Matalan reson animaatio kuun pimeältä puolelta

Oh baby

12

151

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pahjapah

      Jep, todella sensaatiomainen video joka ei tarkkaan ottaen kerro yhtään mitään siitä mitä kuun pimeällä saattaa olla.

    • hienoja kuvia

      Taas meni ufopellejen saduilta tältä osin pohja pois. Paljon on kraateria kuun pimeällä puolella, mutta ei alienien tukikohtia. Tietysti sairaat ufopellet vetoavat siihen, että NASA on editoinut ne pois noista kuvista tai ettei resoluutio riitä niiden näkymiseen. Aina sairas mieli selityksiä keksii.

    • aghht

      Ja mitä sieltä löytyykään,saksalainen toisen maailmansodan aikainen pommikone Heinkel He 111 parkkeerattuna nätisti kraaterin pohjalle, videon lopussa alhaalla.

    • taaarviiin

      eli tässähän on nyt selkeä tapaus et vain yksi sanoo et näin asia on, mutta mikään muu maa ei pysty asiaa toteamaan itse :D.. eli ainoastaan siis usa sanoo et näin on mut mikään muu maa ei voi tehdä samaa eli toistaa koetta, eli oikean skeptikon ei pitäis siis uskoa tota?

      • Oooh....

        Haa,itse huomasin videon keskipaikkeilla erään oikealla olevan kraaterin pohjalla ainakin kolme natsiufoa! Lisäksi huomasin erään kraaterin pohjalla jenkkitunnuksin varustetun uhvon jonka vierellä seisoi naishenkilö (RLLK?)


      • Oh baby
        Oooh.... kirjoitti:

        Haa,itse huomasin videon keskipaikkeilla erään oikealla olevan kraaterin pohjalla ainakin kolme natsiufoa! Lisäksi huomasin erään kraaterin pohjalla jenkkitunnuksin varustetun uhvon jonka vierellä seisoi naishenkilö (RLLK?)

        Mahdotonta. Se on vain grafiikkaa, ei aitoa kuvaa kuusta.


      • Kativaani.
        Oh baby kirjoitti:

        Mahdotonta. Se on vain grafiikkaa, ei aitoa kuvaa kuusta.

        Kuu on illuminatien luoma hologrammi.Tämä on faktaa! Tämän ovat vahvistaneet myös venäläiset.Ja sitä ennen neukut.Myös Kativaani..,ei kun siis Vatikaani,on asian vahvistanut Ja piste!


      • Oh baby
        Kativaani. kirjoitti:

        Kuu on illuminatien luoma hologrammi.Tämä on faktaa! Tämän ovat vahvistaneet myös venäläiset.Ja sitä ennen neukut.Myös Kativaani..,ei kun siis Vatikaani,on asian vahvistanut Ja piste!

        Häh! Oletko vähän vai paljon vajaa?


    • Asiallisestivarattun

      Ihminen ei ole käynyt kuussa ainakaan viimeiseen kahteensataan vuoteen, se on faktaa samoin perustein.

      • *Q*

        Mitenkäs sitten on mahdollista sen tähtien lähettilään eli RLLK:n tarinat siitä,että jenkit käyvät Kuussa jollain ufon tapaisella vähintään kerran kuukaudessa ja jopa Marsissakin? Eli onko RLLK siis valehtelija?


      • Oh baby
        *Q* kirjoitti:

        Mitenkäs sitten on mahdollista sen tähtien lähettilään eli RLLK:n tarinat siitä,että jenkit käyvät Kuussa jollain ufon tapaisella vähintään kerran kuukaudessa ja jopa Marsissakin? Eli onko RLLK siis valehtelija?

        Kuka/mikä RLLK? Kuussa on käyty.


      • uyyury66765
        Oh baby kirjoitti:

        Kuka/mikä RLLK? Kuussa on käyty.

        Rauni-Leena Luukanen-Kilde.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      244
      2044
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1067
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1045
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      121
      771
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe