Jo on oikea narsisti?

Anna¤Liisa

Samassa talossa asuu eronnut mies, joka on jotenkin kummallinen. Eron lisäksi naissuhteita on ollut paljon ja kaikki lyhyitä. Vaatetus ja siisti ja huoliteltu, auto hyvä ja muutenkin mielyttävä. Koskaan en ole nähnyt miestä missään töissä, silti varallisuutta on ainakin ulkoa katsottuna. Vaimo ja lapset puuttuvat, koska ovat jättäneet miehen. Suoraan sanottuna tulee jonkinasteinen gangsteri mieleen. Tämän luona käy pelottavan näkösiä ihmisiä. Käy kyllä ihan tavallisiakin. Vaikka mies on mielyttävä, hän on uskomattoman taitava saamaan asiat läpi tahtomallaan tavalla. Ehkä jotkut pelkäävätkin. Vanhoja tatuointeja näkyy paljon kesällä ja lenkkisaunassa. Kielenkäyttö vaihtelee kuulijan mukaan ja osaa olla jopa ihan täysi idiootti halutessaan. Koirista näyttää tykkäävän. Kerran yksi meni sanomaan jotain moitetta miehen ovelle, niin ei siinä montaa sanaa vaihdettu kun sisältä käsi läpsähti sanoja suulle. Muista vastaavia tapauksia on. Kaiken kaikkiaan tuo kummajainen on hyvin riippumaton toisista. Onko kyse narsista vaiko sosiopaatista?

6

120

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nisse & co

Millainen on hyvä auto?

• Kohta jollain toisella keskustelupalstalla lukee:

"Naapurissani asuu aivan kummallinen nainen...
      Aina, kun astun ovestani ulos huomaan, kuinka tämä nainen on ikäänkuin ollut kuuntelemassa oveni takana, mitä teen...
      Usein myös, kun veljeni kavereineen tulee käymään huomaan, kuinka verhot heilahtavat ja kiikarin linssi välähtää...Onkohan kyse vain uteliaasta naapurista, vaiko peräti narsistista?
      En saa hetken rauhaa...Kerran kun tuiki tavallisena aamuna kävelin autooni, näin tämän naapurini kävelevän vastaan muistilehtiö kourassaan ja voin vaikka vannoa, että hän kirjoitti siihen autostani tietoja ylös...Taisipa hänellä olla kamerakin mukana?!
      En näe koskaan hänen luonaan käyvän ketään ja tuntuu, että alan olla hänelle jo jonkunlainen pakkomielle...Tämä aiheuttaa minulle suunnattomasti stressiä, enkä saa enää untakaan, minkä vuoksi jopa ihmissuhteeni ovat alkaneet kärsiä...Auttakaa!

Terveisin nim.merkki: Tatuoija-arska"

:D

• Mie vaan

Touché

• Kyylä Kaija

Joo siis on ihan varmana gangsteri, psyko, narsu... ei voi olla muuten että käy vielä ihmeellisen näköistä(!!) väkeä ja on tatuointeja! Ja jos on rahaa ja maallista niin kyllähän se narsisti on, koska haluaa näyttää, luultavasti juuri sinulle yrittää näyttää kovasti! Ihan seko pintaliitäjä! Ja on sosiaalisia taitoja! Narsisti!

Kovaa on elämä, kun olet tuollaisen uhri! Eihän noin omituisen naapurissa uskalla asua!

t. Kyylä Kaija

• :D

No nuo tatuoinnit oli mielestäni jo...vähän liioiteltuja.
        Ne kun eivät kerro ihmisestä mitään.
        Miten lähellä pitää toista edes olla, että osaa sanoa onko joku tatuointi uusi, vai vanha, vai kenties laserilla haalistettu?

