Hyvä Pelikone??

Ois tarvetta hyvälle pelikoneelle, jossa pitäs olla polttava CD/DVD-asema, mutta oon sen verran idiootti, että en ymmärrä koneista yhtään mitään. Voisikko joku kertoa millainen on hyvä pelikone ja mistä sellaisen saisi halvalla???

9

626

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • killuttimet
    • ..-......
    • Oisko tällasesta mihinkään??:

      Tekniset tiedot:

      Prosessori: Intel® Core™ i3-2100, Sandy Bridge, 3.1 GHz
      Näytönohjain: AMD Radeon HD 6770, 1 GB GDDR5 128-bit
      Muisti: 1 × 4 GB, DDR3 1333MHz (2 muistipaikkaa, joista 1 vapaana)
      Emolevy: Asus P8H61-M LX, Intel® H61 – piirisarjaan perustuva, mATX
      Kovalevy: 500 GB 7200rpm HDD
      Virtalähde: Chieftec 500W 80
      Kotelo: CM Elite 334U 120mm Nexus Silent Fan
      Optinen asema: Kirjoittava CD/DVD±RW 22X, Musta
      Käyttöjärjestelmä:
      Audio: Microsoft Windows 7 Home Premium 64-bit FIN
      8-kanavainen High Definition – äänipiiri


      Liitännät:

      1 x DVI
      1 x HDMI
      1 x D-Sub / VGA
      HDCP – tuki
      2 x PS/2 hiirelle ja/tai näppäimistölle
      6 x USB 2.0 (4 takana, 2 etupaneelissa)
      1 x Perinteinen LAN – verkkoportti (RJ45)
      1 x COM – portti
      1 x Parallel – portti
      Analogiset 3.5mm ääniliitännät, etupaneelissa mikrofoni- ja kuulokeliittimet.


      Laajennusvara:

      2 x DDR3 (max. 16 GB, 1333 MHz)
      4 x SATA 3 Gb/s
      1 x PCIe 2.0 x16
      3 x PCIe 2.0 x1
      4 × 5,25” ulkoinen laajennuspaikka
      5 × 3,5” sisäinen laajennuspaikka
      1 × 3,5” ulkoinen laajennuspaikka

      • hanlak

        Ei ole. Prossu tehoton vähintään i5. Muistit ei käy . Emolevyä katsotamatto. Prossu sandy bridge teknologia tukee kahta kanavaa. Joten siihen corsair vegeance 8GB kit muistit.
        Rakennan itse osista. Kasattuna minimi pelikoneen vaatimukset täyttä osat noin 1000e. emolevy vois olla edullinen Asus P8H67 B3 Intel H67 LGA1155.


    • Käyttisversio vaihtoon ellet siirry Windows 8 kolmen vuoden päästä... Eli Win 7 Pro 64 bit.

    • Mutta muuten ois toimiva paketti?? Ja paljonkos se uus käyttis maksaa??

    • uggapugga

      Kyllä tuo ihan toimiva paketti on. Näytönohjain HD 6770 ja prossu kelpaa pyörittämään raskaitakin pelejä mutta vain maltillisilla resoilla ja asetuksilla. Siltikin kaikki saa kyllä tuolla pyörimään, mutta tosiaan ei kaikkea ihan maximilla kuitenkaan..

      OEM versio Windows 7 home premium x64 maksaa n. 100€.

      • Wayyyyy

        Oho, oikeesti noin halpa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      244
      2044
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1067
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1045
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      121
      771
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe