nytpä soitan pollisille, alaleuka vapisten näin tuumasi se mäntti joka ajoi perässäni tänään n klo 11 Raatalasta Saloonpäin,varmaan nautit kovasti uroteostasi kun näit poliisi auton tulevan vastaan ja punaisen valon syttyvän minulle, ikävä tuottaa pettymys mutta puhalsin nollat.
Miksi et muuten jäänyt seuraamaan mitä tapahtui tai selventämään näkemääsi, olit sanonut että auto luikerteli kaistalla,,,, siis ajoin omaa kaistaani, en vastaantulijan, käytin koko oman ajoratani, mikä sai sinut pälli työllistämään jo muutenkin vähillä määrärahoilla toimivan poliisipartion turhaan?
Kyllä sankaruutesi nyt saa varmaan mukavan kolhun, mokoma "liipasinhullu", itse siis soittelit kännykällä liikkuvasta autosta, tiesitkö että se on rangaistava teko? Näitä ilmoittelijoita on alkanut tulla enenevässä määrin kännyköiden lisääntyessä, se on niin helppo siittä pirautella ja nautiskella voimasta mikä on annettu käteen näissä pienissä laatikoissa.
Ja varmaan sinäkin mokoma reppana pääsit käyttämäään voimaa, ja sait liikkeelle oikein poliisipartion , toivottavasti sait siitä tuhat mikro-orgasmia ja päiväsi tuli hyväksi, jatka samaa linjaa, tästä lähin tarkkailenkin enemmän takaa tulevia, ..kännykässähän on myös mainio videokamera..
onko poliisilla varaa juosta perättömien ilmoitusten perässä..
12
408
Vastaukset
- bob r.i. koff
Hyvä että sut tarkistettiin jos ajotavan perusteella oli syytä epäillä. Juoppoja on liikaa liikenteessä - jos täytyy testata 99 selvää jotta saadaan 1 känninen pois tieltä niin näin on sitten tehtävä.
Aja taksilla jos itsetunto ei kestä sitä että pysäytetään.- Sama neuvo!
Rattijuoppous on paheneva uhka ja ongelma. Niin myös niiden itseään keskimääräistä parempana pitävien autoilijoiden lisääntyvä määrä, joiden ajoneuvon hallintataito ja liikenneasenne on heikkoa, ellei ihan avutonta
Normaaliasiallinen autoilija ei hätkähdä tai pahoita mieltään, jos poliisi tarkistaa ajokunnon, aiheesta tai aiheetta. Normaali on vain tyytyväinen, että poliisi on valpas ja turvaa liikennettä.
Normaaliasiallinen ei missään tapauksessa puhkeaisi julkisesti lapsellisen läpinäkyviin selittelyihin ja syyttelyihin siitä, että hänen ajotapansa on antanut aihetta ajokunnon tai -osaamisen tarkistukseen.
"Eikö poliisilla ole muuta tekemistä..." tai "Onko poliisin vähiä resursseja...",
ovat vajaataitoisten vakiofraaseja koskemattomuutensa puolustelussa. - luikero
Sama neuvo! kirjoitti:
Rattijuoppous on paheneva uhka ja ongelma. Niin myös niiden itseään keskimääräistä parempana pitävien autoilijoiden lisääntyvä määrä, joiden ajoneuvon hallintataito ja liikenneasenne on heikkoa, ellei ihan avutonta
Normaaliasiallinen autoilija ei hätkähdä tai pahoita mieltään, jos poliisi tarkistaa ajokunnon, aiheesta tai aiheetta. Normaali on vain tyytyväinen, että poliisi on valpas ja turvaa liikennettä.
Normaaliasiallinen ei missään tapauksessa puhkeaisi julkisesti lapsellisen läpinäkyviin selittelyihin ja syyttelyihin siitä, että hänen ajotapansa on antanut aihetta ajokunnon tai -osaamisen tarkistukseen.
"Eikö poliisilla ole muuta tekemistä..." tai "Onko poliisin vähiä resursseja...",
ovat vajaataitoisten vakiofraaseja koskemattomuutensa puolustelussa.Näinhän se on, ja kuka on sanonut että oisin poliiseja hätkähtänyt,poliisi on ollut aivan asiallinen myös tässäkin tapauksessa,oli oikein mukava naispoliiisi ja puhalsin oikeeiin pitkään ja hartaasti.
Ei minulla ole syytä pelästyä poiliisia autoni on kunnossa ja paperini on ok ja alkometri näytti 0.00.
Enkä mielestäni ole mitään selitellyt,miksi selitelisin,olen vain ihmetellyt mitä tuollaisen soittelijan mielessä liikkuu, onko hän ratkaissut jo kaikki muut ongelmansa, kun pitää alkaa mittailemaan tuota n.0,5 m väylää missä auton rengas kulkee, että katsoppas nyt vaimo,nyt se ajaa 20cm toisessa reunassa ja nyt taas toisessa..
Ja tuo "normaaliasiallinen"laittaa vähän minua nyt naurattamaan...oletko sattunut seuraamaan näitä sivuja pitempäänkin, satutko kenties olemaan ihan vakiokommentaattori joka asiaan sorkkija, oletko ehkä itse "normaaliasiallinen" ja millä keinolla olet sen mitannut.
