Elisat voi nyt olla..

Eeeitykkää

Ihan hiljaa vaan, kiitos.

20

141

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elisa1234

Enkä voi ja jos voisinkin niin miksi olisin? :D

• Eeeitykkää

Noh noh, kylläpä sinä Elisa nyt olet LAHJATON :D (Huomaa sana) häpeä..

• Elisa1234
        Eeeitykkää kirjoitti:

Noh noh, kylläpä sinä Elisa nyt olet LAHJATON :D (Huomaa sana) häpeä..

No kun, mussa on se paha etten osaa edes hävetä. Lahjaton olen kyllä, heh.
        Ai niin ja enkö ole lihonutkin?

• Eeeitykkää
        Elisa1234 kirjoitti:

No kun, mussa on se paha etten osaa edes hävetä. Lahjaton olen kyllä, heh.
        Ai niin ja enkö ole lihonutkin?

Ihan hoikka sä aina olet, mutta jojoilet kyllä. Nyt oot taas laihtunut. Etpä niin osaa hävetä, kun et ymmärrä tilanteita missä pitäisi hävetä...

• Elisa1234
        Eeeitykkää kirjoitti:

Ihan hoikka sä aina olet, mutta jojoilet kyllä. Nyt oot taas laihtunut. Etpä niin osaa hävetä, kun et ymmärrä tilanteita missä pitäisi hävetä...

Pahoittelen, että piereskelin mummosi hautajaisissa jos nyt tässä siitä on kyse. Vaiko mistä nöpönuukasta neiti/herra/rouva paskantärkeä nytten oikeen mulle jauhaa?

• Eeeitykkää
        Elisa1234 kirjoitti:

Pahoittelen, että piereskelin mummosi hautajaisissa jos nyt tässä siitä on kyse. Vaiko mistä nöpönuukasta neiti/herra/rouva paskantärkeä nytten oikeen mulle jauhaa?

Ai sellaistakin olet tehnyt :D Eijei, tarkoitin pikkutilanteita missä käyttäydyt nolosti, mutta et vaan edes OSAA hävetä. Turhaan mitään selittää, kun kyseessä olet sinä..

• Elisa1234
        Eeeitykkää kirjoitti:

Ai sellaistakin olet tehnyt :D Eijei, tarkoitin pikkutilanteita missä käyttäydyt nolosti, mutta et vaan edes OSAA hävetä. Turhaan mitään selittää, kun kyseessä olet sinä..

No mut hei, joskus oon hävennyt itteeni ihan koko ajan. Ei sekään oo kivaa :(

• Eeeitykkää
        Elisa1234 kirjoitti:

No mut hei, joskus oon hävennyt itteeni ihan koko ajan. Ei sekään oo kivaa :(

Oe, marttyyri-sinä?

• Elisa1234
        Eeeitykkää kirjoitti:

Oe, marttyyri-sinä?

Niin ;) Alkaa olla tylsää, keksi jotain muuta.

• Eeeitykkää
        Elisa1234 kirjoitti:

Niin ;) Alkaa olla tylsää, keksi jotain muuta.

No entäs se kun olit sillon lepso? Eks sä sit oikeesti oo jos nytten miehen kanssa? Hulluja ne joka tapauksessa kaikki jotka sinusta kiinnostuu.

• Elisa1234
        Eeeitykkää kirjoitti:

No entäs se kun olit sillon lepso? Eks sä sit oikeesti oo jos nytten miehen kanssa? Hulluja ne joka tapauksessa kaikki jotka sinusta kiinnostuu.

Se oli ihan kivaa, sen aikaa kun sitä kesti. Paitsi ei eroaminen ole koskaan kivaa.. No emmä vissii sitten kai oo lepso, mutta kai sitä vähäsen voi aina olla juunou?
        Tota sun viimesintä lausetta kyllä komppaan ihan 100%!! Mitä tolla ukollaki pääsä liikkuu?

