http://www.youtube.com/watch?v=vtBobtdvVVc
vaan kaikki olisi mahdollista sinun ja minun välillämme; tunteiden vaihtoa parhaimmillaan♥♥
näin sen pitäisi mennäkin, jos.....
34
469
Vastaukset
- näin se menee
kyllä baan ihana oot
- JOS jos jos
Siinäpä se tärkein JOS vaan kaikki olisi mahdollista.
- pakkasia pitelee
Joku jossittelee. En se mie koskaan ajatellut/ajattele "olisi mahdollista". Eipä sitä tahtoa minkäänlaiseen vuoropuheluunkaan ollut. Epäilijä ihminen, on aina epäilijä, sellaiseksi syntynyt.
Elämä antaa sitä, mikä on mahdollista, itse kullekin. Tällä hetkellä kaikki suurin piirtein saavat samaa, eli jäätävän hankalat ilmat. - H---------------
Sydän raskas, täynnä sitä, mitä ääneen ei sanoa saa. Toiveita, haaveita, ehkä vielä joskus unet muuttuvat todeksi, ja kaksi sydäntä pääsee etsimään yhteistä rytmiä.
- k-tukka
estääkö joku
http://www.youtube.com/watch?v=yCC_b5WHLX0 - KissuMirri
Oi jos aikaamme voisi kelata taakse päin, ja sinä nuo samat sanat kuiskaisit minulle, mut kun kerta kaikkiaan et voi tai et ehkä tahtoisikaan.
- Kisumirri myös
Ihanaa sinä, kuiskaan nuo sanat aina korvaasi.... aina rakas ihana kulta oma.
Joskus väkisin otan sinut vielä itselleni... sano mitä sanot.
Ihana rakkaani aarteeni. - Mitään näe kuitenkaa
Kisumirri myös kirjoitti:
Ihanaa sinä, kuiskaan nuo sanat aina korvaasi.... aina rakas ihana kulta oma.
Joskus väkisin otan sinut vielä itselleni... sano mitä sanot.
Ihana rakkaani aarteeni.niin mut sie oot narttuko? Mie kollia haikuan. Maaliskuu lähenee......
Parast on tän Mirrin painaa vihreitten simmujen päälle luomet ja jos vaik KolliKisun simmut unikuvissa kohtaisin;):)
Hyrhyr-kehrään pelkästä ajatuksesta jo♥♥ - KissuMirri
Mitään näe kuitenkaa kirjoitti:
niin mut sie oot narttuko? Mie kollia haikuan. Maaliskuu lähenee......
Parast on tän Mirrin painaa vihreitten simmujen päälle luomet ja jos vaik KolliKisun simmut unikuvissa kohtaisin;):)
Hyrhyr-kehrään pelkästä ajatuksesta jo♥♥Ihanaa on Mirrin nukkuvan Kalan viereen uinahtaa;)
LoimuLohen lämpöön uuvahtaa......
- H****
miks ei? et pidä yhteyttä
- Punaisten lieskojen
Tietenkin aina sinuun pidän.
Punaisten lieskojen loisteessa....rakkaani.... - KissuMirri
Ota sinä rohkeasti yhteyttä, jos uskallat, mie en voi, koska en voi tietää, mitä sie ajattelet, jos lienee et tunne mitään kohtaani - olen vain yksi monista - vain pakollinen kohde:(
- niinku...........
KissuMirri kirjoitti:
Ota sinä rohkeasti yhteyttä, jos uskallat, mie en voi, koska en voi tietää, mitä sie ajattelet, jos lienee et tunne mitään kohtaani - olen vain yksi monista - vain pakollinen kohde:(
m vai n?
- =KissuMirri
niinku........... kirjoitti:
m vai n?
n = aloittaja
- KissuMirri
http://www.youtube.com/watch?v=IHnaMsBraOk&feature=related
Näillä menen eteenpäin kohti sitä, mihin me kaikki olemme menossa....... - Hani
=KissuMirri kirjoitti:
n = aloittaja
H..onko Hannu?
- En oo toi H****
KissuMirri kirjoitti:
Kylhä siu pitäis paremmi ko hito hyvi tietää, jot miu kanssain ei kenenkää kertakaikkiaa oo pakko tehä mitään sellaist, mitei taho. Ja vaik se miul ja miule onkii pääsääntösest yks puhe niinkö sökös, niin ainha sie voit yrittää korottaa. Katotaa sit, lähenks mie mukaa. Ne o siu puheet nyt.
Mie mistää pakollisest kohteest suhtees siuhu tiä. Mist sie ylipäätää tollast oot sievää päähäis saant? - Oot sie Hän?
Hani kirjoitti:
H..onko Hannu?
On.
- Hani
Oot sie Hän? kirjoitti:
On.
Ai , onko varmasti H--->Hannu ?
- KissuMirri
Hani kirjoitti:
Ai , onko varmasti H--->Hannu ?
Taatun varmasti = Hannu.
- Ei niin ei
KissuMirri kirjoitti:
Taatun varmasti = Hannu.
- ai sattuu
Olen ikävöinyt niin paljon, kesästä on jo aikaa..
- since forever
tulee se kesä joka vuosi.
- Eräs H*
Mikä estää ettei olisi mahdollista? Jos on tarpeeksi tahtoa tutustua paremmin niin varmasti on mahdollista. Ei elämää kannata hukkaan heittää ja katua sitä, että mitä olisi pitänyt tehdä, muttei uskaltanut.
- uskallatko itse
Teetkös itse niinku neuvot,,ilmeisesti et ,koska täällä oot
- KissuMirru
uskallatko itse kirjoitti:
Odotankin miehen tekevän avauksen, olen siinä suhteessa konservatiivikotar:)
Sitäpaitsi ei tästä jutusta ikinä tule tään kummosempaa kuitenkaan.
http://www.youtube.com/watch?v=x2hmgLHLU8U&feature=related - uskallatko itse
uskallatko itse kirjoitti:
tuo oli tuolle---Eräs H* :lle
- Eräs H*
Jos on tarvetta tutustua johonkin uuteen tuttavuuteen niin kyllä. Ei kai mitää voi mistää tullakkaa jos kumpikaan ei pysty tekemään aloitetta? Sehän on päivän selvää?
- KissuMirru
Ei niin.....koska kumpikaan ei uskalla.
Sehän täs just keljuttaakiin, kun niin olis kiva tutustua ja jutella ihan muita asioita, ja tutustua ihmisinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892128Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361776- 1801326
- 241794
- 67732
- 59718
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </340514