Tapasin erään kaverin kaverin joka sanoi olevansa psykopaatti.
Olikohan oikea tapaus vaiko pelkästään yritti saada aikaan minussa jotain reaktiota?
Oikea psykopaatti?
55
232
Vastaukset
- Typerys 4+4
Jos sinä olet hänet tavannut ja ehkä tunnet niin sinunhan se pitäisi tietää.
Täällä häntä ei tunne kukaan.- hih,
osuva nimimerkki sulla... :)
- 8+2
Totta varmaan puhui. Psykopaatit ja narsistit ovat ylpeitä näistä vakavista persoonallisuushäiriöistään.
- YAK-42
Olettaisin, että hän sanoi olevansa psykopaatti nähdäkseen miten reagoit, mutta ken tietää. Tapasin juuri muutama päivä sitten nuoren naisen, jolle joku tyyppi oli kehunut olevansa sadisti. Nainen oli säikähtänyt aika pahasti, koska oli saanut kaverin puheista sellaisen vaikutelman, ettei tämä kyennyt ollenkaan tiedostamaan toiselle aiheuttamaansa kipua. Oli jopa kehuskellut teoillaan.
Voi olla.
- Vääntämällä väärin
Kyllä sanoisin että nyt kyllä on ihan OIKEA psyko kyseessä. Itsellekkin tulee ihmiset usein kertomaan että hei vaan, mä oon psyko, hei... myös kaikenlaisia sadomasokisteja tulee juttelemaan ihan harva se päivä. En tiedä mikä siinä on että ripittäytyvät mulle... ihan tosissaan ovat kaikki! Aina!
Tälläisillä sairailla ihmisillä on yleensä kova tarve kehuskella näillä erikoisuuksillaan!
(Tosiasiassa narsisti yrittää sulautua joukkoon. Narsu ei näe edes itseään narsuna eikä sitä koskaan myöntäisi.)
Hän nauraa reaktiollesi vieläkin.- 17+12
dizel kirjoitti:
Narsisti ja psykopaatti ovat eri asioita...
Narsistin ja psykopaatin raja on häilyvä. Jotkut narsistit ovat siinä rajoilla. Tämä kannattaa muistaa.
17+12 kirjoitti:
Narsistin ja psykopaatin raja on häilyvä. Jotkut narsistit ovat siinä rajoilla. Tämä kannattaa muistaa.
Kannattaa kyllä muistaa näiden kahden erotkin.
- jghjkghjghjg
17+12 kirjoitti:
Ovat ääripäitä. Jokainen psykopaatti on narsisti mutta, jokainen narsisti ei ole psykopaatti..
jghjkghjghjg kirjoitti:
Ovat ääripäitä. Jokainen psykopaatti on narsisti mutta, jokainen narsisti ei ole psykopaatti..
Juurikin näin.
- 17+12
dizel kirjoitti:
Kannattaa kyllä muistaa näiden kahden erotkin.
Tutustuppa aiheeseen vaikkapa netissä ja lue asiantuntijoiden kirjoituksia aiheesta. Joissain tapauksissa narsisti on siinä psykopaatin rajoilla, raja on hiuksenhieno. Tunnut muuten aina täällä viisastelevan niinkuin tietäisit kaikesta kaiken.
17+12 kirjoitti:
Tutustuppa aiheeseen vaikkapa netissä ja lue asiantuntijoiden kirjoituksia aiheesta. Joissain tapauksissa narsisti on siinä psykopaatin rajoilla, raja on hiuksenhieno. Tunnut muuten aina täällä viisastelevan niinkuin tietäisit kaikesta kaiken.
Hohohoo! :D
Olen lukenut, aika paljonkin...Itse asiassa on suuria hankaluuksia löytää netistä sellaisia suomen ja englanninkielisiä aihetta käsitteleviä tekstejä, mitä EN olisi lukenut. Sama millä hakusanoilla etsin...17+12 kirjoitti:
Sitä paitsi väitinkö jossain välissä, ettei näin voisi olla? Tottakai nuo rajat ovat liukuvia, mutta se EI tee psykopaatista ja narsistista samaa asiaa...
