Pyörän vaihto

T-max>>>>>>>>>>>>>>>

jos ootte aikessa vaihtaa moottoripyörää käykää ajamassa isompia skoottereitaa ne on uskomattoman mukavia ja helppoja ajaa

18

218

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Haista pasca.

Just ni.

• XV 1900

Hyviä pelejä skooterit, sellainen kannattaa ostaa , sopii moneen käyttöön...muttei mulle.

• jäläsvaari

Ei oo vespa mikkään MOOTTORIPYÄRÄN vaihtoehto .
      MOTUKKA on MOTUKKA , ja VESPA on TYTTÖJEN
      VISPAIN. Voi tätä nyky nuorisoa,mihin tää on menossa ?
      Motoristille VESPA ? Eiiiii hyvät pojat.Jos kortti vaan
      riittää MOOTTORIPYÄRÄÄN.

• engineur

Kukin tavallaan, valinta on vapaa...

• engineur kirjoitti:

Kukin tavallaan, valinta on vapaa...

Niin samaa mieltä toinen tykkää äireestä ja toinen tyttäres ja molemmat on yhtä inanii.

• Ei innosta kauheasti

Skooteri on kaupunkiajoon aivan oiva peli, mutta harrastusvälineeksi aivan liian käytännöllinen ja omituinen umpirakenne askarruttaa tunnetusti konservatiivisia mototoristeja.

• samoin.-
        Ei innosta kauheasti kirjoitti:

Skooteri on kaupunkiajoon aivan oiva peli, mutta harrastusvälineeksi aivan liian käytännöllinen ja omituinen umpirakenne askarruttaa tunnetusti konservatiivisia mototoristeja.

Yhtymäkohtia olemuksessa näyttää olevan nykyään mm. BMW matkamalleilla.

Muuten varmaan hyvä peli, mutta sitä olemusta jotenkin vierastaa...

• T-max juvabeli

en ihan oo teini ensimmäisen moottoripyöräni ostin 73 vuonna, on ollut monenmoista värkkiä nyt maxi skootteri joka on minulle sopivin

• Lälläripyörä

Nauramme sinulle kun kohtaamme liikenteessä - tosin ihan salaa ja sisäisesti vain. Moottoripyörä on moottoripyörä, skootterin on ...

• Tyly ukki
        Lälläripyörä kirjoitti:

Nauramme sinulle kun kohtaamme liikenteessä - tosin ihan salaa ja sisäisesti vain. Moottoripyörä on moottoripyörä, skootterin on ...

Eikös nämä olekin moottoripyöriä?

http://www.hondabikes.fi/

Siitä vuoden 2012 uutuudet, ja NC700 jotain.

Tässä on kuva rakenteesta, jossa painopiste on alhaalla, tankki on penkin alla.
        Tavaratila on kuljettajan sylissä. Ajettavuus on esimerkillinen, vakaa ja nopea:
        http://bikerscafeblog.com/2011/11/21/honda-nc700-the-future-of-two-wheel-transportation/

Moottori on pitkäiskuinen, sitkeä ja taloudellinen.
        Teholukema on kohtuullinen. Käytännön suorituskyky jättää opettelijat jälkeen.
        Kaksoiskytkinvaihteiston saa lisäksi manuaalina tai automaattina.

Avoin ketju estää minulla hankinnan, jos ei saa muutossarjaa.
        BMW C600 on koteloidulla ketjulla, mutta hieman citynaiselle.

Euroopan suurissa kaupungeissa näkyy kaksipyöräisten kehitys.
        41 vuotta olen ajellut, nyt myös skootterilla.

• T-maxi

Kyllä mulle naureskellaan muutenkin en siitä välitä,skootteri on vaan mukava sekä helppo ei vanhanaikasia ketjuja eikä vaihteita ei kastu sateella polttoaineen kulutus pieni 3.2 litraa vakuutus myös edullinen, näin vanhempana kun mopollut 38 vuotta ei jalkakaan enää nouse entiseenmalliin ,GS BMW vaihtui jammuun

• Rapee Rampe

Nojoo, minun moottoripyöräni kulutus liikkuu 2,5 - 3-5 litran välillä per 100 km. Eikä se ole skootteri. Että kyllä muillakin pyöriätyypeillä päästään tosi edullisiin ja pieniin kulutuksiin.

• Rapee Rampe
        Rapee Rampe kirjoitti:

Nojoo, minun moottoripyöräni kulutus liikkuu 2,5 - 3-5 litran välillä per 100 km. Eikä se ole skootteri. Että kyllä muillakin pyöriätyypeillä päästään tosi edullisiin ja pieniin kulutuksiin.

Korjaus : siis 2,5 - 3,5 L. Tämän olen jatkuvasti saanut tulokseksi jakamalla kulutettu bensa kilsoilla. Missään vaiheessa ei ole käyny yli 4, vaikka miten kaasuttelis. Eikä ne ketjut mitään vanhanaikaisia ole. Ostat kato superpyörän ketjut niin ne ei venykään samanlailla pienempitehoisessa pyörässä. Pääset helposti 5000 km edes tarkastamatta niitä kertaakaan, aivan huoletta.

• Ei kiitos.

Skootteri sopii varmasti monelle ja on helppo ajaa. Moottoripyörä ja moottoripyöräilijät ovat sitten taas erikseen.

• Äijä !

Mulla vie oikea moturipyärä 6-litraa sadalla..vaikka päällään ajas...täytyykö hankkia kootteri...siinä säästäs, eikä jalast kastus..pöriseekö se, siitä mää en tykkää..pyärän pitää jyskyttää tai ulvoa ! Noi surinapyörät on vähän jotenkin niin liian siistejä, niistä puuttuu se karski meininki.

• Ylpeä äiti :)

Mun 2,5v poika laulaa jo "skootteri on lälläripyörä".. ja eiks lapsen suusta tule totuus :D

• Tarkastakaa ensin..

Kaverin..siis ei minun, skooterin rekisteriotteessa lukee ajoneuvoluokka: moottoripyörä !

Asia on aivan yksiselitteinen, siinä ei viitata lälläriajoneuvoon eikä henkilön sukupuoleen käyttöoikeuden suhteen.

Eli Skootteri on MOOTTORIPYÖRÄ !

• mopo skootteri

Paperilla skootteri voi olla moottoripyörään rinnastettava jos kuutioita on riittävästi. Mutta moikkaako motoristi skootterille? Ei moikkaa koska 99% skoottereista on mopoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?

Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?
      Maailman menoa
      8
      2748
    2. Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut

Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh
      Maailman menoa
      164
      2662
    3. Tunnustusten lauantai

Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      184
      2511
    4. Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?

Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n
      Maailman menoa
      12
      2034
    5. Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille

Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari
      Maailman menoa
      21
      1987
    6. Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa

Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa
      Maailman menoa
      54
      1838
    7. Sofia Virta SUURI POLIITIKKO

Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo
      Maailman menoa
      69
      1558
    8. Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin

Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http
      Maailman menoa
      23
      1162
    9. Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?

Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?
      Ikävä
      69
      1139
    10. Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta
      Maailman menoa
      82
      1036
    Aihe