Miksikähän nykyisin työkkäri ei välitä työttömille töitä, joutavaa pitää valtavaa organisaatiota pystyssä, joka ei johda mihinkään.
työkkäri
6
144
Vastaukset
- Uusavuttomuuttako?
Oiskohan sulla asenteessa hieman korjattavaa? Suosittelen lämpimästi itse olemaan aktiivinen. Kukaan ei sieltä työkkäristä tule kotoa hakemaan uuteen työpaikkaan.
- rahaa on
Taas tultiin siihen, sehän on asennevamma, jos joku mainitsee tästä työnvälittämisestä työkkäreissä, joka on niiden alkuperäinen tehtävä.
- repa.-
Mistä tiedät aloittajan aktiivisuuden?
Hänhän kritisoi saamatonta organisaatiota.
Itse olen ihmetellyt samaa, kaikki työpaikkani olen itse hommannut,työnhaun ollessa voimassa työkkärissä!
- Oluuseri
Osaa ne järjestää jonniinjoutavia työllistämis paikkoja mistä ei ole ku harmia.Kaikki energia menee siihen.Te-keskus,kela prässää työtöntä 62v asti sen jälkeenkin..
- pian lisäpäivillä
työnvälitys oli joskus vuonna 1 ja 2 tehtänänä työnvälitystoimistoilla, mutta kun ei välitettävää työtä ole niin ne joutuvat hoitamaan vaikeasti työllistyvien ja muiden, kuten putkessa olevien asioita.Työpaikat on jo ainakin 20v. välittyneet suusta suuhun ja puskaradion kautta, ei minkään ely- tms. keskuksen kautta, johan se nimikin sen sanoo, ei ole enää 'työnvälitystoimisto'.Eikä prässää tuotannollis/taloudellisin syin yli 57v.irtisanottua, soitto kerran vuoteen riittää ja asia on taas hoidossa vuodeksi eteenpäin.Hienosti homma pelaa, ei ole valittamista ollut, päinvastoin kiitoksen ansaitsevat.
- Bolse
Eihän työkkäri ole työnvälitys vaan ennemminkin työvoima toimisto. Hiukankin työstä kiinnostunut voi itse katsella vapaat työpaikat mol sivulta. Muut voivat mennä kotiinsa imemään peukkujaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh821985Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1131708- 1801296
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6676- 56610
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472