- = = =
dizel kirjoitti:
Olen lukenut, aika paljonkin...Itse asiassa on suuria hankaluuksia löytää netistä sellaisia suomen ja englanninkielisiä aihetta käsitteleviä tekstejä, mitä EN olisi lukenut. Sama millä hakusanoilla etsin...Psykopatia on narsistmin ääripää ja heillä on hyvin samanlaisia ominaisuuksia.
Dizel, olet varmaankin lukenut ja siksi osaat käyttää lukemaasi tietoa väärin ja vääristellä sitä jatkuvasti, kirjoitat sitten näitä vääristelmiäsi varmasti ja vakuuttavasti, toivottavasti kukaan ei usko sinua. En usko, että suurin osa uskookaan, sen verran vähän sulle vastataan, ainoastaan muutamat tietyt nimimerkit vastaavat, lienevätkö suurin osa saman ihmisen nimimerkkejäkin. Ei tarvitse minulle ainakaan vastata tähän, se ei muuttaisi mielipidettäni. = = = kirjoitti:
Psykopatia on narsistmin ääripää ja heillä on hyvin samanlaisia ominaisuuksia.
Dizel, olet varmaankin lukenut ja siksi osaat käyttää lukemaasi tietoa väärin ja vääristellä sitä jatkuvasti, kirjoitat sitten näitä vääristelmiäsi varmasti ja vakuuttavasti, toivottavasti kukaan ei usko sinua. En usko, että suurin osa uskookaan, sen verran vähän sulle vastataan, ainoastaan muutamat tietyt nimimerkit vastaavat, lienevätkö suurin osa saman ihmisen nimimerkkejäkin. Ei tarvitse minulle ainakaan vastata tähän, se ei muuttaisi mielipidettäni.Sinun mielipide on mulle samantekevä. :)
Ehkä se on sinusta vääristelyä, koska et itse tiedä asioista läheskään yhtä paljon kuin minä, vaan olet lukenut omat tietosi lähinnä jostain uhrien tukipalstalta...
"Psykopatia on narsistmin ääripää ja heillä on hyvin samanlaisia ominaisuuksia. "
Miksi kuuntelisin jotakuta, joka ei osaa kirjoittaa edes sanaa "narsismi" oikein...
Psykopatia on kyllä narsistisen PERSOONALLISUUSHÄIRIÖN ääripää...Ja samoja ominaisuuksia on kyllä, mutta on niitä erojakin.- 17+12
dizel kirjoitti:
Olen lukenut, aika paljonkin...Itse asiassa on suuria hankaluuksia löytää netistä sellaisia suomen ja englanninkielisiä aihetta käsitteleviä tekstejä, mitä EN olisi lukenut. Sama millä hakusanoilla etsin...dizel
Ei ikinä uskoisi, että olet lukenut niin paljon. - asiantuntija vastaa:
17+12 kirjoitti:
"Psykopaatti on Viljamaan mukaan narsistin äärimuoto. Ero näiden kahden välillä on kuitenkin suuri, narsistilla kun on vielä tunteita jäljellä - ainakin vähän." sanoi Janne Viljamaa
- oumaifakingaad
dizel kirjoitti:
Sinun mielipide on mulle samantekevä. :)
Ehkä se on sinusta vääristelyä, koska et itse tiedä asioista läheskään yhtä paljon kuin minä, vaan olet lukenut omat tietosi lähinnä jostain uhrien tukipalstalta...
"Psykopatia on narsistmin ääripää ja heillä on hyvin samanlaisia ominaisuuksia. "
Miksi kuuntelisin jotakuta, joka ei osaa kirjoittaa edes sanaa "narsismi" oikein...