• Eeeitykkää
        Elisa1234 kirjoitti:

Se oli ihan kivaa, sen aikaa kun sitä kesti. Paitsi ei eroaminen ole koskaan kivaa.. No emmä vissii sitten kai oo lepso, mutta kai sitä vähäsen voi aina olla juunou?
        Tota sun viimesintä lausetta kyllä komppaan ihan 100%!! Mitä tolla ukollaki pääsä liikkuu?

No ei vaan ihan kaunis neitohan sä oot.

• Elisa1234
        Eeeitykkää kirjoitti:

No ei vaan ihan kaunis neitohan sä oot.

Älä ala kosiskelemaan. Menee koko juttu pilalle muuten.

• Eeeitykkää
        Elisa1234 kirjoitti:

Älä ala kosiskelemaan. Menee koko juttu pilalle muuten.

Minäkö kosiskellut? Niin hullu en ole. Pilaisit mun elämän, tuollainen ä*mmä. Sanon sen kylläkin positiivisessa mielessä, koska oikeasti osaat olla ilkeä oikeassa kohtaa.. Mutta oikeudenmukainen.

• Elisa1234
        Eeeitykkää kirjoitti:

Minäkö kosiskellut? Niin hullu en ole. Pilaisit mun elämän, tuollainen ä*mmä. Sanon sen kylläkin positiivisessa mielessä, koska oikeasti osaat olla ilkeä oikeassa kohtaa.. Mutta oikeudenmukainen.

En osaa olla ilkeä oikeassa kohtaa, enkä ole oikeudenmukainen. Nyt sun viesti ei kyllä ollu tarkotettu mulle hei! Väärää henkilöä etit täältä!!

• Eeeitykkää
        Elisa1234 kirjoitti:

En osaa olla ilkeä oikeassa kohtaa, enkä ole oikeudenmukainen. Nyt sun viesti ei kyllä ollu tarkotettu mulle hei! Väärää henkilöä etit täältä!!

Niinhän nuo kaikki aina paljastuu etsivän väärää henkilöä.

• Elisa1234
        Eeeitykkää kirjoitti:

Niinhän nuo kaikki aina paljastuu etsivän väärää henkilöä.

:D Sitä juuri tarkoitin ja tässä irvailin sille, etkö sinä paska tajua?

• Eeeitykkää
        Elisa1234 kirjoitti:

:D Sitä juuri tarkoitin ja tässä irvailin sille, etkö sinä paska tajua?

Olipa ovelaa.. Enkä tajunnut kyllä vieläkään. Kukaan muu ei uskalla tänne kommentoida, kun olet tuollanen päällepäsmäri.

• Elisa1234
        Eeeitykkää kirjoitti:

Olipa ovelaa.. Enkä tajunnut kyllä vieläkään. Kukaan muu ei uskalla tänne kommentoida, kun olet tuollanen päällepäsmäri.

Voi harmi, kun olisin kaivannut huomiota muiltakin :(

Ei vaan miksi yleensäkään kommentois tällaseen sekopää ketjuun ja jos olen päälle päsmäri, niin sinä oot l*ortto..

• Eeeitykkää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?

Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?
      Maailman menoa
      54
      3138
    2. Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?

Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n
      Maailman menoa
      55
      2325
    3. Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille

Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari
      Maailman menoa
      75
      2230
    4. Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa

Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa
      Maailman menoa
      103
      2127
    5. Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.

Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä
      Kiuruvesi
      26
      2068
    6. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      71
      1858
    7. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1613
    8. Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin

Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http
      Maailman menoa
      59
      1374
    9. Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta
      Maailman menoa
      141
      1331
    10. Puuma Martina iski nuoren miehen

Martina ja Hajji Muhis oikealta nimeltään Muhammad Abdilrasoon hempeilivät Tallinnassa. Hajji 28 vuotias ja Martina pian
      Kotimaiset julkkisjuorut
      173
      1180
    Aihe