Tuo käsi suun eteen...Jos henkilö ei tiedä, mitä tämä toinen sanoi, vai oliko kenties sukulainen kyseessä, niin pahapa tuostakaan on mitään diagnoosia alkaa vääntämään...
        Tietenkin jos aloittaja haluaa lisätietoja kertoa, niin sitten. :)

Mulle tuli mieleen juuri joku tatuoija, joka tekee töitä kotoaan käsin ja saa siitä rahaa...( selittää myös epämääräisen porukan ) Voi toki olla myös sukulaisia, jotka ostelevat huonekaluja ja tavaroita aikuiselle pojalleen ( näitäkin on nähty )...Tai sitten yksinkertaisesti on säästeliäästi elävä, työtön toimeentulotuen varassa elävä absolutisti ihminen, joka pistää rahansa mieluummin huonekaluihin ja vaatteisiin, kuin tupakkaan ja kaljaan...

Mainitsit myös tatuointien olevan vanhoja...Kuulostat ihmiseltä, joka leimaa toisen pelkän historian perusteella? Itselläni mm. on huonoja kokemuksia tällaisista "kaikkitietävistä ihmisistä", jotka leimaavat ihmisen tietynlaiseksi koskaan näkemättä...Riittää yleensä joku repaleinen housunlahje ja olet heti köyhä narkkari, tai jotain tähän tapaan...Toivottavasti et ole sellainen.

Itse en koskaan leimaa ketään tietynlaiseksi pelkän ulkonäön perusteella, joten mitä minä tekisin sinun tapauksessasi, niin ottaisin jotain kontaktia...Sillähän se selviää.
        Jos tyyppi vaikuttaa vieläkin m*lkulta muutaman kuukauden tuntemisen jälkeen, niin silloin, todennäköisesti kyseessä voi olla jonkunlainen poikkeavanlaatuinen ihmisyksilö. :)

Rohkeasti tutustumaan...

• A
        dizel kirjoitti:

:D

No nuo tatuoinnit oli mielestäni jo...vähän liioiteltuja.
        Ne kun eivät kerro ihmisestä mitään.
        Miten lähellä pitää toista edes olla, että osaa sanoa onko joku tatuointi uusi, vai vanha, vai kenties laserilla haalistettu?

Tuo käsi suun eteen...Jos henkilö ei tiedä, mitä tämä toinen sanoi, vai oliko kenties sukulainen kyseessä, niin pahapa tuostakaan on mitään diagnoosia alkaa vääntämään...
        Tietenkin jos aloittaja haluaa lisätietoja kertoa, niin sitten. :)

Mulle tuli mieleen juuri joku tatuoija, joka tekee töitä kotoaan käsin ja saa siitä rahaa...( selittää myös epämääräisen porukan ) Voi toki olla myös sukulaisia, jotka ostelevat huonekaluja ja tavaroita aikuiselle pojalleen ( näitäkin on nähty )...Tai sitten yksinkertaisesti on säästeliäästi elävä, työtön toimeentulotuen varassa elävä absolutisti ihminen, joka pistää rahansa mieluummin huonekaluihin ja vaatteisiin, kuin tupakkaan ja kaljaan...

Mainitsit myös tatuointien olevan vanhoja...Kuulostat ihmiseltä, joka leimaa toisen pelkän historian perusteella? Itselläni mm. on huonoja kokemuksia tällaisista "kaikkitietävistä ihmisistä", jotka leimaavat ihmisen tietynlaiseksi koskaan näkemättä...Riittää yleensä joku repaleinen housunlahje ja olet heti köyhä narkkari, tai jotain tähän tapaan...Toivottavasti et ole sellainen.

Itse en koskaan leimaa ketään tietynlaiseksi pelkän ulkonäön perusteella, joten mitä minä tekisin sinun tapauksessasi, niin ottaisin jotain kontaktia...Sillähän se selviää.
        Jos tyyppi vaikuttaa vieläkin m*lkulta muutaman kuukauden tuntemisen jälkeen, niin silloin, todennäköisesti kyseessä voi olla jonkunlainen poikkeavanlaatuinen ihmisyksilö. :)

Rohkeasti tutustumaan...

Dizel on usein oikeassa. Häntä kannattaa nytkin kuunnella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      83
      2012
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      123
      1725
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1306
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      231
      734
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      686
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      57
      624
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      207
      586
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      48
      528
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      482
    Aihe