Android on parempi kuin iPhone - näissä asioissa

minkäs voi

Android on parempi kuin iPhone - näissä asioissa:

Suuremmalla näytöllä, nopealla suorittimella ja uudella Android -käyttöjärjestelmällä varustetut Samsung Galaxyt ovat tämän hetken kovimpia kisaajia älypuhelinmarkkinoilla.

Applen iPhone 4:n iOS 4 -käyttöjärjestelmässä luoviminen sujuu erittäin sulavasti, mutta uusille älypuhelinkäyttäjille vuonna 2007 esitelty käyttöliittymä saattaa tuntua jo hieman vanhanaikaiselta.

Uusissa Android-älypuhelimissa on useita työpöytiä, joille voi ripotella haluttuja sovelluksia, pikakuvakkeita tai jatkuvasti näytöllä pysyviä widget-sovelmia. Widgetien avulla esimerkiksi sähköpostit, uutiset ja sosiaalisen median tapahtumat ovat jatkuvasti ja helposti käytettävissä. Tähän iPhone ei yllä.

Lisäksi niissä toimii muun muassa Flash.

Samsung Galaxy S II:sta, Nexus:sesta ja Notesta löytyy markkinoiden ensimmäinen MHL-liitäntä, jonka avulla puhelimen MicroUSB liitännästä kuva ja ääni viedään adapterin kautta HDMI-liitännän läpi tv:hen, videotykkiin ja av-vahvistimeen, sekä muille HDMI-liitännällä varustettuihin av-laitteisiin. MHL Tukee 1080p FullHD-kuvaa ja 8-kanavaista ääntä.
http://taskumuro.com/samsung-galaxy-s-iista-loytyy-markkinoiden-ensimmainen-mhl-liitanta

8

175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mai little Iponi voittaa:

      Näissäasioissa Iphone pesee Anterot ja kaikki muutkin mennen tullen.
      - Irig midi ja Line6 midi Midikaapeli oikeaan synaan.
      - Amplitube Irig
      - Irig Mic
      - Syntikka sovellukset
      - Kitara mallinnus softat
      - Syntikka telakalla.
      - Kelloradiot ja kaiutin jörjestelmät telakalla.
      - Äänipiirillä
      Lukemattomat muutkin hyöty sovellukset ja lisälaitteet.

      Iphone 5 tulossa, parannelu entistä enemmän.

      • huomaaja.

        eli täysin turhia kilkkeitä.


      • Mikään ei toimi i
        huomaaja. kirjoitti:

        eli täysin turhia kilkkeitä.

        Sitäpaitsi noi on tehty leikkikalupiirillä, tosin kuka ammattilainen alkaisikaan noilla jotain vääntämään.
        Sitten kun tallennettu "leikkimusa" kiva siirtää kaverin puhelimeen luutuutilla, ai niin eihän sekään edes toimi...


      • Mai little Iponi voi
        Mikään ei toimi i kirjoitti:

        Sitäpaitsi noi on tehty leikkikalupiirillä, tosin kuka ammattilainen alkaisikaan noilla jotain vääntämään.
        Sitten kun tallennettu "leikkimusa" kiva siirtää kaverin puhelimeen luutuutilla, ai niin eihän sekään edes toimi...

        Arvaappa mihin Applen laitteet ja piirit on alunperin suunniteltu?, no, arvaa.
        Eihän lisälaitevarustelu ole koskaan turhaa, tässä tullaan taas tähän että jos perus viruspesän tahtoo niin mikäettei, itse tahdon sellaisen johon voi ostaa mielin määrin lisälaitteita.
        Kukako ammattilainen?, tosi monikin, esim Jordani, mutta miksi ammattilainen pitää aina olla jos harrastaa musiikkia, oletko sinä ammattilainen kun omistat anteron?.

        http://www.youtube.com/watch?v=PkjiSIPF-Ho
        http://www.youtube.com/watch?v=aa4RZWPzuQA
        http://www.youtube.com/watch?v=LDSGbnPfCrw&feature=related


      • Mai little Iponi voi
        Mikään ei toimi i kirjoitti:

        Sitäpaitsi noi on tehty leikkikalupiirillä, tosin kuka ammattilainen alkaisikaan noilla jotain vääntämään.
        Sitten kun tallennettu "leikkimusa" kiva siirtää kaverin puhelimeen luutuutilla, ai niin eihän sekään edes toimi...

        Ja miksi se pitäisi siirtää kännykkään toiselle?
        Kätevähän se on siirtää tietokoneelle jatko äänityksiä varten ja live soitantaanhan tuo studio kulkee kätevästi taskussa, esim. treeni nauhat, biisit ja ideat on näppärä nakata tuohon ja siitä pc:lle.

        Muuten kaikki lisälaitteet ja ohjelmat sopii yleensä myös Ipodiin ja Ipadiinkin.


      • Urpojen auttaja
        Mai little Iponi voi kirjoitti:

        Ja miksi se pitäisi siirtää kännykkään toiselle?
        Kätevähän se on siirtää tietokoneelle jatko äänityksiä varten ja live soitantaanhan tuo studio kulkee kätevästi taskussa, esim. treeni nauhat, biisit ja ideat on näppärä nakata tuohon ja siitä pc:lle.

        Muuten kaikki lisälaitteet ja ohjelmat sopii yleensä myös Ipodiin ja Ipadiinkin.

        Sä vaan et osaa, lyhennä tukkasi ja mene töihin, että voit ostaa itsellesi anteron ja voit sitten soitella myös ulkopuolella kaapin.


      • Mai little Iponi voitaa.
        Urpojen auttaja kirjoitti:

        Sä vaan et osaa, lyhennä tukkasi ja mene töihin, että voit ostaa itsellesi anteron ja voit sitten soitella myös ulkopuolella kaapin.

        Kyllä mää leikkaan vielä toisen kerran tukan joku päivä, armeijassa se jo kerran leikattiin, miten sulla?
        Mitä en osaa?

        On mulla anterokin, mini galaxy ja Maemo N900.


      • Mai little Iponi voi
        Urpojen auttaja kirjoitti:

        Sä vaan et osaa, lyhennä tukkasi ja mene töihin, että voit ostaa itsellesi anteron ja voit sitten soitella myös ulkopuolella kaapin.

        No. miten on tukka asia sulla ja mitä en osaa`?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      233
      1980
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1218
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      89
      1024
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1022
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      837
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      113
      778
    7. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    8. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      94
      763
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      122
      698
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      681
    Aihe