Minä luulen että jos tänne jotain kirjoittaa, niin onhan 100% ihme, jos juttuasi ei kommentoisi joku "normipelle" jollain typerällä fraasilla,kuten esim,"ootko ottanu lääkkees" unohditko?sehän on sinun vakiofraasisi, eikö vaan? - Oho!
luikero kirjoitti:
Näinhän se on, ja kuka on sanonut että oisin poliiseja hätkähtänyt,poliisi on ollut aivan asiallinen myös tässäkin tapauksessa,oli oikein mukava naispoliiisi ja puhalsin oikeeiin pitkään ja hartaasti.
Ei minulla ole syytä pelästyä poiliisia autoni on kunnossa ja paperini on ok ja alkometri näytti 0.00.
Enkä mielestäni ole mitään selitellyt,miksi selitelisin,olen vain ihmetellyt mitä tuollaisen soittelijan mielessä liikkuu, onko hän ratkaissut jo kaikki muut ongelmansa, kun pitää alkaa mittailemaan tuota n.0,5 m väylää missä auton rengas kulkee, että katsoppas nyt vaimo,nyt se ajaa 20cm toisessa reunassa ja nyt taas toisessa..
Ja tuo "normaaliasiallinen"laittaa vähän minua nyt naurattamaan...oletko sattunut seuraamaan näitä sivuja pitempäänkin, satutko kenties olemaan ihan vakiokommentaattori joka asiaan sorkkija, oletko ehkä itse "normaaliasiallinen" ja millä keinolla olet sen mitannut.
Minä luulen että jos tänne jotain kirjoittaa, niin onhan 100% ihme, jos juttuasi ei kommentoisi joku "normipelle" jollain typerällä fraasilla,kuten esim,"ootko ottanu lääkkees" unohditko?sehän on sinun vakiofraasisi, eikö vaan?Onhan tuolla luikerolla pipo kireällä. Olisikohan vain parasta pysytellä peräkammarissa tai käydä vain äiteen kyydissä kirkolla.
- luikero
Ihan olen kanssasi samaa mieltä,puhallus ratsioita lisää ja puhallutetaan kaikki.esimerkkitapauksessa oisi voinut puhalluttaa samaan hintaan koko n 5 auton letkan.
Minä en ole niihin koskaan jäänyt enkä jää, sillä, 3,5% maito on vahvinta mitä tulee juotua, ja sekin on rasvaprosentti.
Minua jurppii eniten tuo liipasin hulluus pätemisen tarve, ei se jos auto omalla kaistalla luikertelee viellä rattijuoppoo tee, syitä löytyy, voi olla tekninen vika, renkaat kuluneet, urat tiessä, tai invalidi ratissa tjms...ei omalla kaistalla luikertelu oo rikos, mutta se on jos hyökkäät välillä puskurituntumaan ja teet sen toistuvasti, kun päätät pitää moista rattijuoppoo silmällä, ja sittten kaivat nokialaisen jostain taskusta ja alat tihruumaan polliisin numeroo ja lopulta löydät sen niin syyllistyt ja oot varantanu paljon enemmän kuin tämä luikertelija...nii että aatteppa ite...- M. Olotohvi
Minulle tulee maidosta ja maitotuotteista vatsanväänteitä ja ilmavaivoja, jotka voivat aiheuttaa mahdollista omalla kaistalla luikertelua.
Toivottavasti kännykänkäyttäjän handsfree tarkistettiin. - luikero
M. Olotohvi kirjoitti:
Minulle tulee maidosta ja maitotuotteista vatsanväänteitä ja ilmavaivoja, jotka voivat aiheuttaa mahdollista omalla kaistalla luikertelua.
Toivottavasti kännykänkäyttäjän handsfree tarkistettiin.Noniin tuossapa se nähtiin,typerykset soittelee apua, kun yks pieraisee ratissa.
Tähänkö on tultu, onko suomen poliisit pierun takia ja sen että nää soittelijat saavat sairasta nauitintoo, siellä tien päällä mitä häh?
...joo mää siirryn taksiin,mut jos silläkin kuskilla on laktoosi-intoleranssi...nii tilanne on tasapeli ,meen sit millä vaa...tai luikertelen..
- ylermiyrkki
no ei kai raatalasta enää kukaan känniläinen enää ajele saloon päin! pahimmat on muuttanu poies
- Sa(v/l)olainen
totta kai se rattijuoppo halus sen salon ainoan poliisipartion pysäyttämään sut siitä edestä varmistaen että pääsi itse määränpäähänsä jurrissa
- Rikosilmoitus
Jos olet melkoisen varma, että sälli teki tahallaan perättömän ilmoituksen, tee rikosilmoitus. Poliisisivuilla löytyy Salolle valmis nettilomake tai käytä oikeaa postia.
Poliisisetä puristaa varmasti totuuden irti. - ollikkalanistit
En tajuu, et miksei ne ratsais koko Ollikkalaa?! Ties kuinka monta narkkaria sieltäkin jäisi haaviin...
- persus joustaa
joo on aikaa ajella persuksissa,yritävätkö provoilla??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462