Minä ja Sinä

teffy

Olen juonut itseni pieneen humalaan. Näin puhuminen on paljon helpompaa. Tuntuu luontevammalta katsoa silmiin. Ajatukset eivät häiriköi mielessäni huutaen: Mieti nyt miltä näytät! Miksi naurat suu auki? Älä mumise! Se oli vitsi, idiootti, naura jo! Nyt myöhästyit! Tollo!
Pyyhkäisen hiukseni korvan taakse, ja hetken ajan minusta tuntuu, että näytän hyvältä. Miehet hymyilevät minulle ja minä hymyilen takaisin. Haukkaan palasen lasin reunaan kiinnitetystä sitruunasta. Silmistäni valuu vettä ja se saa minut naurahtamaan. Musiikki on häiritsevän kovalla.

"Miia! Miia Piia Poppanainen"
Tunnen huulesi kaulallani. En kiellä, se tuntuu hyvältä, mutta minua ahdistaa olla näin lähellä sinua. Olet kännissä, etkä tiedä mitä teet. Sydämeni hakkaa. Se kyllä tietää missä se on.

"Miia, sä oot niin helvetin kaunis. Sä oot niin kaunis että voisin naida sua tässä ja nyt"
Sinä naurat ja jatkat hönkimistä niskassani. Haiset pahalle. Tämä on käyty läpi niin monta kertaa. Enää en sorru sinuun. Päästät irti ja istut viereeni. Nojaudut vähän eteenpäin ja näytät totiselta.

"Seksi on niin paljon parempaa naisen kanssa. Miehille tärkeää on saada vain omat halunsa tyydytettyä, naiset on erilaisia. Kun Peteki on tullu, ni se käy maate, kääntää kylkeä ja saan hoitaa homman yksin loppuun. Naiset on niin erilaisia, Miia"
Nyökyttelen. Yritän kääntää pääni, mutta sinä otat leuastani kiinni, jotta varmasti katson sinua. Haluat nähdä jokaisen värähdyksen kasvoillani. Haluat nauttia siitä, miten vaikutat minuun. Haluat nauttia siitä, että uskallat tehdä sen, sillä selvänä me emme edes puhu toisillemme.

"Miehet on rumia kun ne lihoo. Naisille se sopii paremmin. Miehistä tulee juopon tai pedarin näkösiä, naisista vaan sopivan pehmeitä ja lempeitä"
Katsot vartaloani, sitten taas keskität katseesi silmiini. Katsot liian tarkasti. Katsot liian läheltä. Ja yhtäkkiä se tapahtuu taas. Tunnen lämpimät huulesi omillani. Vastaan suudelmaasi, vaikka mieleni yrittää estellä. Se kestää hetken. Sitten katsot minua lempeästi. Olen jälleen pehmennyt kauneudellesi.

"Pete ei osaa suudella"
Sanot sen niin suloisen viattomasti. Lasket katseen kynsiisi. Olet kaunis.

2

363

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1+7

Kuulostaa aika ikävältä tyypiltä :( Mitä se susta haluaa? Leikkiä vaan?

• hyhhyh

Aika väsynyt. Ajatuksen köyhyyttä ja naiviia paskaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      83
      2032
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1746
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1306
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      236
      746
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      9
      690
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      59
      647
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      210
      593
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      546
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      492
    Aihe