille pemarin ostoon, sitä minä en hyväksy. Kepuli puoluve pitäisi kieltää ja kaikki sen äänestäjät pitäisi lähettää sipiriaan niin asiat paranisi.
- %%%%%%%%
Älä kuule,,,,,,,,,,, kirjoitti:
Pakko palata vielä kansain välisen keskustelu voorumin puolelta tänne sanomaan miten asijat on kun täällä on liijan paljon vääristyneitä kepu kommentteja. Mielestäni syynä kaikkiin maan onkelmiin on keskusta puoluve joka vaan kuppaa kaikki rahat pois ja jakelee ne maa jusseille jotka vaan laiskottelee ja ostelee tuki rahoilla mersuja ja pemareita. Jos nekin rahat laitettaisiin esimerkiksi työttömyyven hoitoon olisi ongelma jo ratkaistu. Eipä ole pönteillä työttömyyttä ja raha tulee pinta-alan mukaan. Kepuli puoluve ei haluva poistaa työttömyyttä, sillä tavalla saataan maksimi tuvet ja hyvät olot maa jusseille. Minä kyllä tietän koska olen työttömäksi joutunut jo Ahon hallituksen aikana ja nyt Vanhanen jatkaa samaa kuppaus meininkiä. Syynä kaikkiin maan onkelmiinhan on keskusta puoluve joka kuppaa rahat pois ja jakelee ne maa jusseille jotka vaan laiskottelee ja ostelee tuki rahoilla mersuja ja pemareita. Pitää vielä sanoa, että kepuli puoluvetta äänestämällä tuunari tai virka mies sahaa omaa oksaansa. Kepu on kupannut niitä kymmenet vuotet ja sama meno vaan jatkuu. Niillä rahoilla joita kepuli jakaa maa jussien laiskan päivien viettoon poistettaisiin työttömyys, alennettaisiin vero taakkaa ja korotettaisiin palkkoja, ja maa talous tuotteet voitaan hyvin ostaa ulko mailta niillä rahoilla. Näkeehän sen tyhmäkin että tanskalainen joulu kinkku maksaa kolmasosan siitä minkä vero rahoilla tuvettu suomalaisen sian kinkku. Joulu kuusetkin ovat yli puolet halvempia. Sama kävisi kaiken ruuan kanssa. Vielä kerran pitää sanova että kepu on kupannut ihmisiä kymmenet vuotet ja sama meno vaan jatkuu. Niillä rahoilla joita kepuli jakaa touko housujen laiskan päivien viettoon poistettaisiin työttömyys, alennettaisiin vero taakkaa ja korotettaisiin palkkoja, ja maa talous tuotteet voitaan hyvin ostaa ulko mailta niillä rahoilla. Taskun pohjallekin jäisi jotain vaikka valtion velan lyhentämiseen. Se on kepuli puoluve joka on asiat järjestellyt siihen malliin, että maa jussit saa joka pennin minkä palkan saajalta vaan voi pois nyhtää. Vero prosentti hipoo taivaita kun touko housut porsastelee ja ajelee uusilla pemareilla ja mersuilla. Vilja tiloilla ajellaan pari rinkiä keväällä traktorilla jotta menee jyvät peltoon ja sitten naureskellaan koko kesä pellon reunalla ruutupaita päällä, ja taas syksyllä ajetaan pari kierrosta traktorilla jotta sato saataan talteen ja ei silläkään ole väliä kun tuvet tulee kuitenkin. Koko talvi voitaan sitten vetää lonkkaa ja pitää lomaa Thaimaan puketissa. Kerran joku sanoi nähneensä maan viljelijällä tojotan mutta se on kyllä ollut näkö harha. Raja se on nyhtämiselläkin, sanon minä vaan sen. Meikäläinen se ei paljon ostele, kun kepuli puoluve on vienyt työt ja kupannut veroina loputkin rahat jaellakseen ne maa jusseille. Ahon aikana jäin työttömäksi ja nyt Vanhanen jatkaa samaa kuppaus meininkiä. Kyllä se on väärin että työttömänkin pussista rahat otetaan ja annetaan ne tuki rahoina touko housuille pemarin ostoon, sitä minä en hyväksy. Kepuli puoluve pitäisi kieltää ja kaikki sen äänestäjät pitäisi lähettää sipiriaan niin asiat paranisi.
Voi hyvät hyssykät,yritä hyvä ihiminen päivittää tietosi tämän päivän tasolle.
Eletään vuotta 2012 ja hallituksessa ovat ihan muut puolueet kuin keskusta.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2512053- 841238
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171055- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 122779
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701