Psykopatia on kyllä narsistisen PERSOONALLISUUSHÄIRIÖN ääripää...Ja samoja ominaisuuksia on kyllä, mutta on niitä erojakin.Totta, ja psykopatia ei ole edes varsinaisesti luokiteltu persoonallisuushäiriöksi vaikka sitä tavallaan onkin. Astetta pahempi persoonallisuushäiriö narsismista on anti-sosiaalinen persoonallisuushäiriö, jos tämä esimerkiksi jollekin vähän selventää tätä asiaa. Nimen omaan psykopatian ja anti-sosiaalisen persoonallisuushäiriön raja on häilyvä, narsismi ja psykopatia ovat toki samankaltaisia mutta eroja löytyy ja valtavasti.
- mitäs luulet
dizel kirjoitti:
Narsisti ja psykopaatti ovat eri asioita...
dizel... liekkö hieman provo?
Satuitko kysymään missä hänet oli diagnosoitu?
- tyhmä kommenttisi on
Suurin osa psykoista ei ole diagnosoitu missään, kuten tiedätkin. Se että missä on diagnosoitu tai ei ole diagnosoitu ollenkaan, ei anna vastausta kysymykseen, onko psyko vai ei.
- lööl
tyhmä kommenttisi on kirjoitti:
Suurin osa psykoista ei ole diagnosoitu missään, kuten tiedätkin. Se että missä on diagnosoitu tai ei ole diagnosoitu ollenkaan, ei anna vastausta kysymykseen, onko psyko vai ei.
Eli väität että ihmisen voi luokitella psykopaatiksi ilman asiantuntevaa ammattilaista? Palstalla pyörii selvästi jälkeenjääneitä..
lööl kirjoitti:
Eli väität että ihmisen voi luokitella psykopaatiksi ilman asiantuntevaa ammattilaista? Palstalla pyörii selvästi jälkeenjääneitä..
Ilmeisesti et ole itse sitten tällaista tavannut. :)
dizel kirjoitti:
Ilmeisesti et ole itse sitten tällaista tavannut. :)
Jos joku vain sanoo olevansa psykopaatti, se ei hänestä sellaista välttämättä tee. Voi olla monella muullakin tavalla häiriintynyt ja käyttää tuota termiä vain pelottelumielessä. Mene ja tiedä...
temppuilija kirjoitti:
Jos joku vain sanoo olevansa psykopaatti, se ei hänestä sellaista välttämättä tee. Voi olla monella muullakin tavalla häiriintynyt ja käyttää tuota termiä vain pelottelumielessä. Mene ja tiedä...
Toki, mutta senhän näkee aina sitten viimeistään ajan kanssa pitikö toteamus paikkaansa...
- Huomioon ottaen
temppuilija kirjoitti:
Voi olla että tiesi aloittajan kaverin kautta että aloittajalla on tapana pyöriä tälläisillä foorumeilla tai puhua tällaisista aiheista. Tämän huomioon ottaen kyseessä on voinut olla provo / vitsi jolla on tunnustellut miten reagoi ja nauranut sille.
- lhhjk
Huomioon ottaen kirjoitti:
Voi olla että tiesi aloittajan kaverin kautta että aloittajalla on tapana pyöriä tälläisillä foorumeilla tai puhua tällaisista aiheista. Tämän huomioon ottaen kyseessä on voinut olla provo / vitsi jolla on tunnustellut miten reagoi ja nauranut sille.
Miten paska huumorintaju pitää olla.
- älä pidä tyhmänä
Taitaa olla taas jonkun vakinimimerkin provo, vai odotatko että joku antaa tuohon sinulle vastauksen kirjoittamasi kahden rivin perusteella?
- narsisteja kaikki
Tänne kirjoittelee aina näitä one-linereita heitteleviä.
Kun ei kerran rakentavaa keskustelua osata tehdä..- 15+15=30
Noh...voihan sairaudellakin kilpailla...
kuka on sairas, sairaampi, sairain...
Minä olen sentäs psykopaatti, jota kaikki pelkää...
sinä VAIN pelkkä narsisti, elät mielikuvitusmaailmoissa, et kykene muuhun kuin valehtelemaan.
