Tammikuu on alkanut kylmissä merkeissä myös asuntokaupan puolesta. Kyllä tulee halvaks vaan odotella ja katsella hintojen rytinää.
Markkinapuntari tammikuu -3.61% Helsinki :)
7
120
Vastaukset
- Nam nam
Kunhan kreikka pääsee kaatumistilaan tuo luku tulee olemaan jotain -10% luokaa.
- Yök yök
Oletko jo monta vuotta odotellut? Peseekö äiti pyykit?
- Mahtaa vituttaa:)
Myyntijuna vislasi kesällä 2011. Nyt jo kymmeniä tuhansia virtuaaliomaisuutta haihtunut taivaan tuuliin.
- Pojat ihan pihalla?
Phaskan marjat! Olen seurannut jo pari vuotta alueellani Helsingissä toteutuneita hintoja. Ylös ne on kivunnet koko ajan pikkuhiljaa. Nytkin kesästä on keskiarvo noussut.
Pistän pikku sijoitukseni keväällä lihoiksi. Luulen että se revitään käsistä.
Rommareilla puolestaan kädet repivät taas maanantaina yhden vuokrakuitin.
Tämmöstä täältä, mukavaa odottelua :)- asuntoo ostamassa
Ostajien määrä vähenee kovaa vauhtia eli kauppojen määrä on myös laskussa .
Yep odottele vaan kevääseen se kannattaa . Jos asunto pieni ja pks nou hätä, vielä.
Minulla on haussa 150-400 m2 ok-talo eikä pks:stä.
- Markkinapuntari
kertoo armottoman faktan: neliöhinnat Kuopiossa -6.47% kuukaudessa !!! Laskun varaa riittää...
- ggegeg
Hyvinkäällä kova vuosipudotus.
Neliöhinnat nyt
1953.73 €/m²
(-1.75% 1kk, -12.59% 12kk)
Markkinointiajat 1/2012
72 päivää
(-4.76% 1kk, 27.53% 12kk)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh821985Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1131708- 1801296
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6676- 56610
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472