Naisystäväni ihastui toiseen ja jätti minut reilu vuosi sitten. Hän on koko ajan kiistänyt ihastumisensa, mutta näkihän sen jo sokea reettakin miten umpirakastunut naiseni oli. Tuo toinen osapuoli oli saamastaan huomiosta kovin otettu, muttei käsittääkseni ollut naiseeni rakastunut.
Heillä synkkasi hyvin, ja nyt he ovat parhaita ystäviä. Niin hyviä ystäviä, että asuvat yhdessä ja nukkuvat samassa sängyssä. Molemmat kiistävät seurustelevansa, suhde on pelkkää kämppäkaveruutta ja syvää ystävyyttä.
Naiseni on tuota ihastustaan 23 vuotta vanhempi, eikä ainakaan rahallisesti tarvitsisi minkäänlaista kämppistä. Tälle toiselle osapuolelle sopii hyvin ilmainen asuminen ja vanhemman naisen ihailu.
Olen ihan ymmälläni tilanteesta, joka ei tietenkään enää minulle kuulu, mutta en voi mitään sille, että ihmetyttää ja kovasti. Minulle ero oli erittäin raskas, sillä naiseni oli kaikkine huonoine puolineenkin elämäni rakkaus.
Onko tällainen kimppakämppäily kovinkin tavallista lepakkopiireissä?
Kummallista ystävyyttä
10
789
Vastaukset
- f4ck
kimppakämppäily on ihan normii, mut tuskin toi nyt ihan normi tilanne on. Antakaa nyt jo niiden lepakkopiirien olla, ihan ku oltais jotain massaa joka tekee kuin kloonit kaikki samaa. Todella vitun ärsyttävää puhuu vitun lepakkopiireistä.
Mitä tulee sun ongelmaan se ei ole sun eksän loinen ja isäntä-suhde. Vaan se ett sä et osaa hyväksyy sellaista tosiasiaa ett hyvään parisuhteeseen tarvitaan kaksi kappaletta ihmistä jotka tuntee samoin. Se on yks paskanhailee kuinka se oli sun elämän rakkaus koska sä et ollu sille se. Ni mitä sä kaipaat? Ihmistä jota sä rakastat mut se ei sua? SIinäkö sun käsitys on elämäsi naisesta? Se on sun ongelma.
Anna sun eksän duunata mitä haluu, ei siin mitää rikollista tapahdu. Laita vähän itsetuntoos kohdillee ja tarjoa itsellesi seuraava suhde sellaisena ett se joku rakastaa sua etkä sä vain sitä. - ...
Niin ja todella ärsyttävää puhua kimppakämppäilystä ihan kuin kaikki lepakot sitä harrastaisi.. Ei kaikki ole samanlaisia =)
- e vero
Hei,
Olen pahoillani puolestasi. Jos haluat jutella privasti, ota yhteyttä. Minulla ihan identtinen kokemus ja vieläpä ihan tuore....:-/. Olis kiva jutella. Oisko sulla antaa s-postiosoitetta? - mmk
Ystävä hyvä, tiedät tämän itsekin, kun aikaa kuluu. Usko pois jo nyt, heti, ettet suotta aiheuta kärsimystä itsellesi. Löydät kumppanin, joka rakastaa sinua, pysyy kanssasi. Jostakin syystä haluat ja uskot rakastavasi naista, joka ei halua olla sinun kanssasi. Päästä irti, niin kohtaat naisen, joka haluaa juuri sinut.
- se pelottaa?
Vaihtoehtoisesti voit jäädä myös yksin loppuelämäksesi...
- E vero
Hei, tässä tää nimimerkki " e vero" - jos haluat jutella, kerro s-postiosoitteesi. Melkein samanlainen kokemus mulla....:-/
- surulliset silmät
Minun s-postini on tuo ylläoleva koxkampen. Voit kirjoittaa siihen, juttelisin mielelläni!
- e vero
surulliset silmät kirjoitti:
Minun s-postini on tuo ylläoleva koxkampen. Voit kirjoittaa siihen, juttelisin mielelläni!
OK. Laitan mailia :-)
- Yksiö
Minä kimppakämppäilisin mielelläni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892138Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361786- 1771329
- 231803
- 67742
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10721- 60720
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako210616- 49577
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </342532