- pelkääjä-
Sinä "psykopaatti" olet pelkkä nettikirjoittelija joka todellisuudessa saattaa pissata housuun jos näkee jonkun katujätkän sanovan "vi-tu" ja sylkäisevän kengälleen.
- 10+3=13
Noh, jos tämä kommenntti on vastaus edelliseen...
kilvoitteluun siitä, kuka on sairas, sairaampi, sairain...
Niin en kirjoittanut itsestäni vaan asiasta/aiheesta.
Minä tunnustaudun se surkea narsistin uhri, läheisriippuvainn, mitä lie, kaiken lisäksi vielä tuiki tavallainen keski-ikäinen nainen.. - 8 + 12 = 20
10+3=13 kirjoitti:
Noh, jos tämä kommenntti on vastaus edelliseen...
kilvoitteluun siitä, kuka on sairas, sairaampi, sairain...
Niin en kirjoittanut itsestäni vaan asiasta/aiheesta.
Minä tunnustaudun se surkea narsistin uhri, läheisriippuvainn, mitä lie, kaiken lisäksi vielä tuiki tavallainen keski-ikäinen nainen..Tuota noin ......
Kaikki viimeisimmät ketjut näyttävät olevan pullollaan sinun kirjoituksiasi - kaikki eri nimimerkillä. Et ole sen kummemmin narsisti kuin narsismin uhrikaan.
Maniavaihe päällä, eikö niin?
- psykiatri
skitsofrenia
- 6+6=12
No ihan kuten haluatte, sain minäkin diagnoosini sitten täällä suomi kaksnelosen keskustelupalstalla.
mutta joo, minä vaan puran omaa turhautuneisuuttani siitä kun tulin narsistin höynäytetyksi, minäkin.Ei tämä sen kummempaa. - 5 + 18 = 23
6+6=12 kirjoitti:
No ihan kuten haluatte, sain minäkin diagnoosini sitten täällä suomi kaksnelosen keskustelupalstalla.
mutta joo, minä vaan puran omaa turhautuneisuuttani siitä kun tulin narsistin höynäytetyksi, minäkin.Ei tämä sen kummempaa.Olet kaatanut täällä omaa turhautuneisuuttasi toisten kirjoittajien niskaan jo päiväkausia, eikä se auta sinua vähääkään!
En ole mikään lääkäri, mutta olen kiinnittänyt teksteissäsi huomiota erityisesti ärtyneisyyteen, ylimielisyyteen, käytöstapojen häviämiseen ja ajatuksenrientoon. Lisäksi toimintakykysi on selvästi häiriintynyt. Teitkö sinä viikonloppuna ylipäätään mitään muuta kuin roikuit suomikaksnelosessa?
Mikä sinulla sitten onkin, niin käynti lääkärin pakeilla on nyt paikallaan. - 14+20=34
5 + 18 = 23 kirjoitti:
Olet kaatanut täällä omaa turhautuneisuuttasi toisten kirjoittajien niskaan jo päiväkausia, eikä se auta sinua vähääkään!
En ole mikään lääkäri, mutta olen kiinnittänyt teksteissäsi huomiota erityisesti ärtyneisyyteen, ylimielisyyteen, käytöstapojen häviämiseen ja ajatuksenrientoon. Lisäksi toimintakykysi on selvästi häiriintynyt. Teitkö sinä viikonloppuna ylipäätään mitään muuta kuin roikuit suomikaksnelosessa?
Mikä sinulla sitten onkin, niin käynti lääkärin pakeilla on nyt paikallaan.Ahaa, jos tämä vastaus oli tarkoitettu nimenomaan minulle joka tunnusti purkavansa omaa turhautuneisuuttaan täällä...niin ilmeisesti olen sitten loukannut kirjoituksillani sinua.
Kun näin avoimesti hyökkäät...että tässä kohtaa minun sitte kait täytyy pyytää anteeksi sinulta. Vaikka jäin kyllä miettimään mistä nimenomaisesta kirjoituksesta ny hernettä nenääsi olet vetänyt.
