http://www.youtube.com/watch?v=geWg8mt-Hkg
Johan häviää arvailut siitä mitä siellä on.
Matalan reson animaatio kuun pimeältä puolelta
12
151
Vastaukset
- pahjapah
Jep, todella sensaatiomainen video joka ei tarkkaan ottaen kerro yhtään mitään siitä mitä kuun pimeällä saattaa olla.
- hienoja kuvia
Taas meni ufopellejen saduilta tältä osin pohja pois. Paljon on kraateria kuun pimeällä puolella, mutta ei alienien tukikohtia. Tietysti sairaat ufopellet vetoavat siihen, että NASA on editoinut ne pois noista kuvista tai ettei resoluutio riitä niiden näkymiseen. Aina sairas mieli selityksiä keksii.
- aghht
Ja mitä sieltä löytyykään,saksalainen toisen maailmansodan aikainen pommikone Heinkel He 111 parkkeerattuna nätisti kraaterin pohjalle, videon lopussa alhaalla.
- taaarviiin
eli tässähän on nyt selkeä tapaus et vain yksi sanoo et näin asia on, mutta mikään muu maa ei pysty asiaa toteamaan itse :D.. eli ainoastaan siis usa sanoo et näin on mut mikään muu maa ei voi tehdä samaa eli toistaa koetta, eli oikean skeptikon ei pitäis siis uskoa tota?
- Oooh....
Haa,itse huomasin videon keskipaikkeilla erään oikealla olevan kraaterin pohjalla ainakin kolme natsiufoa! Lisäksi huomasin erään kraaterin pohjalla jenkkitunnuksin varustetun uhvon jonka vierellä seisoi naishenkilö (RLLK?)
- Oh baby
Oooh.... kirjoitti:
Haa,itse huomasin videon keskipaikkeilla erään oikealla olevan kraaterin pohjalla ainakin kolme natsiufoa! Lisäksi huomasin erään kraaterin pohjalla jenkkitunnuksin varustetun uhvon jonka vierellä seisoi naishenkilö (RLLK?)
Mahdotonta. Se on vain grafiikkaa, ei aitoa kuvaa kuusta.
- Kativaani.
Oh baby kirjoitti:
Mahdotonta. Se on vain grafiikkaa, ei aitoa kuvaa kuusta.
Kuu on illuminatien luoma hologrammi.Tämä on faktaa! Tämän ovat vahvistaneet myös venäläiset.Ja sitä ennen neukut.Myös Kativaani..,ei kun siis Vatikaani,on asian vahvistanut Ja piste!
- Oh baby
Kativaani. kirjoitti:
Kuu on illuminatien luoma hologrammi.Tämä on faktaa! Tämän ovat vahvistaneet myös venäläiset.Ja sitä ennen neukut.Myös Kativaani..,ei kun siis Vatikaani,on asian vahvistanut Ja piste!
Häh! Oletko vähän vai paljon vajaa?
- Asiallisestivarattun
Ihminen ei ole käynyt kuussa ainakaan viimeiseen kahteensataan vuoteen, se on faktaa samoin perustein.
- *Q*
Mitenkäs sitten on mahdollista sen tähtien lähettilään eli RLLK:n tarinat siitä,että jenkit käyvät Kuussa jollain ufon tapaisella vähintään kerran kuukaudessa ja jopa Marsissakin? Eli onko RLLK siis valehtelija?
- Oh baby
*Q* kirjoitti:
Mitenkäs sitten on mahdollista sen tähtien lähettilään eli RLLK:n tarinat siitä,että jenkit käyvät Kuussa jollain ufon tapaisella vähintään kerran kuukaudessa ja jopa Marsissakin? Eli onko RLLK siis valehtelija?
Kuka/mikä RLLK? Kuussa on käyty.
- uyyury66765
Oh baby kirjoitti:
Kuka/mikä RLLK? Kuussa on käyty.
Rauni-Leena Luukanen-Kilde.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2442044- 841228
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 121771
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701