Ois tarvetta hyvälle pelikoneelle, jossa pitäs olla polttava CD/DVD-asema, mutta oon sen verran idiootti, että en ymmärrä koneista yhtään mitään. Voisikko joku kertoa millainen on hyvä pelikone ja mistä sellaisen saisi halvalla???
Hyvä Pelikone??
9
626
Vastaukset
- killuttimet
Jos valmiina haluat niin tässä yksi vaihto-ehtopaikka
http://www.silentrig.com/category/106/sr-pelikoneet
Sivulta löytyy myös eri komponentteja itse kasaaville
Hankinnan voi tehdä ilman käyttöjärjestelmää mikä pudottaa hintaa. - ..-......
i5 2500K on peerkeleen hyvä prossu ! ota semmonen missä on se.
http://www.anandtech.com/bench/CPU/2 Oisko tällasesta mihinkään??:
Tekniset tiedot:
Prosessori: Intel® Core™ i3-2100, Sandy Bridge, 3.1 GHz
Näytönohjain: AMD Radeon HD 6770, 1 GB GDDR5 128-bit
Muisti: 1 × 4 GB, DDR3 1333MHz (2 muistipaikkaa, joista 1 vapaana)
Emolevy: Asus P8H61-M LX, Intel® H61 – piirisarjaan perustuva, mATX
Kovalevy: 500 GB 7200rpm HDD
Virtalähde: Chieftec 500W 80
Kotelo: CM Elite 334U 120mm Nexus Silent Fan
Optinen asema: Kirjoittava CD/DVD±RW 22X, Musta
Käyttöjärjestelmä:
Audio: Microsoft Windows 7 Home Premium 64-bit FIN
8-kanavainen High Definition – äänipiiri
Liitännät:
1 x DVI
1 x HDMI
1 x D-Sub / VGA
HDCP – tuki
2 x PS/2 hiirelle ja/tai näppäimistölle
6 x USB 2.0 (4 takana, 2 etupaneelissa)
1 x Perinteinen LAN – verkkoportti (RJ45)
1 x COM – portti
1 x Parallel – portti
Analogiset 3.5mm ääniliitännät, etupaneelissa mikrofoni- ja kuulokeliittimet.
Laajennusvara:
2 x DDR3 (max. 16 GB, 1333 MHz)
4 x SATA 3 Gb/s
1 x PCIe 2.0 x16
3 x PCIe 2.0 x1
4 × 5,25” ulkoinen laajennuspaikka
5 × 3,5” sisäinen laajennuspaikka
1 × 3,5” ulkoinen laajennuspaikka- hanlak
Ei ole. Prossu tehoton vähintään i5. Muistit ei käy . Emolevyä katsotamatto. Prossu sandy bridge teknologia tukee kahta kanavaa. Joten siihen corsair vegeance 8GB kit muistit.
Rakennan itse osista. Kasattuna minimi pelikoneen vaatimukset täyttä osat noin 1000e. emolevy vois olla edullinen Asus P8H67 B3 Intel H67 LGA1155.
Käyttisversio vaihtoon ellet siirry Windows 8 kolmen vuoden päästä... Eli Win 7 Pro 64 bit.
Mutta muuten ois toimiva paketti?? Ja paljonkos se uus käyttis maksaa??
- uggapugga
Kyllä tuo ihan toimiva paketti on. Näytönohjain HD 6770 ja prossu kelpaa pyörittämään raskaitakin pelejä mutta vain maltillisilla resoilla ja asetuksilla. Siltikin kaikki saa kyllä tuolla pyörimään, mutta tosiaan ei kaikkea ihan maximilla kuitenkaan..
OEM versio Windows 7 home premium x64 maksaa n. 100€. Uusi Windows 7 Pro 64 bit maksaa noin 146 euroa: http://www.verkkokauppa.com/fi/product/10288/dbgjk
- Wayyyyy
Oho, oikeesti noin halpa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2442044- 841228
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 121771
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701