Tuo sinun "teitkö sinä viikonloppuna mitään muuta kuin roikuit suomi kaksnelosessa"...viittaa kyllä siihen , että olet ehkä tulkinnut/analyseerannut minun kirjoittamakseni jonkin muidenkin kirjoituksia.
Kun tuota yhteenlasku tulosta nimimerkkinään käyttää moni muukin...näkyy se sinullakin olevan. Ja en tiedä, voiko ylipäätään kirjoituksista täällä tehdä minkäänlaisia päätelmiä siitä millainen ihminen todellisuudessa niitä on kirjoittanut.
Mutta vielä kerran...anteeksi... ilmeisesti olen pahoittanut mielesi tällä omalla turhautumisen purkamisellani. Olet ottanut sen liian henkilökohtaisesti, ei se välttämättä sinuun ole kohdistettu, kuka sitten oletkin. - 5 + 18 = 23
14+20=34 kirjoitti:
Ahaa, jos tämä vastaus oli tarkoitettu nimenomaan minulle joka tunnusti purkavansa omaa turhautuneisuuttaan täällä...niin ilmeisesti olen sitten loukannut kirjoituksillani sinua.
Kun näin avoimesti hyökkäät...että tässä kohtaa minun sitte kait täytyy pyytää anteeksi sinulta. Vaikka jäin kyllä miettimään mistä nimenomaisesta kirjoituksesta ny hernettä nenääsi olet vetänyt.
Tuo sinun "teitkö sinä viikonloppuna mitään muuta kuin roikuit suomi kaksnelosessa"...viittaa kyllä siihen , että olet ehkä tulkinnut/analyseerannut minun kirjoittamakseni jonkin muidenkin kirjoituksia.
Kun tuota yhteenlasku tulosta nimimerkkinään käyttää moni muukin...näkyy se sinullakin olevan. Ja en tiedä, voiko ylipäätään kirjoituksista täällä tehdä minkäänlaisia päätelmiä siitä millainen ihminen todellisuudessa niitä on kirjoittanut.
Mutta vielä kerran...anteeksi... ilmeisesti olen pahoittanut mielesi tällä omalla turhautumisen purkamisellani. Olet ottanut sen liian henkilökohtaisesti, ei se välttämättä sinuun ole kohdistettu, kuka sitten oletkin.Kyllä, olen tulkinnut/analysoinut viime päivien tekstejäsi. Ne erottuvat joukosta, olipa nimimerkkisi mikä hyvänsä.
Jo se, että sinulla on kova tarve purkaa turhautumistasi ulospäin, kielii ilmiselvästä avun tarpeesta. Vaikka onkin parempi, että pyörit ylikierroksilla käydessäsi netissä etkä kadulla, sinun kannattaa ehdottomasti kääntyä terveydenhuollon puoleen. - 5+8=13
5 + 18 = 23 kirjoitti:
Kyllä, olen tulkinnut/analysoinut viime päivien tekstejäsi. Ne erottuvat joukosta, olipa nimimerkkisi mikä hyvänsä.
Jo se, että sinulla on kova tarve purkaa turhautumistasi ulospäin, kielii ilmiselvästä avun tarpeesta. Vaikka onkin parempi, että pyörit ylikierroksilla käydessäsi netissä etkä kadulla, sinun kannattaa ehdottomasti kääntyä terveydenhuollon puoleen.naurattaa...no voihan sitä turhautumista purkaa näinkin, kun näköjään löytää ihmisen, joka on tosissaan kiinnostunut teksteistäni ja terveydentilastani.
mutta joo...on vaarallista pyöriä kaduilla näillä keleillä, mielummin lämpimässä kahvikupin kera netissä...
mutta jotain sinuakin lohduttavaa on siinä, että minulla on kyllä säännöllinen/lähes päivittäinen kontakti terveydenhuollon piiriin, että älä ny suotta stressaa, mutta jatka toki edelleen tekstieni lukemista ja analyseeraamista.
On aina kiva kun tulee huomatuksi ja jää erityisesti jonkun mieleen ja varmasti sinäkin saat itsellesi iloa kun vastailen sinulle. - 9+9=18
5+8=13 kirjoitti:
naurattaa...no voihan sitä turhautumista purkaa näinkin, kun näköjään löytää ihmisen, joka on tosissaan kiinnostunut teksteistäni ja terveydentilastani.
mutta joo...on vaarallista pyöriä kaduilla näillä keleillä, mielummin lämpimässä kahvikupin kera netissä...
mutta jotain sinuakin lohduttavaa on siinä, että minulla on kyllä säännöllinen/lähes päivittäinen kontakti terveydenhuollon piiriin, että älä ny suotta stressaa, mutta jatka toki edelleen tekstieni lukemista ja analyseeraamista.
On aina kiva kun tulee huomatuksi ja jää erityisesti jonkun mieleen ja varmasti sinäkin saat itsellesi iloa kun vastailen sinulle.Sanoit, että sinulla on "säännöllinen/lähes päivittäinen kontakti terveydenhuollon piiriin".
Tilanteesi kuulostaa huolestuttavalta. Koska hoitosi on kesken, sinun pitäisi selvitellä ongelmiasi vain terveydenhuollon puolella. Omien asioiden levittely netissä (vaikka nimimerkilläkin) saattaa mielialan vaihduttua kaduttaa syvästi. - 5+6=11
9+9=18 kirjoitti:
Sanoit, että sinulla on "säännöllinen/lähes päivittäinen kontakti terveydenhuollon piiriin".
Tilanteesi kuulostaa huolestuttavalta. Koska hoitosi on kesken, sinun pitäisi selvitellä ongelmiasi vain terveydenhuollon puolella. Omien asioiden levittely netissä (vaikka nimimerkilläkin) saattaa mielialan vaihduttua kaduttaa syvästi.Joo on minulla tuo säännölinen/lähes päivittäinen kontakti terveydenhuollon piiriin, että älä suotta kanna huolta minusta "hoito" jatkunee toivon mukaan vielä vuosia.
Mitä tulee tuohon "omien asioiden levittelyyn" netissä...niin tuskin siitäkään ongelmia siten tulee, kuhan ny sitä turhautuneisuuttani välillä puran, jaarittelemalla niitä näitä, kuten nyt sinun kanssasi. - 9+9=18
5+6=11 kirjoitti:
Joo on minulla tuo säännölinen/lähes päivittäinen kontakti terveydenhuollon piiriin, että älä suotta kanna huolta minusta "hoito" jatkunee toivon mukaan vielä vuosia.
Mitä tulee tuohon "omien asioiden levittelyyn" netissä...niin tuskin siitäkään ongelmia siten tulee, kuhan ny sitä turhautuneisuuttani välillä puran, jaarittelemalla niitä näitä, kuten nyt sinun kanssasi.Siltähän se nyt tuntuu........... Olet maailman huipulla eikä järkipuhe tavoita.
Jonkin ajan kuluttua makaat debiksessä. Huippufiilikset ovat poissa eikä silloinkaan mikään järkipuhe tavoita. - jdnflsdks
9+9=18 kirjoitti:
Siltähän se nyt tuntuu........... Olet maailman huipulla eikä järkipuhe tavoita.
Jonkin ajan kuluttua makaat debiksessä. Huippufiilikset ovat poissa eikä silloinkaan mikään järkipuhe tavoita.Sulla se on jotain pahoja ongelmia.
- Rifq2
jdnflsdks kirjoitti:
Sulla se on jotain pahoja ongelmia.
Vaihtuikos nimimerkkisi jälleen kerran?
- 2+8=10
9+9=18 kirjoitti:
Siltähän se nyt tuntuu........... Olet maailman huipulla eikä järkipuhe tavoita.
Jonkin ajan kuluttua makaat debiksessä. Huippufiilikset ovat poissa eikä silloinkaan mikään järkipuhe tavoita.Noh, tuskin maailman huippu on täällä suomi kaksnelosen keskustelupalstalla kuitenkaan ja harvemmin täällä järkipuhettakaan kuulee...
muutenkaan tässä ny mitään huppufiiliksiä ole, kuhan edelleen puran sitä vaan turhautuneisuuttani, itsekin välillä syyllistyen jonninjoutavuuksiin, kuten sinäkin tunnut tekevän. - 18+20=38
Rifq2 kirjoitti:
Vaihtuikos nimimerkkisi jälleen kerran?
edelleen käytän tuota yhteenlaskua nimimerkkinä, tulee aina uusi, joten vaihtuu se joka kerta.
- Rifq2
2+8=10 kirjoitti:
Noh, tuskin maailman huippu on täällä suomi kaksnelosen keskustelupalstalla kuitenkaan ja harvemmin täällä järkipuhettakaan kuulee...
muutenkaan tässä ny mitään huppufiiliksiä ole, kuhan edelleen puran sitä vaan turhautuneisuuttani, itsekin välillä syyllistyen jonninjoutavuuksiin, kuten sinäkin tunnut tekevän.Et kuule, kun et kuuntele.
- 2+19=21
Noh, ollaan vaan erimieltä ainakin puheen laadusta tässä kohtaa...tämä keskustelu tässä nyt ole mun mielestä ollenkaan järkevää edes omalta osaltani... että suo anteeksi jos en osaa arvostaa sinun järkevää puhettasi.
- 9+9=18
Okei.
Jos sinusta todellakin tuntuu, että oman turhautuneisuuden siirtäminen muihin ihmisiin helpottaa oloasi, niin valinta on sinun.
Hyvää jatkoa.
- 11+5=16
Noh, pyrin kyllä enempi pysymään asiassa...tässä typerässä kisailussakin jonkun tuntemattoman kanssa...en siirtämään sitä turhautuneisuuttani kehenkään ihmiseen erityisesti...tai tekemään johtopäätöksiä kenenkään tuntemattoman ihmisen mielenterveydestä...
mutta kai kaikki tälle palstalle tulevat olevat ovat jollain tapaa turhautuneita joko itseensä tai toisiin, ollaan sitte narsisteja tai niitä uhreja...sinäkin purit ärtymystäsi minuun...
Mutta antaa kaikkien kukkia kukkia
samoin sinulle, hyvää jatkoa..- 11+20
Onko olemassa muita kuin narsisteja tai niitä uhreja??
- Rifq2
11+20 kirjoitti:
Mitä? Kalasteletko sinä riitaa seuraavan kirjoittajan kanssa? Klo 02:51?
Ex-siippasi saa totisesti sympatiani. :D - 19+3=22
11+20 kirjoitti:
On toki olemassa paljon muitakin ihmisiä.
Narsisteja on kuitenkin suht vähän, en ny muista prosenttia, ns. uhreja ehkä pikkusen enemmän, kun narsistit löytävät suht helposti kuitenkin aina uuden uhrin, kun entinen on loppuun kaluttu.
Eikä edes kaikki narsistin kanssa tekemisiin joutuvat edes ns. uhriudu, Se taas riippunee ihmisestä itsestään, siitä miten antaa kohdella itseään, suhteen laadusta ja kestosta.
Mutta tämä on narsismiin liittyvä palsta, että siitä syystä täällä ny vaan tapaa narsisteja ja uhreja, mutta ei täällä ole koko mailmaa, erilaisia ihmisiä ja elämää on toki toisaallakin. - 10+12=22
Rifq2 kirjoitti:
Mitä? Kalasteletko sinä riitaa seuraavan kirjoittajan kanssa? Klo 02:51?
Ex-siippasi saa totisesti sympatiani. :DHih, jos tarkoitat minua tuolla, seuraavaa riitaa...niin minä yritin varoittaa sinua luulemasta, että jokaisen yhteenlaskun takana on aina sama henkilö.
Mutta voin minä sympatiasi silti eksälleni välittää, avioerostani on jo toistakymmentä vuotta, eikä se liittynyt narsismiin millään tavalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471197
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako190551- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462